- Kom til at tænke på hvor meget muskelmasse man taber under cut. RUNDT REGNET!
hvis vi nu siger jeg om 2 måneder vejer 80 med en fedt% på 16
og taber mig til 75 kg. hvor mange kg muskel vil man så miste? og hvor meget fedt? 

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

og taber mig til 75 kg. hvor mange kg muskel vil man så miste? og hvor meget fedt? 

Andres skrev:Det er svært at svare på når der ikke er noget at gå ud fra, men jeg har cuttet nu i en måned og 3 dage og jeg har cuttet med et daglig kcal indtag på 1000 og plus faste dage og jeg har ikke tabt noget man kan se eller måle. Folk er bange for at miste masse men jeg tror ikke man skal være så bange for det er jo ikke sådan at du fra den end uge til den anden mister 5 cm her og der. Jeg var meget skæptisk med at faste men efter jeg har læst om det og sådan så er jeg ikke bange for at midste masse overhovedet. Professionelle atleter og bodybuildere går op til 16 uger med et kcal indtag nogle gang ned til 800 kcal i dagen plus faste og de lider intet tab af masse. Og ja alle der læser det her vil nok sige hold nu kæft, og det gjorde jeg også selv, men jeg har ikke alene fastet og dyrket massere af kredsløbstræning, men jeg er også vokset
.

Andres skrev:Jeg faster fra 22:00 aften til 22:00 aftenen efter. Og det gør jeg 1-2 gange i ugen
. Man bliver næsten "afhængig" af det for du kan faktisk mærke at den lille smule overskydende vægt man havde dagen før den er væk. Og så er det bare en fantastisk måde at tabe sig på for det gør at de svære steder, hofter og talje at detfedt der er der ryger nemmere hvis man faster men det kan du læse mere om men der er noget med insilun niveau mener jeg og sådan nogle faktorer der spiller ind for de fedt der sidder der hår nogle andre sammensætninger end det "normale" men det kan du læse om
. Men ja jeg har endnu ikke hørt om nogle der har oplevet negative sider ved det
.

Jenslyn87 skrev:Det er vist eat-stop-eat, er det ikke?
Hvis du vitterligt vil ned og være hakket, så ville jeg aldrig skyde stort under mit ligevægtsindtag ligefrem hver eneste dag... det kan jeg ikke se som andet end en skidt idé. Men kontrolleret faste og lidt cycling mener jeg sagtens, man kan lege med

markn skrev:Jenslyn87 skrev:Det er vist eat-stop-eat, er det ikke?
Hvis du vitterligt vil ned og være hakket, så ville jeg aldrig skyde stort under mit ligevægtsindtag ligefrem hver eneste dag... det kan jeg ikke se som andet end en skidt idé. Men kontrolleret faste og lidt cycling mener jeg sagtens, man kan lege med
Jens tror du det vil gavne mig? at køre denne diæt, er ved at være lidt træt af de sidste depoter haha:D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster