Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SandyFrink skrev:Jeg ville hellere bade i et bassin fyldt med elektriske ål end køre HShiT.

hot_fifty skrev:Du kan dele det op i
1. ryg, biceps, nakke
2. bryst, skulder, triceps
3. ben, mave
Hvad skal man åbne dit program i? har office 2007 men det funker ik med det

Vingummibamsen skrev:Er det dumt at køre 3split hst?
Hvis 3split hst er ok, skal noget laves om på programmet? evt. øvelser, øvelsesrækkenfølgen eller muskelopdeling.

Støttrup skrev:Jeg vil fraråde dig at træne HST som 3 split. Tror du rammer musklerne alt for svagt i alle ugerne. I et 3 split tror jeg du har det bedre med at give den fuld gas og syndersmadre dine muskler hver gang.

hot_fifty skrev:Støttrup skrev:Jeg vil fraråde dig at træne HST som 3 split. Tror du rammer musklerne alt for svagt i alle ugerne. I et 3 split tror jeg du har det bedre med at give den fuld gas og syndersmadre dine muskler hver gang.
hvad med 2 split? Der træner man også hver muskel 2 gange ugentlig. Det måske også for lidt?

Bay skrev:Jeg har kørt HST 3-split - det var dog med 6-7 pas om ugen og ikke kun 3.
HST har givet mig rigtig gode gains.

Bay skrev:Jeg har kørt HST 3-split - det var dog med 6-7 pas om ugen og ikke kun 3.

SimonGreen skrev:Bay skrev:Jeg har kørt HST 3-split - det var dog med 6-7 pas om ugen og ikke kun 3.
Ja men så hedder det jo stadig ikke hst længere, da den samme muskelgruppe ikke rammes inden for de 36-48timer, og proteinsyntese hastigheden ikke bliver holdt konstant..

hot_fifty skrev:ja, men forstår ik helt Støttrups indlæg. For man har samme frekvens hvis man træner 2 split 4 gange i ugen, som man har med 3 split 6 gange i ugen.
Hvis man søndersmadrer alle muskler ved hver træning kan man hurtig komme ud for CNS burnout
Dog skal du selvfølgelig kører flere end 2 sæt pr. muskelgruppe da frekvensen er lavere i 3 split end i HST

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster