Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Jeg forstår ikke en krone?
Hvilket løft løftede du i?
Hvad var det for en ven der hængte dig ud første gang han var der?

Kolditz skrev:
Ja casper, det vidste jeg, så det er helt fair ikke? Nej det er det bestemt ikke, han vidste jo ikke om jeg vidste det, så den måde han henvender sig på til mig er helt forkert!

Poliquin skrev:Kolditz skrev:
Ja casper, det vidste jeg, så det er helt fair ikke? Nej det er det bestemt ikke, han vidste jo ikke om jeg vidste det, så den måde han henvender sig på til mig er helt forkert!
Selvfølgelig er det fair. Det sviner af helved til og hvis du godt ved det i forvejen er det da snot dumt at begynde på.

Kolditz skrev:Poliquin skrev:Kolditz skrev:
Selvfølgelig er det fair. Det sviner af helved til og hvis du godt ved det i forvejen er det da snot dumt at begynde på.
Nu er det sådan at du ingen gang kunne se jeg havde brugt det, umildbart kun på stængerne.
Så nej.
Essensen
Yep, det er enormt ringe skrevet.

Kolditz skrev:Bestemt ikke! Men han vidste jo ikke at jeg vidste det, det jeg vil hen til er at man skal snakke ordenligt til folk, også selvom man ikke har rent mel i posen!

Poliquin skrev:Kolditz skrev:Bestemt ikke! Men han vidste jo ikke at jeg vidste det, det jeg vil hen til er at man skal snakke ordenligt til folk, også selvom man ikke har rent mel i posen!
Selvfølgelig skal man det.
Men kan ikke forstå du føler dig så snydt og overrumblet. Når man vælger at snyde/gøre noget man ikke må (og man oven i købet godt ved det) må man sku tag nederlaget hvis det bliver opdaget!
Det andet her er ren tuderri

Casper H. skrev:jeg havde sq nok bare klappet ham et par på hovedet hvis han ikke ville holde kæft, men det er jo min holdning

Bork skrev:Casper H. skrev:jeg havde sq nok bare klappet ham et par på hovedet hvis han ikke ville holde kæft, men det er jo min holdning
Hvorefter man bliver bortvist fra centret. Skidt holdning at have.

TheFatboy skrev:Bork skrev:Casper H. skrev:jeg havde sq nok bare klappet ham et par på hovedet hvis han ikke ville holde kæft, men det er jo min holdning
Hvorefter man bliver bortvist fra centret. Skidt holdning at have.
Årh lad være, selvfølgelig havde han ikke gjort det

Thomas Jagd skrev:Hvis jeg skulle træne i et center hvor jeg skulle rende rundt med papir og sprit og tøre alt af jeg har ligget på eller rørt ved, så ville jeg sgu hellere stå nede på stranden og løfte sten.

Thomas Jagd skrev:Hvis et center ikke tillader brugen af magnesium, så synes jeg man skal respektere det. Omvendt så forstår jeg ikke hvorfor det er bandlyst så mange steder. Hvis man har sin magnesium-blok i en lille pose, og kun tager en minimal mængde på sine hænder, så sviner det jo overhovedet ikke. Det efterlader lidt hvidt på stangen som forsvinder lynhurtigt igen, når flere har brugt stangen. Så jeg kan vitterligt ikke se problemet tbh.
Det Henning nævner er iøvrigt totalt vanvittigt. Hvis jeg skulle træne i et center hvor jeg skulle rende rundt med papir og sprit og tøre alt af jeg har ligget på eller rørt ved, så ville jeg sgu hellere stå nede på stranden og løfte sten. Seriøst. Det er sgu rablende.

Casper H. skrev:jeg havde sq nok bare klappet ham et par på hovedet hvis han ikke ville holde kæft, men det er jo min holdning

Lithium skrev:btw i min klub bliver der støvsuget 1 gang om ugen men jeg tror faktisk aldrig at der bliver tørt noget somhelst af, medmindre man har spildt 1 liter matilde på gulvet så er det selvfølgelig god stil lige at fjerne det værste hehe

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster