hvornår synes i man er stor?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

quax91 skrev:hejsa, mig og en ven snakkes hvornår man er "stor ad normal bodybuilding, og ikke ved bruge af snyd (as osv.) men vi kunne ikke rigtig finde ud af det
.

Nikolaj P skrev:der er da ikke forskel på hvornår man er stor, om man tager noget eller ej?

mathias1989 skrev:Jeg syntes ikke man kan stille det sådan op.
Når man er stor er det visuelt og ikke hvor mange kg man eventuelt vejer.

Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Jeg syntes ikke man kan stille det sådan op.
de to ting følges jo også ad?

mathias1989 skrev:Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Jeg syntes ikke man kan stille det sådan op.
Ikke nødvendigvis.
En mand på 195cm som vejer 90kg ville jeg ikke betegne som stor.
Men en lavere mand på f.eks 170cm med 90kg kunne sagtens være et ordentligt brød

Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Jeg syntes ikke man kan stille det sådan op.
Ikke nødvendigvis.
Men en lavere mand på f.eks 170cm med 90kg kunne sagtens være et ordentligt brød
ja okay.. men synes stadigvæk det er nemmest at stille det op i kg, hvordan synes du ellers man skulle stille det op?

Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Nikolaj P skrev:mathias1989 skrev:Jeg syntes ikke man kan stille det sådan op.
Ikke nødvendigvis.
ja okay.. men synes stadigvæk det er nemmest at stille det op i kg, hvordan synes du ellers man skulle stille det op?

SørenDP skrev:Jeg mener slet ikke der kan stilles nogen model op for det. Det er jo meget individuelt hvordan ens gener afgør hvilke muskler der fremtræner med en.
Hvis man f.eks har to personer der er lige høje og den ene vejer 75 kg og den anden 85 kg. Så vil jeg mene at ham på 75 godt kan se noget større ud, hvis kan f.eks har en meget bred ryg og brede skuldre. Ham på 85 kg har måske mange kg siddene på lårene, hvilket ikke vil fremstå ligeså tydeligt i hverdagen.
Dette forudsætter self. at personerne vurderes med en hvis mængde tøj på. Desuden kan folks tøjstil også have stor indvirkning på hvor store de ser ud.
Der er så mange faktorer der spiller ind, så det ville være umuligt at opstille en model for dette

Misterhamper skrev:SørenDP skrev:Jeg mener slet ikke der kan stilles nogen model op for det. Det er jo meget individuelt hvordan ens gener afgør hvilke muskler der fremtræner med en.
Hvis man f.eks har to personer der er lige høje og den ene vejer 75 kg og den anden 85 kg. Så vil jeg mene at ham på 75 godt kan se noget større ud, hvis kan f.eks har en meget bred ryg og brede skuldre. Ham på 85 kg har måske mange kg siddene på lårene, hvilket ikke vil fremstå ligeså tydeligt i hverdagen.
Dette forudsætter self. at personerne vurderes med en hvis mængde tøj på. Desuden kan folks tøjstil også have stor indvirkning på hvor store de ser ud.
Der er så mange faktorer der spiller ind, så det ville være umuligt at opstille en model for dette
Nu er forskellen mellem 75 og 85 kg jo også sådan cirka ubetydelig lille som bodybuilder der gerne vil være kæmpe. Det er blot et lille skridt.

Magic-MJ-Music skrev:Ligesom mig
87 kg, Fedt% 7
Glemte højde, 180 ca.

kejserA skrev:Der er ét svar på det spørgsmål, og det er, at det er subjektivt, som andre også har sagt.

Moqensen skrev:Om en person er stor er et subjektivt spørgsmål, der ikke er en fælles betegnelse for.
Om en person er stor handler ofte om hvilke størrelse mennesker personen omgåes. Hvis en person omgåes flest utrænede mennesker, vil de hurtigt opfatte personen som stor, hvis han har fået bygget noget muskelmasse.

Mind-Muscle skrev:kejserA skrev:Der er ét svar på det spørgsmål, og det er, at det er subjektivt, som andre også har sagt.
Nu beder OP jo heller ikke om et objektivt svar...hvornår synes i man er stor?

Lithium skrev:Moqensen skrev:Mind-Muscle skrev:kejserA skrev:Der er ét svar på det spørgsmål, og det er, at det er subjektivt, som andre også har sagt.
Nu beder OP jo heller ikke om et objektivt svar...hvornår synes i man er stor?
Okay.
Man er stor når at man er større end mig![]()
skulle jeg lige til at skrive - det er selvf. først i det øjeblik man er større end MIG man er stor

Hassn skrev:Moqensen skrev:Om en person er stor er et subjektivt spørgsmål, der ikke er en fælles betegnelse for.
Om en person er stor handler ofte om hvilke størrelse mennesker personen omgåes. Hvis en person omgåes flest utrænede mennesker, vil de hurtigt opfatte personen som stor, hvis han har fået bygget noget muskelmasse.
Helt enig, jeg er stor iblandt mellem venner, men bodybuildingsmæssigt er jeg ikke særlig stor.. Ikke stor nok ihvertfald![]()
Alt er relativt..
danse dagen lang! kekymre sig en anden gang
er du en af de små mænd i fraglerne? jeg måtte lige komme med en spydig kommentar

er over hovedet ikke enig i det du skriver!Henriksen skrev:Nu blev jeg personligt lidt oprørt over det der bliver skrevet med brug af krudt. Som ofte så er krudt brugere som virkelig udnytter det dem der kæmper hårdest, da de skal sørge for en god søvn, nul alkohol, mere mad end os humane bodybuildere, samt en hårdere og mere intensiv træning. Så blot fordi man går så meget op i sin sport at man vil sætte sit helbred på højkant sys jeg ikke man skal nedværdiges.
Jeg synes generelt folk bare kaster en steroide brugers præstation over skulderen og giver roidsne skylden. Som ofte har disse mennesker fandme kæmpet mere end i har, og jeg bliver rigtig ofte sur når jeg læser alle sådan nogle fordomme. Hvis nu i gad og sætte jer i perspektiv og lære lidt om det i snakker om i stedet for bare at kaste ud med fordomme så ville det hjælpe lidt.
Og det med hvornår man er stor, det er jo ikke til at sige, en person på 100 kg kan godt se tynd og ranglet ud hvis han er 210 høj, men var han 175 så kan jeg love dig for et brød. Men igen fedt % spiller også ind, så folk bliver nød til at poste billeder af den form de synes man skal være i før man kan kategorisere sig som stor.
Det var lige mit lille sure opstød her fra morgenstunden

Henriksen skrev:Det var lige mit lille sure opstød her fra morgenstunden

Nikolaj P skrev:er over hovedet ikke enig i det du skriver!Henriksen skrev:Nu blev jeg personligt lidt oprørt over det der bliver skrevet med brug af krudt. Som ofte så er krudt brugere som virkelig udnytter det dem der kæmper hårdest, da de skal sørge for en god søvn, nul alkohol, mere mad end os humane bodybuildere, samt en hårdere og mere intensiv træning. Så blot fordi man går så meget op i sin sport at man vil sætte sit helbred på højkant sys jeg ikke man skal nedværdiges.
Jeg synes generelt folk bare kaster en steroide brugers præstation over skulderen og giver roidsne skylden. Som ofte har disse mennesker fandme kæmpet mere end i har, og jeg bliver rigtig ofte sur når jeg læser alle sådan nogle fordomme. Hvis nu i gad og sætte jer i perspektiv og lære lidt om det i snakker om i stedet for bare at kaste ud med fordomme så ville det hjælpe lidt.
Og det med hvornår man er stor, det er jo ikke til at sige, en person på 100 kg kan godt se tynd og ranglet ud hvis han er 210 høj, men var han 175 så kan jeg love dig for et brød. Men igen fedt % spiller også ind, så folk bliver nød til at poste billeder af den form de synes man skal være i før man kan kategorisere sig som stor.
Det var lige mit lille sure opstød her fra morgenstunden

mic skrev:Henriksen skrev:Det var lige mit lille sure opstød her fra morgenstunden
Puha-da.. Har du ikke spist morgenmad endnu?![]()
..fin pointe du har - selvfølgelig får krudt-fyrene ikke det hele forærende.. - men jeg synes slet ikke det spiller ind i forhold til topic, som udelukkende handler om hvornår man, subjektivt, synes at folk er store.. Ronnie Coleman ligner jo satme et pumpet, topgravidt, næsehorn - at hans krop så burde have status af Novo's Fjernlager -gør ham jo ikke mindre..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster