Jeg ved godt, at man ikke kan finde et direkte facit på dette spørgsmål.
Det kunne dog være lidt sjovt at finde ud af, hvem den mest kompetente og erfarne person er herinde.
Altså i forhold til bodybuilding og styrketræning.Jeres bud?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Altså i forhold til bodybuilding og styrketræning.
Jeg ved godt, at man ikke kan finde et direkte facit på dette spørgsmål.
Det kunne dog være lidt sjovt at finde ud af, hvem den mest kompetente og erfarne person er herinde

Nettohunden skrev:Jeg ved godt, at man ikke kan finde et direkte facit på dette spørgsmål.Det kunne dog være lidt sjovt at finde ud af, hvem den mest kompetente og erfarne person er herinde
Er det bare mig, eller ophæver de to linjer lidt hinanden?
Men der er da mange kompetente personer herinde. Jeg har altid haft et blødt punkt for A Menace To Chicken, uden at det skal lyde som om jeg har tænkt mig at invitere ham på rapsolie og numsedart på næste lørdag. Men han er flink, hjælpsom, aktiv og udpensler velvilligt når han giver råd.
Jeg har læst med på boardet i mange år, uden at have bruger, og der er også forsvundet flere af de gode folk med tiden.
Sandy, Pind og mange andre man kunne namedroppe er også gode folk at have rumsterende

Ceneeh skrev:Henning fra Hennings log

Mikael skrev:http://www.bodybuilding.dk/hennings-log-inliners-side-86-t6922.html

haaank skrev:Menace, The Juice, Active? At sammenligne dem med Pind, Sandyfrink og Jagd er forstemmende.
Menace er god for en anekdote (eller 100), Active er et genetisk vidunder, som har sit flotte udseende der tjenes penge på. The Juice har ikke bidraget til sitet i flere år, hvis overhovedet. Ift. de tre træningskyndige, tror jeg der er meget få, der vil komme med et andet bud en Sandyfrink. På trods af sine særheder, er han et uudtømmeligt træningsorakel.
Edit: Ej, at forglemme incognito som desværre ikke bidrager så meget mere.

Nettohunden skrev:Jeg ved godt, at man ikke kan finde et direkte facit på dette spørgsmål.Det kunne dog være lidt sjovt at finde ud af, hvem den mest kompetente og erfarne person er herinde
Er det bare mig, eller ophæver de to linjer lidt hinanden?
Men der er da mange kompetente personer herinde. Jeg har altid haft et blødt punkt for A Menace To Chicken, uden at det skal lyde som om jeg har tænkt mig at invitere ham på rapsolie og numsedart på næste lørdag. Men han er flink, hjælpsom, aktiv og udpensler velvilligt når han giver råd.
rapsolie og numsedart

The Juice skrev:haaank skrev:Menace, The Juice, Active? At sammenligne dem med Pind, Sandyfrink og Jagd er forstemmende.
Menace er god for en anekdote (eller 100), Active er et genetisk vidunder, som har sit flotte udseende der tjenes penge på. The Juice har ikke bidraget til sitet i flere år, hvis overhovedet. Ift. de tre træningskyndige, tror jeg der er meget få, der vil komme med et andet bud en Sandyfrink. På trods af sine særheder, er han et uudtømmeligt træningsorakel.
Edit: Ej, at forglemme incognito som desværre ikke bidrager så meget mere.
Enig, hvad fanden bilder jeg mig egentlig ind.

Nick9000 skrev:/Niels
Denne tråd er desuden fucking åndssvag.

Ole_S skrev:Forklar gerne hvorfor?

The Juice skrev:Ole_S skrev:Forklar gerne hvorfor?
1) Fordi du ikke kan sige noget definitivt om folks kompetencer udi kost og træning. Incognito er fx post.doc. i muskelbiologi, mens Thomas Jagd er et omvandrende orakel uden formelle titler, men jeg vil anse dem begge for at være enormt begavede indenfor området.
2) Fordi aktiviteten herinde er ikke-eksisterende og alle de kompetente personer så småt er holdt op med at bidrage til debatten.
3) Fordi who fucking cares. Ole, du er bb.dks svar på Buzzfeed. Laver ligegyldige tråde om ligegyldige ting med fængende og clickbait-venlige overskrifter.

Ole_S skrev:Nick9000 skrev:/Niels
Forklar gerne hvorfor?
Jeg synes klart, det er meget nyttig og brugbar viden.

Nick9000 skrev:Ole_S skrev:Nick9000 skrev:/Niels
Forklar gerne hvorfor?
Jeg synes klart, det er meget nyttig og brugbar viden.
TheJuice har svaret meget fint. Derudover er der det problematiske i at lade de mindre kompetente bedømme hvem der er mest kompetent.
Hvem er den mindst kompetente person herinde? Havde til gengæld været et sjovt emne

Nick9000 skrev:Hvem er den mindst kompetente person herinde? Havde til gengæld været et sjovt emne

Jmt skrev:Den der har flest REPS

Nick9000 skrev:Hvem er den mindst kompetente person herinde? Havde til gengæld været et sjovt emne

TBVP skrev:Nick9000 skrev:
Så stemmer jeg på ham duden, der mente at den eneste rigtige måde at træne ben på, var at gå i bad med alt sit tøj på så det blev vådt og så skulle man stå og hoppe op og ned.

FreshLifter skrev:TBVP skrev:Nick9000 skrev:
Så stemmer jeg på ham duden, der mente at den eneste rigtige måde at træne ben på, var at gå i bad med alt sit tøj på så det blev vådt og så skulle man stå og hoppe op og ned.
Wait, what?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster