Jeg spiller selv lidt i fritiden. Sidder pt. og spiller Battlefield 1942 & 2142..
Har også lidt gang i Splinter Cell Double Agent

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Har spillet en del CS for et par år siden (Hvem har ikke det), men spiller stort set ikke mere efter jeg har lagt min livsstil om, og fokuserer mest på træningen. Dog kan det være hyggeligt/chilleren med et spil FFA engang imellem.
Derudover gamer jeg lidt WCIII TFT (DotA) når jeg kan komme til det og føler jeg har tiden og lysten til det.
Og så spiller jeg også en del Football Manager 2007 - dog har jeg det ikke installeret pt., men helt sikkert et spil jeg skal have anskaffet mig igenSuper tidsfordriv!

R0mme1 skrev:Jeg spiller pt. Stalker og FM Manager 2007. Men det er 2 uger siden jeg har spillet det. Jeg spiller kun computer hvis jeg ikke har noget andet at lave, hvilket er sjældent her i ferien hehe

og har lige fået det op at køre igen efter 6mdr. Men ville også have stemt rollespil, da hvis jeg får fingre i WoW igen sagtens ville kunne blive afhængig igen. Men det sker forhåbentligt ikke. SKal ikke ødelægge min træning igen pga. et spil.

HAV skrev:MC skrev:Har spillet en del CS for et par år siden (Hvem har ikke det), men spiller stort set ikke mere efter jeg har lagt min livsstil om, og fokuserer mest på træningen. Dog kan det være hyggeligt/chilleren med et spil FFA engang imellem.
Derudover gamer jeg lidt WCIII TFT (DotA) når jeg kan komme til det og føler jeg har tiden og lysten til det.
Og så spiller jeg også en del Football Manager 2007 - dog har jeg det ikke installeret pt., men helt sikkert et spil jeg skal have anskaffet mig igenSuper tidsfordriv!
Hehe, syntes nu også det er meget hyggeligt lige at game lidt. Bare en 3-4 timer om ugen.. Mere bliver det ike til for mig !!
Hvad er WCIII TFT (DotA) ?

MC skrev:
Warcraft III - DotA er et spil i spillet hvis man kan sige det sådan. DotA = Defeat of the Ancients

HAV skrev:MC skrev:
Warcraft III - DotA er et spil i spillet hvis man kan sige det sådan. DotA = Defeat of the Ancients
Ahhhhh, så er jeg med![]()
Står faktisk og skal invistere i et nyt spil.. Nogle der har et forslag ?
Skal lige siges at jeg ikke spiller rollespil, men mest action og stradegi !

HAV skrev:MC skrev:
Ahhhhh, så er jeg med![]()
Står faktisk og skal invistere i et nyt spil.. Nogle der har et forslag ?
Skal lige siges at jeg ikke spiller rollespil, men mest action og stradegi !

Fat skrev:Hvis der er blod er jeg glad!!![]()
Nogen der har prøvet God of War II ??

PeterHejleJensen skrev:Fat skrev:Hvis der er blod er jeg glad!!![]()
Niksen, men har set flere trailere og der er blodgaranti.
Hvis du vil have byger af blod, så spil CS på tyske servere

Fat skrev:PeterHejleJensen skrev:Fat skrev:Hvis der er blod er jeg glad!!![]()
Niksen, men har set flere trailere og der er blodgaranti.
Hvis du vil have byger af blod, så spil CS på tyske servere
CS siger mig ikke noget... Kan bedre lide at hugge ting i smadder med flammende sværd...

HAV skrev:R0mme1 skrev:Jeg spiller pt. Stalker og FM Manager 2007. Men det er 2 uger siden jeg har spillet det. Jeg spiller kun computer hvis jeg ikke har noget andet at lave, hvilket er sjældent her i ferien hehe
Har ført om det der S.T.A.L.K.E.R.. Er det godt ?

Rookie skrev:Men hvis jeg endelig skulle anbefale et spil måtte det da være company of heroes som kan købes for 79.- på cdon.com for tiden!

N*E*R*D skrev:Alternativet er noget med en virkelig sweet storyline:
Diablo

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster