Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

schulz skrev:Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene

schulz skrev:Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene

Andersbr skrev:schulz skrev:Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene
Hvordan sjovt? Kedeligt at få bilen smadret da.

8800 skrev:Fuck jeg hader folk, der ligger med 2m i røven af en med 130km i timen på motorvejen. Det kan virkelig få mit pis kog. TARDS !

DHL^ skrev:Jeg HADER folk der glemmer at slå langt lys af. Så blinker man når de er mega tæt på fair nok så plejer de at blænde ned.
Men nææææh nej, 10 meter før de er forbi en blænder de fuckinglortederme op igen for at chikanere, røvhuller

Nick9000 skrev:8800 skrev:Fuck jeg hader folk, der ligger med 2m i røven af en med 130km i timen på motorvejen. Det kan virkelig få mit pis kog. TARDS !
QFT!
Jeg plejer at sænke farten og blive i overhalingsbanen bare for at ødelægge deres dag

Double-D skrev:Eller hvad med folk der ikke blinker af før de drejer eller som gør det to meter? Det er irriterende at man når man holder det ved en sidevej og venter pænt på at komme ud også drejer idioten bare af. Hvis man nu skulle til venstre kan det så betyde at man skal til at vente på at nogle der kommer fra højre skal forbi.
Eller busser der trækker ud uden at give tegn så man næsten kører ind i siden på dem?
Det værste må dog alligevel være den klassiske brian, der ligger og kører som død og helved i deres gamle golf med udstødningsrør med samme diameter som en olietønde. Det jeg er mest foragede over er de hastigheder de kører med inde i byerne.
Bor lige ud til hovedvejen i min hjemby så jeg ved hvad jeg snakker om. Kan hører dem hver aften. Selv kl 23:30 på en hverdagsaften kommer de forbi. Faktisk er det lidt sørgeligt at de ikke har bedre at tag sig til end at ligge og kører rundt i deres bil hver nat.

henning skrev:Ja, det er helt vildt, som mange mennesker opfører sig i trafikken. Det er næsten flertallet.
Jeg forstår godt at så mange er bange for at skulle op til orienterende køreprøve, for de har vist været heldige, da de bestod, hvis de da har kørekort.
Jeg ser det positive i det, at hvis jeg af en eller anden grund skal til orienterende køreprøve, så er det ingen problem. Hvis det vi oplever er normen, så kan jeg til hver en tid gå op og bestå, endda uden først at have været til køretimer.
Hvornår tror I at der kommer opligatorisk køreprøve for alle hvert eller hver femte år?
Hvis først politikerne får ideen, så er den der. Der er ingen argomenter imod, for det ser ud til at det er tiltrængt. Det gælder sikkerhed, og så er der mulighed for at få endnu flere penge ud af bilisterne.

ic8800 skrev:Var lige ude og køre, og få lidt frisk luft da konen mente at jeg nok godt kunne trænge til efter at for 127 gang havde tømt maven i toilettet. Nå jeg kommmer kørende 65km/t hvor man må køre 60 det er inde i byen, og der køre jeg altid pænt har et klip i forvejen, og så ligger der en forbandet gammel rustbunke sig lige i røven af mig under en halv meters afstand, og bliker febrilsk (staveplade) med det lange lys for at jeg skal køre hurtigere. Det ender med at vi holder for rødt side om side og så sidder møgdyret kraft edeme og ryster på hovedet af mig og signalere at jeg skulle køre hurtigere kæft jeg var rødgløende![]()
jeg ryster bare på hovedet og drejer af kæft hvor ville jeg gerne have været rask og kunne have sagt min mening aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()

Mikkel leicht skrev:ic8800 skrev:Var lige ude og køre, og få lidt frisk luft da konen mente at jeg nok godt kunne trænge til efter at for 127 gang havde tømt maven i toilettet. Nå jeg kommmer kørende 65km/t hvor man må køre 60 det er inde i byen, og der køre jeg altid pænt har et klip i forvejen, og så ligger der en forbandet gammel rustbunke sig lige i røven af mig under en halv meters afstand, og bliker febrilsk (staveplade) med det lange lys for at jeg skal køre hurtigere. Det ender med at vi holder for rødt side om side og så sidder møgdyret kraft edeme og ryster på hovedet af mig og signalere at jeg skulle køre hurtigere kæft jeg var rødgløende![]()
jeg ryster bare på hovedet og drejer af kæft hvor ville jeg gerne have været rask og kunne have sagt min mening aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe Anger management?

poul hansen skrev:Noget af det sjoveste jeg har prøvet vr da en idiot var ved at svinge ud i mig i en rundkørsel (jeg e rpå cykel, han i bil). Han ruller ned og begynder at råbe af mig. Sådan en rigtig Brian type i BMW med håndværker outfittet på. Jeg lægger cyklen og spørger om han vil noget, så kan han bare stige ud af bilen. Han bliver pludseligt meget stille ved tanken om at skulle stige ud.
Der står jeg med 92kg fordelt på 184cm (tynd i mine øjne) og skræmmer den store onde håndværker. LOL
Tøsedreng.
Hvis man er ked af trafikken i Kbh kan jeg sige at det er LANGT farligere at være cyklist i Odense.
Billisterne kan slet ikke navigere i bytrafik og jeg har været tæt på at blive klippet flere gange i rundkørsler. De kan slet ikke finde ud af dem.

poul hansen skrev:Følte mig nu som en idiot, men når man er ved at blive klippet af en idiot der ikke overholder sin vigepligt og derefter truer en, så gør adrenalinen at man handler overilet.

Karl Æg, du vrøvlerKarl Æg skrev:Der er ikke et eneste rationelt argument...

Franz_Beckenbauer skrev:... han fattede dog hentydningen da jeg spurgte om han var retard og om han ikke kunne kende forskel på en drive in og en telefonboks.

Franz_Beckenbauer skrev:Ud over det så irriterer det mig med folk der kører for langsomt i overhalingsbanen og ikke trækker ind når de har pladsen til det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster