Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ovesen skrev:Har brugt det uafbrudt i et år ca.

kiiilden skrev:Det er stof i jack3d som ADD ser som doping !

Legend skrev:kiiilden skrev:Det er stof i jack3d som ADD ser som doping !
I konkurrence.

Mini-Arnold skrev:Der er en ung mand på 18 år der faldt død om med hjertestop i et fitnesscenter i Sverige efter at have brugt Jack3D.
Der er et stof i, der er beslægtet med amfetamin mener jeg det er. Og det står på ADD's liste (kan bare ikke huske navnet på det). Bliver du taget i et center, bliver du udelukket fra alle ADD-tilknyttede centre i 2 år.

Mini-Arnold skrev:Der er en ung mand på 18 år der faldt død om med hjertestop i et fitnesscenter i Sverige efter at have brugt Jack3D.
Der er et stof i, der er beslægtet med amfetamin mener jeg det er. Og det står på ADD's liste (kan bare ikke huske navnet på det). Bliver du taget i et center, bliver du udelukket fra alle ADD-tilknyttede centre i 2 år.

SienZ skrev:Mini-Arnold skrev:Der er en ung mand på 18 år der faldt død om med hjertestop i et fitnesscenter i Sverige efter at have brugt Jack3D.
Nej. Nej, nej, nej, nej, nej.
1,3 Dimethylamylamine står på ADD's S6 dopingliste. Det betyder at det er ulovligt under konkurrence. Der bliver testet for det i forbindelse med konkurrence, men det er fuldt lovligt at bruge i centrene. Der bliver ikke testet for det ved en normal test.
Dermed ikke sagt at jeg anbefaler stoffet. Jeg vil fraråde alle til at tage produkter indeholdende DMAA (1,3 Dimethylamylamine, Geranium, Methylhexanamine og hvad det ellers går under).

Mini-Arnold skrev:Undskyld den unge mand der døde var 21. Læste det på ADD's facebook side. Hvor de har historien fra må du spørge dem om.
http://www.facebook.com/antidopingdanmark

Muscle Shark skrev:Mini-Arnold skrev:Undskyld den unge mand der døde var 21. Læste det på ADD's facebook side. Hvor de har historien fra må du spørge dem om.
http://www.facebook.com/antidopingdanmark
ADD, ja selvfølgelig...
Der står overhovedet ikke noget om mængden i den artikel, selvfølgelig kan det have spillet en rolle i hans død hvis han har kraftig overdoseret, ligesom panodiler ligeledes er dødbringende hvis man tager 20 stk.

Bone-14 skrev:Det er der ikke nogen der ved da det er et research chemical.
Nogle mennesker elsker at indtage ikke undersøgte amfetamin analoger på daglig basis.
Ingen kender noget som helst til de langsigtede bivirkninger. Måske er der ingen, måske vokser der er en ekstra arm ud om 30 år. Måske bliver der udgivet en forkert isomer af stoffet og vi ender med en række "thalidomidofre" Vi ved det ikke. Det er et research chemical.
Råd: Lad være med at indtage research chemicals på daglig basis, det er idioti. Hvis du absolut skal bruge det, så hold det til et minimum, og kun en sjælden gang imellem.
Folk der tager jack3d ser mig som en hater på DMAA, det er jeg ikke. At indtage research chemicals på daglig basis er idioti, om det så er DMAA eller syntetisk cannabis, det er ligegyldigt, de er begge to research chemicals.

steffenpaaske skrev:Jeg kører i øjeblikket No-xplode, som indtil nu har virket fint, men synes virkningen er begynt at tage sig - hvor længe skal man holde pause for, få at få samme effekt som i starten?

Ovesen skrev:Selvfølgelig er der en risiko! Der er der da ved alt. Der er ingen der løfter et bryn når 1000-vis af unge hver weekend drikker hjernen ud. Og gentager succesen weekenden efter. Altså udsætter kroppen for et stress som sikkert er betydeligt værre end hvad man opnår igennem et supplement.
Debatten kunne blive endeløs, hvis man skulle begynde at diskutere hvad der var skadeligt og ikke skadeligt. Hvis folk døde på stribe, så skulle man nok reagere, men det er ikke tilfældet.
De tilfælde jeg har hørt om, som vedr. dmaa har været folk som har indtaget stoffet i kæmpe mændger eller i 100% koncentreret form blandet med alkohol og andre spændende sager. Så er det da klart at man måske får det lidt skidt og måske endda dør af det.
og ja, ved godt at dmaa ikke er undersøgt osv, men igen, undersøg en cocacola eller en smøg og ingen af delene ville kunne blive markedsført idag.
Så jeg mener at man bør slå koldt vand i blodet. Det er et fint produkt. Som bonus indeholder det jo også kreatin og betalanin.

Bone-14 skrev:Så vidt jeg ved, og kan se, så er DMAA et phenylamin som går under stofgrupper der bliver forbudt imorgen 1/6.
Jeg siger ikke RC er djævlen, men ønsker man at tage risikoen bør man holde forbruget nede på et minimum.
Din sammenligning med alkohol - Jeg løfter også øjenbryn af folk der drikker 40 genstande om ugen, det er direkte idioti, men i det mindste kender man til farene.
Jeg indtager selv RC's engang imellem (dog rekreationelt, ikke som en performance enchanter), men aldrig ville jeg gøre det på daglig basis.
Vi skal passe på med at male fanden på væggen, vi kender ikke bivirkningerne, men da det er et RC og tilmed en stimulans og tæt strukturet med amfetamin bør man behandle det med respekt.
SienZ du er lidt uge på dybt vand nu, cannabis er ikke ulovligt pga. det er fedtopløseligt og derfor har længere halveringstid. Det kommer fra Harry Anslingers fucked up propaganda politik fra 30'erne som snæversynede politkere stadig køre på. Udover det, er THC ikke decideret en "gift" som alkohol.
DMAA har formentlig kort halveringstid da det er vand opløseligt (alt mellem 2-8 timer) kunne jeg forstille mig.
Evt. se kampen om hampen, den kan ses på youtube.
Og hvad bliver det næste? Et preworkout produkt med Ethylphenidate i? Et med Methiopropamine i? Et med Buphedrone? Et med a-PVP?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster