Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til drømmekroppen

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej folkens.

Jeg er absolut nybegynder inden for styrketræning, og jeg har ligesom så mange andre selvfølgelig en drømmekrop jeg stræber efter. Jeg er 170 cm høj, 17 år gammel (18 om et par måneder) og vejer 67,8 kg.

Billede

Som I nok kan se på billedet ovenover, så er mit mål ikke at blive kæmpe stor. Derfor er jeg i tvivl om, hvordan og hvorledes jeg skal træne min krop. Er der nogle der evt. kunne lave et eksempel på et træningsprogram eller noget jeg kan tage udgangspunkt i?

Og ja - jeg ved godt, at det ikke kommer fra den ene dag til den anden, men jeg er 100% klar og har viljen til dette. Så skyd løs, venner!

Mvh. Sebastian

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skriver ikke rigtig, hvordan din drømmekrop ser ud?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Du skriver ikke rigtig, hvordan din drømmekrop ser ud?

Mon ikke billedet viser drømmekroppen snarere en TS´ form?

Reputation point: 65

Man skal ikke trænet på nogen bestemt måde for at få en bestemt størrelse krop, man træner på samme måde, men man kan så bare stoppe med at køre bulk og cut og holde sit ligevægtsindtag når man har fået den størrelse man vil ha, i teorien i hvert fald :)

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Her kan du lære en fandens masse om kost, kosttilskud, træning osv

http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics

Det er et rigtig godt program som mange har brugt, eller i hvert fald et program der minder om det.

Så hvis du har viljen til det hele som du siger, så skal du ligge ud med at læse og læse og så læse noget mere, indtil du i hvert fald har det grundlæggende på plads, kosten er især vigtig at forstå. Happy reading :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:Man skal ikke trænet på nogen bestemt måde for at få en bestemt størrelse krop, man træner på samme måde, men man kan så bare stoppe med at køre bulk og cut og holde sit ligevægtsindtag når man har fået den størrelse man vil ha, i teorien i hvert fald :)

Det er et rigtig godt program som mange har brugt, eller i hvert fald et program der minder om det.

Så hvis du har viljen til det hele som du siger, så skal du ligge ud med at læse og læse og så læse noget mere, indtil du i hvert fald har det grundlæggende på plads, kosten er især vigtig at forstå. Happy reading :D

Du svarer ikke på hvordan han opnår denne tændstiksform af en drømme krop...hvordan opnår han den?

Mvh august

Geografisk sted: københavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00

Trust me, du bliver ikke for stor, i hvertfald ikke inden for de første par år. Mange tror at man skal træne på en anden måde hvis man vil have en "fis-form". Træn tungt, spis en heldveds masse, og så når du føler du har den ønskede muskelmasse, så tab dig. det er den hurtigste måde at få sin ønskede form.

muskler kan kun vokse på en måde, så det er spild af tid ikke at gå efter at få dem til at vokse hurtigst.
Læs om Bulk og Cut og kør et hårdt program, hvis du spiser ordentligt/meget vil det booste dine resultater mange gange.

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

du skal bare træne som en bodybuilder så kommer den der krop på et tidspunkt. men min erfaring er at jo større du selv bliver, jo mere rykker grænsen for hvad du synes er stort. dem jeg synes havde en ok størrelse da jeg startede, synes jeg nu er nogle små fyre og dem der har en ok størrelse er noget større.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

august skrev:
Sakin skrev:Man skal ikke trænet på nogen bestemt måde for at få en bestemt størrelse krop, man træner på samme måde, men man kan så bare stoppe med at køre bulk og cut og holde sit ligevægtsindtag når man har fået den størrelse man vil ha, i teorien i hvert fald :)

Du svarer ikke på hvordan han opnår denne tændstiksform af en drømme krop...hvordan opnår han den?

Mvh august

Nej det er rigtig jeg skære det ikke ud i fucking pap for knægten, jeg henviser ham til nogen links, hvor i han kan læse sig frem til det. Lad nu bare være med at spille smart, du ved også udmærket godt at der mindst kommer 3 nye topics om dagen med en eller anden der er klar på det hele nu og den skal bare ha og de vil gøre hvad som helst, indtil man så fortæller dem hvad det kræver og hvor lang tid det tager osv. 95% af dem hopper fra i løbet af no time. Så nej gider ik forklar ham i detaljer hvordan han skal i gang med at bulk, for så bagefter at forklar hvordan cut foregå, hvor så igen kigge på hvor hans krop mangler masse for så at lave et program der retter op på det, for så igen at sætte ham i gang med bulk og så igen cut og så se om han er ved at være der eller om vi skal igennem samme tur endnu en gang og endnu en gang.
Var det nok svar for dig hr august!

MvH Rasmus
Sidst rettet af Sakin 5. jan 2013, 18:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (3)

Moose skrev:du skal bare træne som en bodybuilder så kommer den der krop på et tidspunkt. men min erfaring er at jo større du selv bliver, jo mere rykker grænsen for hvad du synes er stort. dem jeg synes havde en ok størrelse da jeg startede, synes jeg nu er nogle små fyre og dem der har en ok størrelse er noget større.

+1
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50