Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johnyboi skrev:1. Snakker med nogle rigtige venner omkring problemet. Online forums er nu engang ret distancerede.

8800 skrev:Først og fremmest er det bedre du taler med dine venner om det.
Hvis du er ked af det så græd. Det kan hjælpe![]()
Og som du fremlægger det så lyder det bestemt ikke som om hun er en "keeper". Hvor lang tid har i været sammen og kender du fyren?

Magic-MJ-Music skrev:Jeg havde også regnet med at det var det svar folk ville komme med..
Men for fanden hvor var jeg vild med hende... Er vild med hende..
Selv katten sidder og ryster på hovedet af mig !

essensen skrev:Det er en no-brainer; dump her. Har hun først lavet det nummer én gang, er chancen for hun gør det igen meget stor.

DHL^ skrev:Magic-MJ-Music skrev:Jeg havde også regnet med at det var det svar folk ville komme med..
Men for fanden hvor var jeg vild med hende... Er vild med hende..
Selv katten sidder og ryster på hovedet af mig !
Hvor længe har i været sammen? Jeg havde sq vendt ryggen til, men det er nemt at sige..

Lyngbeck skrev:Kom videre, det hårdt, og du falder sikker i fælden nogle gange, men kom videre! Som de andre siger, det kan sagtens ske igen, når det først er sket. Ignorer dine følelser, hæng ud med dine venner, drik dig fuld, tag i tivoli, træn som død og helvede bare du får noget andet at tænke på.

essensen skrev:Hvor gammel er du Magic?

Magic-MJ-Music skrev:essensen skrev:Hvor gammel er du Magic?
Mmm hvor henne betyder det noget hvor gammel jeg er ?

Nicobruun skrev:Hvorfor tænker i sådan på alderen, handler det ikke om hvor mentalt moden man er på det område?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster