Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nr.13 skrev:Du kan køre Barbell Upright Row
Den giver fint i "Deltoid, Lateral" og giver mindre skaderisiko.
Check linked ud: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html
Barbell Military Press is great!!!111!!

Jokeren16 skrev:Og?
Folk er for hysteriske med den rotator manchet. Har man dårlige skulder eller haft skulderskade før er det en god ide at passe på. Men folk der ikke har problemer med det burde ikke skræmmes af det.

Bay skrev:Jokeren16 skrev:Og?
Folk er for hysteriske med den rotator manchet. Har man dårlige skulder eller haft skulderskade før er det en god ide at passe på. Men folk der ikke har problemer med det burde ikke skræmmes af det.
Bare kald mig hysteriske, men hvad er der i vejen med at fravælge de mere skadelig øvelser - det er vel bare en god ide at forebygge skader?

Jokeren16 skrev:Bay skrev:Jokeren16 skrev:Og?
Bare kald mig hysteriske, men hvad er der i vejen med at fravælge de mere skadelig øvelser - det er vel bare en god ide at forebygge skader?
Ja og alt respekt for det. Men det er gået over gevind vil jeg mene med alt det rotator manchet. Hvis topic starter ikke har skulderproblemer skulle der ikke være et problem med upright row.

Jokeren16 skrev:hehe ja jaMen så kunne han stoppe øvelsen hvis han mærkede noget.
Selv blev jeg skolet det første sted jeg trænede til at kører træk til nakke og pres fra nakke og uden skader, men ikke alle er lige heldige

Nr.13 skrev:Du kan køre Barbell Upright Row
Den giver fint i "Deltoid, Lateral" og giver mindre skaderisiko.
Check linked ud: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html
Barbell Military Press is great!!!111!!
kuglen skrev:jeg synes ligesom jokeren at fok er blevet alt for hysteriske hvad angår skader på rotator manchettten.
ingen flyers, ingen uprigth rows osv... man kan jo bare kører øvelserne ordenligt og lade være med at høvle for mange kg på.

Nr.13 skrev:Hmm sarte sjæle overalt... I kunne jo få en museskade af at browse på denne hjemmeside! Haha...

kuglen skrev:romme1: det du siger er at han efter din mening godt kan droppe mili og kører inchline istedet for og stadig få det samme udbytte ud af det for skulderne?
det synes jeg er forkert.. det er rigtigt at inchline rammer skulderne og brystet men slet ikke i samme grad som military rammer skulderne.. og idet spørgsmålet gik på om hvorvidt det ville være optimalt at skifte military ud med inchline bench press vil jeg mene svaret er et klart NEJ.
hvis millitary skal droppes skal der sættes 1-2 andre skulder øvelser ind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster