Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadPanda skrev:Hvad er grunden til, du ikke gider solarium?

Henrik-Bangsø skrev:melanotan det holder 3-6 måneder måneder

Henrik-Bangsø skrev:skriv melanotan tråden på googel så kommer der et link til bodyhouse med en 13 sider lang forklaringdet er noget du sprøjter ind under maveskinet i meget små doser ..

RippedInFourWeeks skrev:MadPanda skrev:Hvad er grunden til, du ikke gider solarium?
kunstigt sol, som medbringer kræft, nooo thank youOg hvis jeg så skal holde det, er det hver anden til tredje dag, gider jeg ikke

Mussetrussen skrev:Vend den rundt og gør det til noget positivt i stedet. Solbrun hud er alligevel usund hud i længden. Det er da nitten at gå rundt og synes ens hud er nederen hele ens liv. Der kan være noget lige så smukt over helt lys hud. Faktisk synes jeg tit det ser federe ud hvis man er helt bleg og cuttet i bund, end det standard solariebrune usunde helvedes ideal som bodybuilding og fitness verdenen har været med til at promovere siden 80'erne. Det er ikke sundhed, men "se-sund-ud-hed". Bleg hud er win IMO. Jeg kører selv det blege cuttede look i år.

Mussetrussen skrev:Vend den rundt og gør det til noget positivt i stedet. Solbrun hud er alligevel usund hud i længden. Det er da nitten at gå rundt og synes ens hud er nederen hele ens liv. Der kan være noget lige så smukt over helt lys hud. Faktisk synes jeg tit det ser federe ud hvis man er helt bleg og cuttet i bund, end det standard solariebrune usunde helvedes ideal som bodybuilding og fitness verdenen har været med til at promovere siden 80'erne. Det er ikke sundhed, men "se-sund-ud-hed". Bleg hud er win IMO. Jeg kører selv det blege cuttede look i år.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster