Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til drømmekroppen

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej folkens.

Jeg er absolut nybegynder inden for styrketræning, og jeg har ligesom så mange andre selvfølgelig en drømmekrop jeg stræber efter. Jeg er 170 cm høj, 17 år gammel (18 om et par måneder) og vejer 67,8 kg.

Billede

Som I nok kan se på billedet ovenover, så er mit mål ikke at blive kæmpe stor. Derfor er jeg i tvivl om, hvordan og hvorledes jeg skal træne min krop. Er der nogle der evt. kunne lave et eksempel på et træningsprogram eller noget jeg kan tage udgangspunkt i?

Og ja - jeg ved godt, at det ikke kommer fra den ene dag til den anden, men jeg er 100% klar og har viljen til dette. Så skyd løs, venner!

Mvh. Sebastian

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skriver ikke rigtig, hvordan din drømmekrop ser ud?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Du skriver ikke rigtig, hvordan din drømmekrop ser ud?

Mon ikke billedet viser drømmekroppen snarere en TS´ form?

Reputation point: 65