Kører selv 40/30/30 (C-P-F)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
Bulk: 50% - 40% - 10% protein/kulhydrat/fedt

Borumpas skrev:Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
Er det ikke meget lidt fedt?

Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt

Nyb123 skrev:Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
70% protein? Lever du af proteinpulver?
](./images/smilies/wallbash.gif)

Grozz skrev:Nyb123 skrev:Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
Nop, bruger ikke engang kosttilskud, kører clean protein diet, og det har virket for mig så kan ikke se problemet![]()
Når jeg cutter spiser jeg ikke særlig mange kalorier det er derfor at mit protein indtag kommer helt op 70% af hele min kost
Dig der spørger ind til Nobell, har aldrig brugt hans kostplan eller nogen andres![]()

Nyb123 skrev:Grozz skrev:Nyb123 skrev:Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
Nop, bruger ikke engang kosttilskud, kører clean protein diet, og det har virket for mig så kan ikke se problemet![]()
Når jeg cutter spiser jeg ikke særlig mange kalorier det er derfor at mit protein indtag kommer helt op 70% af hele min kost
Dig der spørger ind til Nobell, har aldrig brugt hans kostplan eller nogen andres![]()
Jeg siger ikke der er noget problem :-)
Hvor mange kalorier får du hhv. under bulk og cut?
Hvordan ser din kostplan ud?
Har du overvejet at sætte dit indtag af fedt op?
Det er ikke personlige angreb - jeg fisker blot efter oplysninger, som du ikke nødvendigvis er villig til at give videre. :-)

Grozz skrev:Nyb123 skrev:Grozz skrev:Nyb123 skrev:Grozz skrev:Cut: 70% - 20% 10% protein/kulhydrat/fedt
Jeg siger ikke der er noget problem :-)
Hvor mange kalorier får du hhv. under bulk og cut?
Hvordan ser din kostplan ud?
Har du overvejet at sætte dit indtag af fedt op?
Det er ikke personlige angreb - jeg fisker blot efter oplysninger, som du ikke nødvendigvis er villig til at give videre. :-)
Når jeg cutter prøver jeg at holde den på 1500 kalorier, og når jeg bulker er det på 2500-3000
Min kostplan består hovedsageligt af kylling, tun, øksekød, æg, salat og ét enkelt stykke rugbrød om morgenen for at få energi. Mit fedtindtag får jeg gennem øksekød og æg, men bestemt mest af æg som jeg indtager som det sidste måltid på dagen(Dette er på cut)![]()
Håber det var de svar som du søgte?

TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?

TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?

Grozz skrev:Nyb123 skrev:TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?
Hvorfor overhovedet cutte? :-)
Når jeg bulker tager jeg hurtigt mange kilo på, men bliver mindre markeret. Vil hellere være så stor og cuttet som muligt

Grozz skrev:TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?
Kunne sagtens cutte på 2000 kalorier hvis det var, men jeg er en af de personer der meget gerne vil se resultaterne så hurtigt som muligt og jeg laver intet cardio. Jeg har gjort dette siden jeg var 13, så jeg ved hvordan det fungere for mig.

Thez skrev:Grozz skrev:Nyb123 skrev:TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?
Når jeg bulker tager jeg hurtigt mange kilo på, men bliver mindre markeret. Vil hellere være så stor og cuttet som muligt
Når du bulker, så læg i et mindre kalorieoverskud end du tidligere har gjort.
Jo mindre kalorieoverskud, jo langsommere tager du på = mindre fedt sætter der sig. Sådan er det.

Thez skrev:Grozz skrev:Nyb123 skrev:TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?
Når du bulker, så læg i et mindre kalorieoverskud end du tidligere har gjort.
Jo mindre kalorieoverskud, jo langsommere tager du på = mindre fedt sætter der sig. Sådan er det.

Grozz skrev:Nyb123 skrev:TheCzech skrev:En mand der cutter på 1500 kalorier om dagen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster