EmilB skrev:Men i de 5 mdr. det engang var go-to programmet på BB.dk så var det the shit med de vildeste gains nogensinde
Jeg har da også været en tur rundt om det selv dengang, så det er bestemt ikke fordi jeg skal spille hellig. Uanset hvad så kan Method ligeså godt lære af vores andres fejl, istedet for at spilde tid på at begå sine egne.
method skrev:2 sæt squat 3 gange ugentligt. Før i tiden der fik jeg vilde gains kun med én sølle bendag om ugen, som bestod af 4x5 i squat og 4x5 i dl, så det er vel hips om haps og hvad der virker for en selv? Men jeg forstår hvad du mener. Kan man 'kun' træne 3 gange om ugen (hvilket for mange er helt normalt) så skal man da lave noget i centeret, men det synes jeg nu også at man gør med HST (stadig)
Ikke nødvendigvis. Fordi du fik fine gains af 4x5 som begynder, betyder det langtfra at det vil være fint nu. HST er helt ærligt ikke særligt hårdt arbejde, måske den sidste 2x15 træning er en bitch, men det må også siges at være det.
Find lidt inspiration i advanced german volume training, det kan godt tweakes lidt til at være et fint hybridsplit