Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1667
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1664

Følg bodybuilding.dk på

ingen akne mere

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

FUUUCK!!!

hvor er jeg bare glad :D :D :D

i fire år!! i fire år, har jeg døjet med slem akne, jeg er blevet mobbet og drillet i skolen, fordi jeg lignede en tomat i ansigtet ...
jeg er blevet kaldt den røde dreng, bumse fyr, tomat fjæs og bumse fjæs, hver dag har folk spurt mig hvorfor jeg er så rød i ansigtet.

nu har jeg ikke en prik i ansigtet og jeg har hud som en supermodel :o :o :o

jeg takker dig tetracyklin :D :D :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Er du stoppet med at tage dem?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Nej ikke endnu, jeg mangler to uger mere.
jeg håber seriøst ikke jeg får akne igen :D :D

kaspir112 skrev:FUUUCK!!!

hvor er jeg bare glad :D :D :D

i fire år!! i fire år, har jeg døjet med slem akne, jeg er blevet mobbet og drillet i skolen, fordi jeg lignede en tomat i ansigtet ...
jeg er blevet kaldt den røde dreng, bumse fyr, tomat fjæs og bumse fjæs, hver dag har folk spurt mig hvorfor jeg er så rød i ansigtet.

nu har jeg ikke en prik i ansigtet og jeg har hud som en supermodel :o :o :o

jeg takker dig tetracyklin :D :D :D

Dejligt at høre, skønt for dig :-) Møgunger du har gået i skole med, man kan da håbe du render med alle pigerne nu :D

Geografisk sted: horsens

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Lækkert! Congrats'
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Tillykke!

Jeg var på en behandling for nogle år siden og det fungerede ganske great. Det er 6 år siden nu. Er lige startet i behandling igen fordi der kom en smule igen lod det til, men slet ik ligeså slemt som sidst. Tager det bare i opløbet.
Så goddag igen tørre læber :lol:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

hehe :D

så det er normalt med tørre læber, fordi det har jeg også og så en smule røde øjne, men ellers så har jeg ikke mærket til bivirkninger :D

Hvor gammel er du?

Har selv lige taget de sidste 2 piller isotretrinoin aka accutin i dag efter 175 dage(!) (+ 4 måneder sidste vinter). Glæder mig så meget til ikke at skulle bruge læbepomade mere........

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00

Ligger i kosten om når i er på tetracyklin? Tænker på når man nu ikke må tage mælkeprodukter 3 timer før og efter.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

NGS skrev:Ligger i kosten om når i er på tetracyklin? Tænker på når man nu ikke må tage mælkeprodukter 3 timer før og efter.

næ egentlig ikke, det eneste man skal huske på er tre timers reglen med mælkeprodukter :D

og det har heller ikke påvirket træningen, udover man kan blive rimelig rød i ansigtet når man presser, men ikke det store :D

Er selv på tetracyklin, har været igang i 40-45 dage cirka.

- Hvor lang tid gik der før du rigtigt kunne se resultater?
- Var det kun bumser du døjede med? Jeg har nemlig selv mange hudorme, som er rimelig store af hudorme at være, og tvivler på tetracyklin hjælper med at udtørre dem. (Er samtidig på clindoxyl)

Hej :)

Lige et sidespørgsmål:

Er der nogen der har brugt TETRALYSAL? Eller er det det samme som i bruger, bare med andet navn? Dette middel er også mod akne, hvor man ikke må tage mælkeprodukter 3 timer før eller efter.
be proud, but never satisfied!
Brugeravatar

Træner her: Sundhedscenter Bornholm

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 110.00

Galleri: Vis galleri (3)

DHP skrev:Hvor gammel er du?

Har selv lige taget de sidste 2 piller isotretrinoin aka accutin i dag efter 175 dage(!) (+ 4 måneder sidste vinter). Glæder mig så meget til ikke at skulle bruge læbepomade mere........

Hvor meget vejer du?

Jeg tager for tiden selv 2 piller dagligt, men fik tidligere afvide jeg skulle tage 3, men så tørrede min læber meget mere ud og jeg fik udslæt på armene, så stoppede med det igen. Vejer 102-103 kg, så overvejer at begynde med 3 piller igen og leve med bivirkningerne, for tror ikke de 2 piller har den helt store virkning på mig, som den har på andre som vejer 20-30 kg mindre.

Hvorfor var de 4 måneder sidste vinter ikke nok?? håber godt nok ikke jeg skal igang igen næste vinter
Brugeravatar

Reputation point: 20

Lars Allan skrev:
DHP skrev:Hvor gammel er du?

Hvor meget vejer du?

Jeg tager for tiden selv 2 piller dagligt, men fik tidligere afvide jeg skulle tage 3, men så tørrede min læber meget mere ud og jeg fik udslæt på armene, så stoppede med det igen. Vejer 102-103 kg, så overvejer at begynde med 3 piller igen og leve med bivirkningerne, for tror ikke de 2 piller har den helt store virkning på mig, som den har på andre som vejer 20-30 kg mindre.

Hvorfor var de 4 måneder sidste vinter ikke nok?? håber godt nok ikke jeg skal igang igen næste vinter

Jeg vejer ca. 75 kg. Så der er nok også derfor du skal have 3 piller i stedet for bare 2. Jeg tror nok det normalt er ca. 0,5 mg/kg kropsvægt?
Det virkede heller ikke så hurtigt for mig men efter noget tid virkede det ret godt.

Jeg fik pillerne i ca. 4 måneder men blev så nødt til at stoppe fordi jeg skulle have noget andet lavet hvor jeg ikke måtte tage dem imens. Det kom så desværre igen i løbet af foråret/sommeren så derfor måtte jeg starte op igen denne vinter. Og nu håber jeg godt nok ikke at jeg nogensinde skal tage det igen. Det er ikke særlig rart at tage isotetrinoin imo. Men til gengæld virker det virkelig godt.

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

kaspir112 skrev:Nej ikke endnu, jeg mangler to uger mere.
jeg håber seriøst ikke jeg får akne igen :D :D

Ikke for at dræbe dit buzz, men det kan du sagtens få. Jeg var igennem 3 ture af det lort som teenager før jeg slap af med det skidt. Alle gange fulgte jeg lægens anvisninger fuld ud, missede ikke mine piller, og stoppede ikke før tid.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Tetra er antibiotika. Det kommer ikke til at holde i særlig lang tid. Vi snakker måneder så nyd det mens det vare. Overhovedet ikke for at gøre dig ked af det. Akne er noget træls noget men det er tetra også. Når det så er sagt er det ikke sikkert at din akne bliver ligeså slem som den er nu.

Isotretinoin er det eneste medicin som kan fjerne dit akne permanent og selv ved brug af det er der chancer for tilbagefald typisk 1 år efter endt kur.

Ellers kan du bruge Clindoxyl. Endnu et antibiotika middel som kan fjerne din akne i en periode hvor den så vil vende tilbage men når den gør burde du ikke længere være immune over for din antibiotika og kan derfor bruge Clindoxyl igen. Det er en udemærket måde at holde det sådan nogenlunde i skak på. Det er dog receptpligtigt.

Reputation point: 10

Enig det er et fremragende middel, jeg begyndte sidste år omkring april/maj måned, og inden sommeren var omme var det HELE væk

Jeg er stoppet med pillekuren i september, men der er kommet i smule igen, så nu kører jeg en terapi med en lokal creme, dette forhindrer også de tørre læber (tror jeg brugte 2 kilo læbe pomade i de få måneder :shock: )

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Da jeg var på kuren fungerede det også ganske fint, og her et ½ år efter er der kommet lidt igen, men så lidt at det kan klares med lidt hudrensning og plejning hver aften ;)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster