Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Flyttet
Og hvad mener du? Du kan godt bænke for hypertrofi og træne 2-split samtidigt. 2-split udelukker jo ikke hypertrofi?

. At træne for hypertrofi er blot at træne for muskelvækst. Hvilket er hele pointen med B2B-programmet. Fin, basal træning med øget muskelmasse og styrke for øje.Moby Dick skrev:Det hedder hypertrofi på dansk, og jeg tror ikke, du ved, hvad det betyder. At træne for hypertrofi er blot at træne for muskelvækst. Hvilket er hele pointen med B2B-programmet. Fin, basal træning med øget muskelmasse og styrke for øje.

DonKahle skrev:Moby Dick skrev:Det hedder hypertrofi på dansk, og jeg tror ikke, du ved, hvad det betyder. At træne for hypertrofi er blot at træne for muskelvækst. Hvilket er hele pointen med B2B-programmet. Fin, basal træning med øget muskelmasse og styrke for øje.
Læste en artikel der hedder "the bascis of hypertrophy training" hvor der blev beskrevet en rotations runde, varende i 8 uger, med en uges pause efter en endt runde. (glemt hvad præcist kaldes) troede dette var hypertrophy træning.

Garik skrev:DonKahle skrev:Moby Dick skrev:Det hedder hypertrofi på dansk, og jeg tror ikke, du ved, hvad det betyder. At træne for hypertrofi er blot at træne for muskelvækst. Hvilket er hele pointen med B2B-programmet. Fin, basal træning med øget muskelmasse og styrke for øje.
Læste en artikel der hedder "the bascis of hypertrophy training" hvor der blev beskrevet en rotations runde, varende i 8 uger, med en uges pause efter en endt runde. (glemt hvad præcist kaldes) troede dette var hypertrophy træning.
Det kan det også være.
Men hypertrofi betyder muskelvækst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster