Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Clavicula skrev:Hvad er det helt præcist du vil ændre ved dig selv? For som jeg kan se er der mange piger derude der ville slå ihjel for at have en fysik som din.

Zlef skrev:Start med at læse dette, det er et meget godt sted at begynde:
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Ellers er der guld at hente i forummet under "Begynder".
Og så må du gerne være mere specifik i dine spørgsmål. At poste et billede uden kommentarer gør det svært at vide om det er dig eller om det kroppen du ønsker.
God træning...

Almond skrev:Det er ret skræmmende, hvis det der er kvinders kropsideal. Fra mit synspunkt er det slet, slet ikke tiltrækkende.

Gizminister skrev:Hende på billedet ser på ingen måde veltrænet ud? hun ligner en der lider af anoreksi. Hvis du vil se ud som hende skal du bare sulte dig ihjel og dyrk en masse cardio, det er dog på ingen måde sundt og kan ikke anbefales.

karolinefifi skrev:Gizminister skrev:Hende på billedet ser på ingen måde veltrænet ud? hun ligner en der lider af anoreksi. Hvis du vil se ud som hende skal du bare sulte dig ihjel og dyrk en masse cardio, det er dog på ingen måde sundt og kan ikke anbefales.
Hvad er cardio?

karolinefifi skrev:Gizminister skrev:Hende på billedet ser på ingen måde veltrænet ud? hun ligner en der lider af anoreksi. Hvis du vil se ud som hende skal du bare sulte dig ihjel og dyrk en masse cardio, det er dog på ingen måde sundt og kan ikke anbefales.
Hvad er cardio?

Grislum skrev:Hvis prisen vitterligt er ligegyldig kan det være en god idé for dig at finde en personlig træner, der kan lærer dig at udføre styrkeoevelsetne squat, dødløft, bænkpres og rows Og samtidig overskue din situation mht. planlægning af kost og træning. Træning med vægte er klart en god måde at opnå dine ønskede resultater som fedttab og øget muskelmasse. Kosten er dog også enormt vigtig i begge tilfælde.
Når det så er sagt kan man godt lære det selv ved at læse den litteratur andre har påpejet i tråden, men hvis du skal ud og finde en personlig træner så find en der ved hvad han laver. Forhåbentlig er der andre her der kan anbefale nogle kompetente til dig, da jeg ikke selv har erfaring med det.
Held og lykke!

Mindpump skrev:Hvor gammel er du og hvor fra landet kommer du fra ?

Gizminister skrev:Hende på billedet ser på ingen måde veltrænet ud? hun ligner en der lider af anoreksi. Hvis du vil se ud som hende skal du bare sulte dig ihjel og dyrk en masse cardio, det er dog på ingen måde sundt og kan ikke anbefales.

Zlef skrev:Brug et par timer på at læse det link jeg skrev tidligere og læs også lidt i begynderforummet. Det er godt givet ud og giver en masse inspiration. Se evt. nogle YouTube videoer og se hvad der skal til. Husk at der ikke er en let genvej og der findes ikke perfekte kroppe. Gå i stedet efter en sund livsstil med fokus på træning og sund kost, så kommer resultaterne helt af sig selv.
Hvis du bor i Slagelse, så tag evt. ned i Aktivt Velvære og tag en snak med ejeren Claus. Hyggelig fætter med mange års erfaring. Jeg trænede der for et år siden og det er et udmærket center med det mest basale udstyr og god atmosfære.

Clemmen skrev:Motion og sund kost. Hård styrketræning er slet ikke nødvendig for at opnå den krop. TIl gengæld kunne kampsport som fx Muay Thai (thai boxing) være et rigtig godt alternativ, da det både er sjovt og du får rørt dig en hel del.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster