Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sean skrev:Jeg er igang med at cutte men er i tvivl om hvor længe jeg bør blive ved ?
Jeg har stadig en del fedt om maven jeg vil af med men er fandme osse ved at være sulten og træt af at være i kalorieunderskud.
Cutter i andre til alt fedtet er væk før i går i gang med at bulke eller hvordan gør ?
Jeg træner 2 split , 4 træningspas om ugen og spiser nogenlunde fornuftigt.
Er 188 cm og vejer 91,8 kilo, min badevægt siger min fedtprocent er ca 23 men den tror jeg ikke på.

Sean skrev:Jeg er igang med at cutte men er i tvivl om hvor længe jeg bør blive ved ?
Jeg har stadig en del fedt om maven jeg vil af med men er fandme osse ved at være sulten og træt af at være i kalorieunderskud.
Cutter i andre til alt fedtet er væk før i går i gang med at bulke eller hvordan gør ?
Jeg træner 2 split , 4 træningspas om ugen og spiser nogenlunde fornuftigt.
Er 188 cm og vejer 91,8 kilo, min badevægt siger min fedtprocent er ca 23 men den tror jeg ikke på.

Toretto skrev:Der er nogle der bruger en dag hvor de giver sig selv fri fra cut og æder.. Hvis det har været et langvarigt cut kan det give kroppen et "chok" og sætte forbrændingen i gang igen. + det kan gøre cuttet mindre hårdt..
Fordelen ved at cutte helt ned er at du kan få et mere lean bulk da kroppen har lettere ved at tage muskelmasse på ved lav fedt procent kontra en høj fedtprocent. (artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html)
23 % lyder højt? kan du se anmærkning af de "øvre" mavemuskler?

The Little Kid skrev:Toretto skrev:Der er nogle der bruger en dag hvor de giver sig selv fri fra cut og æder.. Hvis det har været et langvarigt cut kan det give kroppen et "chok" og sætte forbrændingen i gang igen. + det kan gøre cuttet mindre hårdt..
Fordelen ved at cutte helt ned er at du kan få et mere lean bulk da kroppen har lettere ved at tage muskelmasse på ved lav fedt procent kontra en høj fedtprocent. (artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html)
23 % lyder højt? kan du se anmærkning af de "øvre" mavemuskler?
Kan ikke lige umiddelbart se noget om det i artiklen så kan du forklare hvorfor det er sådan?

Toretto skrev:Fordelen ved at cutte helt ned er at du kan få et mere lean bulk da kroppen har lettere ved at tage muskelmasse på ved lav fedt procent kontra en høj fedtprocent. (artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html)

Mikkel leicht skrev:Cut, har aldrig cuttet for alvor..

Wopper skrev:Mikkel leicht skrev:Cut, har aldrig cuttet for alvor..
BB.
Misterhamper skrev:Toretto skrev:Fordelen ved at cutte helt ned er at du kan få et mere lean bulk da kroppen har lettere ved at tage muskelmasse på ved lav fedt procent kontra en høj fedtprocent. (artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html)
LOL

The Little Kid skrev:Wopper skrev:Mikkel leicht skrev:Cut, har aldrig cuttet for alvor..
BB.
More like strongman
Misterhamper skrev:Toretto skrev:Fordelen ved at cutte helt ned er at du kan få et mere lean bulk da kroppen har lettere ved at tage muskelmasse på ved lav fedt procent kontra en høj fedtprocent. (artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html)
LOL
Efter den kommentar tror jeg ikke lige jeg får nogen videnskabelig forklaring på hvorfor det skulle være sådan

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster