Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flotfyr89 skrev:Hvor har du fundet det billede af mig henne?
I øvrigt vil jeg henvise til, at størrelsen på ens arme er proportionel med lækkerheden af ens kæreste, hvorfor den der gut og andre som ham - f.eks. Gregg Valentino - har de lækreste kærester.
Det er en naturlov.

Futureslim skrev:YooOooOo,
Jeg fandt tilfældigvis lige et billede af en fyr, aner ikk' om han er kendt eller noget, men det jeg ved er i hvert falde at han har sprøjtet noget ind i armene, olie eller sådan noget, for det her er sgu ikke naturlig..
Hvorfor gider man gøre sig selv SÅ f*cking grim - for det er jo ikke fine runde muskler, markerede eller noget, nej det er bare en kæmpe falsk klam arm..
Synes fandeme hans arme ser klamme ud..

I øvrigt vil jeg henvise til, at størrelsen på ens arme er proportionel med lækkerheden af ens kæreste, hvorfor den der gut og andre som ham - f.eks. Gregg Valentino - har de lækreste kærester.
Det er en naturlov.

Det er en naturlov.

Det er en naturlov.

poul hansen skrev:Nej nej, synthol i armene og pikkemanden så kommer pigerne væltende. Unaturligt = unaturligt lækre kvinder. Se Sidney Lee, han kører med klatten. Krudt, lidt high rep curls og herregårdsgryde = babes i stimer

Gaxe skrev:hehe ja fatter det heller ikke.. minder mig om den tråd der blev flamet ned fordi der var billeder af store synthol gutter fra dkbn...

BrianN skrev:flotfyr89 skrev:Hvor har du fundet det billede af mig henne?
Det er en naturlov.
?????? øhhhhhhhh nå
Det er som regel også de piger der selv er fyldt med alt muligt kunstigt

Straws skrev:Det sjovt... Det er få der tør kalde en med anoreksi dum, og nedgøre vedkommende. Men en med megareksi er man ikke bange for at kalde dum og uintelligent.

Cykelmyggen Egon skrev:Straws skrev:Det sjovt... Det er få der tør kalde en med anoreksi dum, og nedgøre vedkommende. Men en med megareksi er man ikke bange for at kalde dum og uintelligent.
du har ganske ret, jeg tænker ofte på det samme

Gaxe skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Straws skrev:Det sjovt... Det er få der tør kalde en med anoreksi dum, og nedgøre vedkommende. Men en med megareksi er man ikke bange for at kalde dum og uintelligent.
Dette eksempel kunne perfekt overføres til trådene om prettyboys, hvor de blev svinet til i lange baner, også tråden med store fyre med doping, hvor man "uha nej" på ingen måde måtte sige noget om dem.. ellers blev man flamet ihjel.

Cykelmyggen Egon skrev:Gaxe skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Straws skrev:Det sjovt... Det er få der tør kalde en med anoreksi dum, og nedgøre vedkommende. Men en med megareksi er man ikke bange for at kalde dum og uintelligent.
Dette eksempel kunne perfekt overføres til trådene om prettyboys, hvor de blev svinet til i lange baner, også tråden med store fyre med doping, hvor man "uha nej" på ingen måde måtte sige noget om dem.. ellers blev man flamet ihjel.
jeg mener ikke at man ikke bør svine den slags folk,nej tvært imod![]()
jeg mener bare også at man bør have den samme holdning til anorektikere ellers er der noget der ikke hænger sammen

Gaxe skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Gaxe skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Straws skrev:Det sjovt... Det er få der tør kalde en med anoreksi dum, og nedgøre vedkommende. Men en med megareksi er man ikke bange for at kalde dum og uintelligent.
jeg mener ikke at man ikke bør svine den slags folk,nej tvært imod![]()
jeg mener bare også at man bør have den samme holdning til anorektikere ellers er der noget der ikke hænger sammen
Sig jeg heller ikke du mener - det var bare for at sætte det straws sagde i perspektiv til ting der også sker her på boardet af sjove sammenhænge.

Cykelmyggen Egon skrev:nååår okay![]()
men så lad os svine alle dem der har gigantiske oliearme og dem man kan tælle ribben på

Gaxe skrev:Cykelmyggen Egon skrev:nååår okay![]()
men så lad os svine alle dem der har gigantiske oliearme og dem man kan tælle ribben på
DØD OVER ALLE ! sådan skal det gøres..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster