Men jeg ligner langt fra en bodybuilder som de ses fra stævner og i avisen. Jeg kan simpelthen ikke forstå at det kan lade sig gøre at bygge en så stor krop kun ved brug af pulver, bars og kyllingbryst osv. Måske tager jeg fejl, men er der virkelig slet ikke noget doping i sådan konkurrence deltagere ??
Jeg køre selv et 4 dags program med træning af hele kroppen i 2 dage, og reps på 6-9 gange. Kender godt til det med vigtigheden af squad, bænkpress osv. Herudover forsøger jeg at holde et højt protein indtag med pulver, bars, havregryn og kylling. Men lige meget hvor hårdt jeg skubber i centeret syntes jeg der går utrolig lang tid før jeg kan se resultater ... resultaterne kommer dog, men når jeg så ser en 22 årig på forsiden af Roskilde avisen der netop har vundet et stænve, så falder jeg sku ned af stolen.
Med så tore bøffer hele vejen rundt på en 22 årig, så har jeg svært ved at forstå at denne krop er bygget op siden han var 12 år gammel, der må simpelthen være noget doping i bloden, tager jeg fejl ? .. eller er der et produkt jeg ikke kender til.
Go træning til alle