Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Uge 46 begynder jeg på stærkere i bænk på 7 uger efter det et dekon og så en dødløft cyklus. Regner med at cutte fra maj af og så en 4-8 uger frem 

Laaarsen skrev:Bulk, bulk og bulk, da jeg regner med først at stille op i 2011 pga. de fucking lorte knæ.

Moqensen skrev:1. Jeg har planer om at bulke frem til maj. Jeg vil derefter cutte maj og juni. Og så ligge mig på noget zig-zag for at bevare vægten så godt som muligt igennem juli. Derefter vil jeg langsomt påbegynde bulk henover august, og så bulke normalt igen (0,3-0,5 om ugen). Grunden til dette er at jeg ikke vil spilde for meget tid i underskud dette år, og derfor ikke har planer om at cutte andet end ca. 4 kg af.

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:1. Jeg har planer om at bulke frem til maj. Jeg vil derefter cutte maj og juni. Og så ligge mig på noget zig-zag for at bevare vægten så godt som muligt igennem juli. Derefter vil jeg langsomt påbegynde bulk henover august, og så bulke normalt igen (0,3-0,5 om ugen). Grunden til dette er at jeg ikke vil spilde for meget tid i underskud dette år, og derfor ikke har planer om at cutte andet end ca. 4 kg af.
Dvs. 8 måneder bulk og 2 måneder cut? Du bulker for lidt.

Karl Æg skrev:Hvis du bulker i 8 måneder og kun cutter i 2, kan du jo i sagens natur ikke gaine ret meget, hvis vi antager at du cutter ½-1 kg om ugen i 8 uger. Jeg synes du skal bulke 10-12 kg og starte cut en måned før. Så skal du se hvor swole du bliver.

Karl Æg skrev:Sagen irrelevant. Du kan ikke regne med at smide et kg om ugen hver uge, og derfor skriver jeg ½-1 kg. Sådan er det jo når man cutter; vægten går frem og tilbage.
Du har 10 måneder at gøre godt med. Enten kan du bruge 8 måneder på at bulke 8 kg og så to måneder på at cutte det tilsvarende (din nuværende plan). Eller også kan du bruge fx 7 måneder på at bulke 10-12 kg og så en måned ekstra på at cutte ned. Den første model er nem og overskuelig og den sidste er så lidt hårdere. Til gengæld skulle den også give tilsvarende resultater.
Det er selvfølgelig en smagssag. Jeg skal personligt ikke bulke ret meget, af den simple årsag at jeg synes det er ghey at cutte. Men en hardcore og super dedikeret bodybuilder som dig selv, burde overveje at æde mere i off season.

Moqensen skrev:Er det sagen irrelevant? Jeg regner jo ikke med et kg om ugen. Men max et halv kgSå der på 8 uger ca. er røget 4 kg.
Det du mener er at det vil give mere muskelmasse at bulke med et højere overskud?
Jeg satser jo også på 10 - 12 kg. 0,3 - 0,5 kg om ugen er jo lig med 9,6 - 16 kg. Det vil jo så nok ikke lykkes at tage så meget på hver uge, så 16 kg er nok for meget at satse på. Og nok også mere end jeg vil tage på.

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Er det sagen irrelevant? Jeg regner jo ikke med et kg om ugen. Men max et halv kgSå der på 8 uger ca. er røget 4 kg.
Det du mener er at det vil give mere muskelmasse at bulke med et højere overskud?
Jeg satser jo også på 10 - 12 kg. 0,3 - 0,5 kg om ugen er jo lig med 9,6 - 16 kg. Det vil jo så nok ikke lykkes at tage så meget på hver uge, så 16 kg er nok for meget at satse på. Og nok også mere end jeg vil tage på.
Det er jo spørgsmålet, men det vil jeg umiddelbart mene, ja.
Dvs. du regner med at gaine 6-8 kg muskler og 4 kg fedt på 8 måneder? Hvis du kan, bliver jeg imponeret. Det lyder bare ikke realistisk med den grundform du har, og når du samtidig ikke rigtig kan træne ben.
Grunden til dette er at jeg ikke vil spilde for meget tid i underskud dette år, og derfor ikke har planer om at cutte andet end ca. 4 kg af.

Moqensen skrev:Jeg har ikke skrevet nogen steder at det var 6-8 kg muskler og 4 kg fedt.Jeg har jo netop ikke tænkt mig at cutte mig i bund. Som jeg skriver:
Moqensen skrev:Jeg satser jo også på 10 - 12 kg.
Moqensen skrev:Efter min mening skal man passe på med at konkludere: "højere overskud = muskel gains". Det er langt fra sikkert at det forholder sig sådan. Og jeg vil derfor heller holde mig til 0,3-0,5 om ugen, da jeg tror et højere overskud simpelthen bare vil betyde mere fedt.

Karl Æg skrev:Du skriver at du satser på at tage 10-12 kg på og at skulle smide 4 kg fedt. Og 10-12 kg masse minus 4 kg fedt er nu engang 6-8. Men hvis du har tænkt dig at være federe efter endt cut end da du startede bulk, kan der selvfølgelig godt være lidt ekstra fedt tilbage.
Det sidste har du ret i. Det er bare frustrerende når intelligente folk ikke kan se simpel logik - selvom vi givet vis taler lidt forbi hinanden. Det virker bare forkert i mit verdensbillede at være federe efter endt cut end i starten af bulk.

Lasse7280 skrev:Laaarsen skrev:Bulk, bulk og bulk, da jeg regner med først at stille op i 2011 pga. de fucking lorte knæ.
Stille op til hvad?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster