bliver tit meget træt halvvejs

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Magicbox skrev:Kaffe.

Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
tænkte mere på noget man blandede op eller noget ;)

Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.

Fobian skrev:Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.
noget der giver energi ?

Ittams skrev:Fobian skrev:Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.
noget der giver energi ?
Vand..
Jeg tror nærmere du skal se på dit madindtag inden træningen.

Fobian skrev:Ittams skrev:Fobian skrev:Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.
noget der giver energi ?
Vand..
hvad er godt at indtage inden træning da ?

Ittams skrev:Fobian skrev:Ittams skrev:Fobian skrev:Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.
noget der giver energi ?
Vand..
hvad er godt at indtage inden træning da ?
Fx nogle kulhydrater og noget protein. Personligt spiser jeg primært en god omgang havregryn og evt. nogle mandler og en banan.
Det fungerer fint. Det handler bare som udgangspunkt om at have energi i kroppen til sin træning.
Hvis du mangler styr på det grundlæggende omkring kost og træning, kan du med fordel læse den artikel som hedder "newbies helpfile" her på siden.

Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...

Legend skrev:Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...
Nødvendigt? Timet?

Bjarke Andersen skrev:Legend skrev:Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...
Nødvendigt? Timet?
Nødvendigt, næppe
Timet, over et træningspas på eks. 2 timer, indtager man 5g når man starter, og derefter 5g pr. halve time

Legend skrev:Bjarke Andersen skrev:Legend skrev:Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...
Nødvendigt? Timet?
Nødvendigt, næppe
Timet, over et træningspas på eks. 2 timer, indtager man 5g når man starter, og derefter 5g pr. halve time
Jeg forstår godt ordet, det er behovet jeg ikke forstår.
Der er så mange ting der er bedre, billigere og nemmere at optimere på.

Pallen skrev:Legend skrev:Bjarke Andersen skrev:Legend skrev:Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...
Nødvendigt? Timet?
Nødvendigt, næppe
Hvis jeg ikke husker helt galt så havde Houd en diskussion med en anden bruger om hvorvidt BCAA ville have mærkbar positiv effekt på træningen eller tab af muskelmasse under cut, hvor Houd ikke mente det var nødvendigt. Så jeg antager, at indlægget ikke er skrevet i en seriøs tone.

Legend skrev:Pallen skrev:Legend skrev:Bjarke Andersen skrev:Legend skrev:Houd skrev:Bcaa 4 gange under træningen timet så du får 5-5-5-5 gram ligelidt fordelt. Dextrose også nødvendigt, sidst men ikke mindst suppler det med flydende amino...
Nødvendigt? Timet?
Nødvendigt, næppe
Hvis jeg ikke husker helt galt så havde Houd en diskussion med en anden bruger om hvorvidt BCAA ville have mærkbar positiv effekt på træningen eller tab af muskelmasse under cut, hvor Houd ikke mente det var nødvendigt. Så jeg antager, at indlægget ikke er skrevet i en seriøs tone.
Aha.
Hvis det er tilfældet er Houd og jeg naturligvis på samme hold.
Men man ved sgu aldrig med folk herinde.

Legend skrev:Fobian skrev:Magicbox skrev:Kaffe.
Vand.

Fobian skrev:er der nogle af jer der kan andbefale at drikke noget under træning der giver energi ??
bliver tit meget træt halvvejs

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster