Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tulle555 skrev:Hej drenge/piger jeg har taget protein lige siden jeg startede men det var lidt noget lorte Protein jeg tog.. Det var noget 30+ nu har jeg lige købt 2250G WPC 80 protein. Men er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal fylde i min shaker for skal have 100gram protein i den. Eller der står bagpå pr. 100gram = 78gram Protein. Og skal dagligt have de 150gram protein så vil tage ca. 80gram efter træning og resten igennem mad. Men måske er det dumt det her forum men søger bare et hurtigt svar.
Mvh.
Måske dumt spørgsmål stillende dreng.
150g dagligt er nemt. desuden så del din shake ud på dagen ellers..
Tulle555 skrev:Hej drenge/piger jeg har taget protein lige siden jeg startede men det var lidt noget lorte Protein jeg tog.. Det var noget 30+ nu har jeg lige købt 2250G WPC 80 protein. Men er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal fylde i min shaker for skal have 100gram protein i den. Eller der står bagpå pr. 100gram = 78gram Protein. Og skal dagligt have de 150gram protein så vil tage ca. 80gram efter træning og resten igennem mad. Men måske er det dumt det her forum men søger bare et hurtigt svar.
Mvh.

Kasperjv skrev:Tulle555 skrev:Hej drenge/piger jeg har taget protein lige siden jeg startede men det var lidt noget lorte Protein jeg tog.. Det var noget 30+ nu har jeg lige købt 2250G WPC 80 protein. Men er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal fylde i min shaker for skal have 100gram protein i den. Eller der står bagpå pr. 100gram = 78gram Protein. Og skal dagligt have de 150gram protein så vil tage ca. 80gram efter træning og resten igennem mad. Men måske er det dumt det her forum men søger bare et hurtigt svar.
Mvh.
Hvis jeg var dig ville jeg få noget i skrutten istedet150g dagligt er nemt. desuden så del din shake ud på dagen ellers..
Jeg tager selv 30g inden træning eller om morgenen, og 40g efter træning med tilfældig carbs, og på off dage snupper jeg 50 gram ved middagstid.

Tulle555 skrev:Kasperjv skrev:Tulle555 skrev:Hej drenge/piger jeg har taget protein lige siden jeg startede men det var lidt noget lorte Protein jeg tog.. Det var noget 30+ nu har jeg lige købt 2250G WPC 80 protein. Men er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal fylde i min shaker for skal have 100gram protein i den. Eller der står bagpå pr. 100gram = 78gram Protein. Og skal dagligt have de 150gram protein så vil tage ca. 80gram efter træning og resten igennem mad. Men måske er det dumt det her forum men søger bare et hurtigt svar.
Mvh.
Hvis jeg var dig ville jeg få noget i skrutten istedet150g dagligt er nemt. desuden så del din shake ud på dagen ellers..
Jeg tager selv 30g inden træning eller om morgenen, og 40g efter træning med tilfældig carbs, og på off dage snupper jeg 50 gram ved middagstid.
Jeps men mit spørgsmål er sådan set bare hvor meget vand skal jeg fylde i min shake?? Eller har mængden af vand nogen betydning?

Mikedahlstrøm skrev:kroppen er bygget til kun at kunne optage et hvis antal proteiner på 2 timer, i 1 scoop whey protein ( jeg bruger scitec nutrition ) er der 22 gram protein i, samt 1 glas mælk. det kan godt være at det "kun"er 22 gram protein. men det er mere end det kroppen maximalt kan indtage inden for et par timer. så ( self bare et råd ) ville det være dumt at gå efter 100g protein per portion, da det ville være spild af pulver ^^

Cavling skrev:Mikedahlstrøm skrev:kroppen er bygget til kun at kunne optage et hvis antal proteiner på 2 timer, i 1 scoop whey protein ( jeg bruger scitec nutrition ) er der 22 gram protein i, samt 1 glas mælk. det kan godt være at det "kun"er 22 gram protein. men det er mere end det kroppen maximalt kan indtage inden for et par timer. så ( self bare et råd ) ville det være dumt at gå efter 100g protein per portion, da det ville være spild af pulver ^^
Lad nu være med at give råd, som ikke grunder i videnskabelig evidens!
Du forvirrer langt mere, end du gavner!
Selvfølgelig kan din krop optage mere end 22 gram protein, hvad skulle der ellers ske med resten af den indtagede mængde?
Hvis din påstand holdt vand, ville man jo så aldrig behøve lide af sult, når man cutter; man ville jo altid bare spise 500 gram helt magert oksekød, hver gang man bliver sulten - størstedelen ville ifølge dig ikke blive optaget. Og det giver jo selvsagt ingen mening.

kun en hvis mængde bliver optaget i kroppen og resten bliver pisset ud igen.
. find det selv på nettet, bla det link jeg sendte.
Mikedahlstrøm skrev:kroppen er bygget til kun at kunne optage et hvis antal proteiner på 2 timer, i 1 scoop whey protein ( jeg bruger scitec nutrition ) er der 22 gram protein i, samt 1 glas mælk. det kan godt være at det "kun"er 22 gram protein. men det er mere end det kroppen maximalt kan indtage inden for et par timer.

Mikedahlstrøm skrev:du kan vel ikke mene at du tror kroppen kan optage alt det protein du propper i digkun en hvis mængde bliver optaget i kroppen og resten bliver pisset ud igen.
at jeg svarer og får sådan en besked er latterligt, hader sådan nogle ian mcarthy typer der tror de er alt videne og bruger det til at nedgøre andre. find det selv på nettet, bla det link jeg sendte.
og så var det kun et råd, gør hvad du vil. jeg skrev det kun for at ham der lavede denne tråd her ikke spildte alt sit proteinpulver

Mikedahlstrøm skrev:hvis kroppen kunne optage hvert eneste gram protein kunne du træne 5-6 timer og så drikke en dunk protein pulver bagefter.
har været i forbindelse med sean nalewanyj, som også selv siger at kroppen ikke optager flere proteiner fordi du bruger mere protein pulver. vil 100 gange hellere lytte til en der både selv producere trænings produkter og selv er pumpet af helveds til, end hvad en lille tynd forsker har at sige.. og ja, et hvis overskud af protein forlader kroppen gennem dit urin.

Mikedahlstrøm skrev:et hvis overskud af protein forlader kroppen gennem dit urin.
Mikedahlstrøm skrev: de mener feks at du sagtens kan drikke alkohol meget i weekenderne og træne på samme måde bagefter uden at det gør en forskel. men nye studier modbeviser det, ved at alkohol reducere dit testosteron.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster