Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.

Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.

Steven skrev:Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.
Jeg er ikke i tvivl om, at kvaliteten på produkterne fra Bodylab er i top, men de er altså langt fra de billigste

Lundø skrev:jeg har altid drukker chokolade fordi jeg ikke tører bruge 600 kr. på en smag som jeg ikke kan få ned.

Steven skrev:Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.
Jeg er ikke i tvivl om, at kvaliteten på produkterne fra Bodylab er i top, men de er altså langt fra de billigste

Xiva skrev:Lad os sige det sådan her at der kan købes mange andre billige produkter, men hvis du tjekker sammenhæng mellem kvalitet og pris, vil Bodylab være overlegen, er jeg sikker på.

Xiva skrev:Steven skrev:Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.
Lad os sige det sådan her at der kan købes mange andre billige produkter, men hvis du tjekker sammenhæng mellem kvalitet og pris, vil Bodylab være overlegen, er jeg sikker på.

Steven skrev:Xiva skrev:Lad os sige det sådan her at der kan købes mange andre billige produkter, men hvis du tjekker sammenhæng mellem kvalitet og pris, vil Bodylab være overlegen, er jeg sikker på.
Jeg synes bare det klinger en smule hult, når der hele tiden bliver gjort opmærksom på den minimale forskel på de forskellige produkter samtidig med, at kvaliteten på Bodylabs produkter konstant fremhæves.

Moqensen skrev:Steven skrev:Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.
Så send en PM med billigere mærker

slavers skrev:Moqensen skrev:Steven skrev:Moqensen skrev:Som Mathias siger er der ikke meget forskel på mærkererne. Så jeg ville købe det billigste du kan få fingrerne på. Derfor køber jeg for det meste bodylab.
Så send en PM med billigere mærker
Hørt om google?

Lundø skrev:Tak for alle inputs og kan self godt bruge flere meninger og fakta:D nu hvor vi er igang hvor tit skal de så tages og kan det betale sig at have kasein og almindeligt protein?

Jacobglumby skrev:Nu hvor vi er i kategorien hvilket protein der er bedst vil jeg godt spørge om hvilke smags varianter fra bodylab der smager nogenlunde godt med vand.
Har kun prøvet jordbær indtil videre og har snart tømt min anden spand - så det hænger mig egentligt langt ud af halsen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster