Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PumpToAchieve skrev:Jeg foretrækker generelt at gå op i kilo for hvert sæt i basisøvelserne og at gå ned i isolationsøvelserne

peter n skrev:Det der giver bedst er, at finde et program der er skrevet af en der ved hvad han laver, og så følge det.

motty154 skrev:Hej igen igen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Lad os tage et eksempel: Bænkpress.
Er det bedst at starte på 10 kg og så gå op efter hvert sæt? 10,13,15,17?
eller er det bedst at starte med hård kg f.eks: 17 kg 4 sæt igennem?
Er der nogen forskel?

andreas7074 skrev:peter n skrev:Det der giver bedst er, at finde et program der er skrevet af en der ved hvad han laver, og så følge det.
Nej. Det der er bedst er at prøve at følge et program, af en der ved hvad han laver og finde ud af om det virker for en, hvis ikke. Så justerer man.

andreas7074 skrev:peter n skrev:Det der giver bedst er, at finde et program der er skrevet af en der ved hvad han laver, og så følge det.
Nej. Det der er bedst er at prøve at følge et program, af en der ved hvad han laver og finde ud af om det virker for en, hvis ikke. Så justerer man.
motty154 skrev:Hej igen igen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Lad os tage et eksempel: Bænkpress.
Er det bedst at starte på 10 kg og så gå op efter hvert sæt? 10,13,15,17?
eller er det bedst at starte med hård kg f.eks: 17 kg 4 sæt igennem?
Er der nogen forskel?

Moby Dick skrev:andreas7074 skrev:peter n skrev:Det der giver bedst er, at finde et program der er skrevet af en der ved hvad han laver, og så følge det.
Sig mig engang, tror du, at du er en unik lille blomst, der sagte svajer i vinden på kun din måde?.
Selvfølgelig virker et program, der er videnskabeligt funderet, på dig. Det, folk mangler, er i) indsigten til at finde et sådant program, ii) viljen og tålmodigheden til at følge det, iii) de faktorer, peter n nævner.
Drop dit uintelligente spam, i øvrigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster