Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1258
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1256

Følg bodybuilding.dk på

Hvor fanden er respekten i trafikken!!! (Surt opstød)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Var lige ude og køre, og få lidt frisk luft da konen mente at jeg nok godt kunne trænge til efter at for 127 gang havde tømt maven i toilettet. Nå jeg kommmer kørende 65km/t hvor man må køre 60 det er inde i byen, og der køre jeg altid pænt har et klip i forvejen, og så ligger der en forbandet gammel rustbunke sig lige i røven af mig under en halv meters afstand, og bliker febrilsk (staveplade) med det lange lys for at jeg skal køre hurtigere. Det ender med at vi holder for rødt side om side og så sidder møgdyret kraft edeme og ryster på hovedet af mig og signalere at jeg skulle køre hurtigere kæft jeg var rødgløende :evil: :evil: jeg ryster bare på hovedet og drejer af kæft hvor ville jeg gerne have været rask og kunne have sagt min mening aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hvis sygdom er svaghed der forlader kroppen så FUCK AF!!!!!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Jylland

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Idioter er der nok af,

en af mine kollegaer var ved at blive kørt ned imorges, da hun cyklede over for grønt - og idioten steg ud af bilen og råbte af hende!?!?!? Fuck af en idiot!
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Der er bare alt for mange mennesker der ALDRIG skulle have lov at færdes i trafikken...

Ser dagligt folk der blæser over for MEGET rødt lys.

:blowup:
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Fitness World Odense, Vestre Stationsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Havde jeg været rask ville jeg gerne have haft en lille snak om hans kørsel stil. Kan virkelige ikke tåle sådan noget lort, også hvis jeg ser andre bliver udsat for det....
Brugeravatar

Kender det udemærket godt og det er bare pisse irriterende når de skal ligge så tæt på en.. Får altid bare lyst til at blokke bremsen hvis det ikk var fordi det skulle gå ud over ens egen stakkels bil :x
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Træner her: Motion og Trivsel Viborg

Ja, det er helt vildt, som mange mennesker opfører sig i trafikken.
Det er næsten flertallet.

Jeg forstår godt at så mange er bange for at skulle op til orienterende køreprøve,
for de har vist været heldige, da de bestod, hvis de da har kørekort. :)

Jeg ser det positive i det, at hvis jeg af en eller anden grund
skal til orienterende køreprøve, så er det ingen problem.
Hvis det vi oplever er normen, så kan jeg til hver en tid gå op og bestå,
endda uden først at have været til køretimer. :)

Hvornår tror I at der kommer opligatorisk køreprøve for alle hvert eller hver femte år?

Hvis først politikerne får ideen, så er den der.
Der er ingen argomenter imod, for det ser ud til at det er tiltrængt.
Det gælder sikkerhed, og så er der mulighed for at få endnu flere penge ud af bilisterne. :)
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene :8
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Geografisk sted: Aalborg

schulz skrev:Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene :8

Ville have været vildt hvis han kørte op i jer, også træder i 2 store gutter ud af bilen og ser sure ud :)

jeg ville satme være bange! :wink:
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

schulz skrev:Der var en der var ved at bakke op i mig og detorian idag, kunne have været en sjov scene :8

Hvordan sjovt? Kedeligt at få bilen smadret da.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:

Hvordan sjovt? Kedeligt at få bilen smadret da.

Tror Schulz tænker på, at ham og Detorian så kunne have spillet op og siden blive pillet ned igen, da det går op for dem de bare er nogle knejtrøve.

Fuck jeg hader folk, der ligger med 2m i røven af en med 130km i timen på motorvejen. Det kan virkelig få mit pis kog. TARDS !
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Jeg HADER folk der glemmer at slå langt lys af. Så blinker man når de er mega tæt på fair nok så plejer de at blænde ned.

Men nææææh nej, 10 meter før de er forbi en blænder de fuckinglortederme op igen for at chikanere, røvhuller :evil:
Sidst rettet af DHL^ 29. apr 2009, 21:57, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 240.00

Galleri: Vis galleri (3)

8800 skrev:Fuck jeg hader folk, der ligger med 2m i røven af en med 130km i timen på motorvejen. Det kan virkelig få mit pis kog. TARDS !

QFT!
Jeg plejer at sænke farten og blive i overhalingsbanen bare for at ødelægge deres dag :)
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

DHL^ skrev:Jeg HADER folk der glemmer at slå langt lys af. Så blinker man når de er mega tæt på fair nok så plejer de at blænde ned.

Men nææææh nej, 10 meter før de er forbi en blænder de fuckinglortederme op igen for at chikanere, røvhuller :evil:

Eller folk med deres fucking uoriginale xenon der står af helved til og blænder alt og alle...
Brugeravatar

Nick9000 skrev:
8800 skrev:Fuck jeg hader folk, der ligger med 2m i røven af en med 130km i timen på motorvejen. Det kan virkelig få mit pis kog. TARDS !

QFT!
Jeg plejer at sænke farten og blive i overhalingsbanen bare for at ødelægge deres dag :)

Skal jeg til at praktisere noget mere :lol:

Men problemet er bare at det er fucking farligt, når de ligger så tæt på. Og med den fart er der sgu ikke meget at gøre.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Eller hvad med folk der ikke blinker af før de drejer eller som gør det to meter? Det er irriterende at man når man holder det ved en sidevej og venter pænt på at komme ud også drejer idioten bare af. Hvis man nu skulle til venstre kan det så betyde at man skal til at vente på at nogle der kommer fra højre skal forbi.

Eller busser der trækker ud uden at give tegn så man næsten kører ind i siden på dem?
Det værste må dog alligevel være den klassiske brian, der ligger og kører som død og helved i deres gamle golf med udstødningsrør med samme diameter som en olietønde. Det jeg er mest foragede over er de hastigheder de kører med inde i byerne.
Bor lige ud til hovedvejen i min hjemby så jeg ved hvad jeg snakker om. Kan hører dem hver aften. Selv kl 23:30 på en hverdagsaften kommer de forbi. Faktisk er det lidt sørgeligt at de ikke har bedre at tag sig til end at ligge og kører rundt i deres bil hver nat.

Double-D skrev:Eller hvad med folk der ikke blinker af før de drejer eller som gør det to meter? Det er irriterende at man når man holder det ved en sidevej og venter pænt på at komme ud også drejer idioten bare af. Hvis man nu skulle til venstre kan det så betyde at man skal til at vente på at nogle der kommer fra højre skal forbi.

Eller busser der trækker ud uden at give tegn så man næsten kører ind i siden på dem?
Det værste må dog alligevel være den klassiske brian, der ligger og kører som død og helved i deres gamle golf med udstødningsrør med samme diameter som en olietønde. Det jeg er mest foragede over er de hastigheder de kører med inde i byerne.
Bor lige ud til hovedvejen i min hjemby så jeg ved hvad jeg snakker om. Kan hører dem hver aften. Selv kl 23:30 på en hverdagsaften kommer de forbi. Faktisk er det lidt sørgeligt at de ikke har bedre at tag sig til end at ligge og kører rundt i deres bil hver nat.

Som at sidde på BB.dk :P :wink:
Brugeravatar

Nu sidder jeg her heller ikke hver nat. Heldigvis :lol:

henning skrev:Ja, det er helt vildt, som mange mennesker opfører sig i trafikken. Det er næsten flertallet.

Jeg forstår godt at så mange er bange for at skulle op til orienterende køreprøve, for de har vist været heldige, da de bestod, hvis de da har kørekort. :)

Jeg ser det positive i det, at hvis jeg af en eller anden grund skal til orienterende køreprøve, så er det ingen problem. Hvis det vi oplever er normen, så kan jeg til hver en tid gå op og bestå, endda uden først at have været til køretimer. :)

Hvornår tror I at der kommer opligatorisk køreprøve for alle hvert eller hver femte år?

Hvis først politikerne får ideen, så er den der. Der er ingen argomenter imod, for det ser ud til at det er tiltrængt. Det gælder sikkerhed, og så er der mulighed for at få endnu flere penge ud af bilisterne. :)

Jeg tror vi alle skal være glade for, at du ikke er politiker. Der er ikke et eneste rationelt argument for at lade folk gå til køreprøve hvert femte år. Køreprøven er jo kun vejledende og skal bare sikre, at folk kan finde ud af at betjene bilen inden de bliver sluppet løs i trafikken. Det er ikke en måde at sikre sig, at folk kører pænt og ordentligt for som du selv siger, er der jo forbavsende mange idioter i trafikken med et gyldigt kørekort.

Argumenterne imod er derimod mange: 1) det er pissedyrt, 2) det vil koste politiet mange ressourcer, og de mangler i forvejen mandskab til bare at gennemføre de obligatoriske køreprøver, 3) det gør ikke folk til bedre bilister, og 4) rent normativt er det uønskeligt for folk med hang til mindre kontrol og mere frihed. Selv for folk med hang til kontrol er det et dårligt forslag.

Det er ikke umiddelbart et problem jeg kan se nogen hensigtsmæssige løsninger på. Men det nytter selvfølgelig ikke at hidse sig op - jeg gør det selv så jeg prøver ikke at spille hellig.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Jeg har selv cyklet meget frem og tilbage til arbejde, og bliver nødt til at give folk, at de er blevet langt mere opmærksomme på højresving når der kommer cyklister. Til gengæld ser jeg rigtig mange køre over for rødt (har selv været ved at dø op til flere gange, og det var ved Gud ikke deres skyld at jeg overlevede).

Nogle cyklister skal da også have et ordentligt los i røven for at køre midt på cykelstien med 10km/t, og stirre på en som om man har vækket dem med en kold spand vand, når man ringer med ringeklokken for at gøre dem opmærksomme på at man selv kommer med 40km/t ned af bakke, bagfra. Goddamnit.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

ic8800 skrev:Var lige ude og køre, og få lidt frisk luft da konen mente at jeg nok godt kunne trænge til efter at for 127 gang havde tømt maven i toilettet. Nå jeg kommmer kørende 65km/t hvor man må køre 60 det er inde i byen, og der køre jeg altid pænt har et klip i forvejen, og så ligger der en forbandet gammel rustbunke sig lige i røven af mig under en halv meters afstand, og bliker febrilsk (staveplade) med det lange lys for at jeg skal køre hurtigere. Det ender med at vi holder for rødt side om side og så sidder møgdyret kraft edeme og ryster på hovedet af mig og signalere at jeg skulle køre hurtigere kæft jeg var rødgløende :evil: :evil: jeg ryster bare på hovedet og drejer af kæft hvor ville jeg gerne have været rask og kunne have sagt min mening aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

hehe Anger management? :lol:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Mikkel leicht skrev:
ic8800 skrev:Var lige ude og køre, og få lidt frisk luft da konen mente at jeg nok godt kunne trænge til efter at for 127 gang havde tømt maven i toilettet. Nå jeg kommmer kørende 65km/t hvor man må køre 60 det er inde i byen, og der køre jeg altid pænt har et klip i forvejen, og så ligger der en forbandet gammel rustbunke sig lige i røven af mig under en halv meters afstand, og bliker febrilsk (staveplade) med det lange lys for at jeg skal køre hurtigere. Det ender med at vi holder for rødt side om side og så sidder møgdyret kraft edeme og ryster på hovedet af mig og signalere at jeg skulle køre hurtigere kæft jeg var rødgløende :evil: :evil: jeg ryster bare på hovedet og drejer af kæft hvor ville jeg gerne have været rask og kunne have sagt min mening aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

hehe Anger management? :lol:

Er opgivet :P
Brugeravatar

Noget af det sjoveste jeg har prøvet vr da en idiot var ved at svinge ud i mig i en rundkørsel (jeg e rpå cykel, han i bil). Han ruller ned og begynder at råbe af mig. Sådan en rigtig Brian type i BMW med håndværker outfittet på. Jeg lægger cyklen og spørger om han vil noget, så kan han bare stige ud af bilen. Han bliver pludseligt meget stille ved tanken om at skulle stige ud.

Der står jeg med 92kg fordelt på 184cm (tynd i mine øjne) og skræmmer den store onde håndværker. LOL
Tøsedreng.

Hvis man er ked af trafikken i Kbh kan jeg sige at det er LANGT farligere at være cyklist i Odense.
Billisterne kan slet ikke navigere i bytrafik og jeg har været tæt på at blive klippet flere gange i rundkørsler. De kan slet ikke finde ud af dem.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

poul hansen skrev:Noget af det sjoveste jeg har prøvet vr da en idiot var ved at svinge ud i mig i en rundkørsel (jeg e rpå cykel, han i bil). Han ruller ned og begynder at råbe af mig. Sådan en rigtig Brian type i BMW med håndværker outfittet på. Jeg lægger cyklen og spørger om han vil noget, så kan han bare stige ud af bilen. Han bliver pludseligt meget stille ved tanken om at skulle stige ud.
Der står jeg med 92kg fordelt på 184cm (tynd i mine øjne) og skræmmer den store onde håndværker. LOL
Tøsedreng.

Hvis man er ked af trafikken i Kbh kan jeg sige at det er LANGT farligere at være cyklist i Odense.
Billisterne kan slet ikke navigere i bytrafik og jeg har været tæt på at blive klippet flere gange i rundkørsler. De kan slet ikke finde ud af dem.

Haha

Så sejt lavet :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Følte mig nu som en idiot, men når man er ved at blive klippet af en idiot der ikke overholder sin vigepligt og derefter truer en, så gør adrenalinen at man handler overilet.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

poul hansen skrev:Følte mig nu som en idiot, men når man er ved at blive klippet af en idiot der ikke overholder sin vigepligt og derefter truer en, så gør adrenalinen at man handler overilet.

BIllister kører ad helvede til. Hvis jeg passerer et kryds skal jeg altid lige have øjenkontakt med de højresvingende så jeg ved de holder tilbage. Ellers må man jo slå i kølerhjelmen.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Der er ikke et eneste rationelt argument...
Karl Æg, du vrøvler :o
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Der er mange nuværende bilister som ville dumpe køreprøven, alene af den grund at de har glemt alle de små regler. Størstedelen af alle bilister, kører bare bil.

Hvis folk fik et brev om at de skulle op til køreprøve imorgen, ville utroligt mange - som nævnt - dumpe. Og vi risikerer jo at idioterne vælger at køre bil alligevel. Hvor mange tror i ikke som i skrivende stund kører rundt uden kørekort? Det er som Karl Æg siger, bare ikke en optimal løsning.
Brugeravatar

Styrkeliste

Som nævnt så er folk der ikke blinker af idioter, de får af og til hornet og fingeren af mig. Ved godt det ikke gør mig bedre, men for dælen de er irriterende. Ser jeg en bil der holder og vil ud, så blinker jeg altid af med det samme.
Ud over det så irriterer det mig med folk der kører for langsomt i overhalingsbanen og ikke trækker ind når de har pladsen til det.
Der er også dem som ikke fatter og flette ind, men som 2 meter før sammenfletningen forsøger at overhale en og det er vel og mærke ikke fordi de ligger på siden af en men ligger 5 meter bag en.
Fra arbejde har vi en vej hvor der kan holde to biler ved siden af hinanden og hvor man skal dreje til højre eller venstre af en stor trafikkeret vej, her er der ofte nogen som skal svinge til venstre som får den geniale ide at holde i midten eller godt til højre så de spærrer for dem der skal til højre.
I dag var jeg på ovennævnte sted udsat for at jeg holdt og skulle til højre, så op på siden kommer en kæmpe firhjulstrækker og kører godt frem så jeg ikke kan se noget og må halvt ud på vejen for at komme ud og se. Fuck en idiot.
I dag ved en bager er der sådan en drive in agtig ting, her valgte en så at holde, og istedetfor at gå ind og købe, så gik han rundt og talte i mobil telefon, det medfører så han spærrer for alle andre. Jeg spørger så om han ikke vil flytte hans bil. Det skulle jeg ihvertfald ikke blande mig i mente han, han fattede dog hentydningen da jeg spurgte om han var retard og om han ikke kunne kende forskel på en drive in og en telefonboks. Igen en hat som ingen respekt har.

Franz_Beckenbauer skrev:... han fattede dog hentydningen da jeg spurgte om han var retard og om han ikke kunne kende forskel på en drive in og en telefonboks.

HAHA! Mega awesome :thumpup:
Brugeravatar

Styrkeliste

Franz_Beckenbauer skrev:Ud over det så irriterer det mig med folk der kører for langsomt i overhalingsbanen og ikke trækker ind når de har pladsen til det.

Det er også noget der kan bringe mit pis i kog..

Logbog: Ingen logbog

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster