Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DanielDørge skrev:Stivbenet dødløft?
jensagv skrev:Jeg synes da det er rigtig meget bentræning. Hvorfor vil du have mere?
Dog ville jeg starte med squat hvis jeg var dig?
Hvor ofte træner du det?

rba skrev:DanielDørge skrev:Stivbenet dødløft?
Jeg synes sgu at jeg får nok dødløft på ryg dagen :pjensagv skrev:Jeg synes da det er rigtig meget bentræning. Hvorfor vil du have mere?
Dog ville jeg starte med squat hvis jeg var dig?
Hvor ofte træner du det?
havde ikke lige tænkt på at liste rækkefølgen op som jeg egenlig tager den.
jeg starter selvfølgelig med squat, da det er anabolsk! ;)
Jeg kører 3 split, og træner rammer benene 2 gange i ugen.

MortenFF skrev:Skru op for volumen, op med kiloene og ned med repsene, så bliver din bentræning MERE end rigeligt!

Kasper1983 skrev:MortenFF skrev:Skru op for volumen, op med kiloene og ned med repsene, så bliver din bentræning MERE end rigeligt!
+1
Min bentræning består af
Squat 8-10 x 8
Lunges 8-10 x 8
Calfraises 4x12
Højere volumen og færre øvelser synes jeg klart er en vinder...

dornerd skrev:Hvad får dig til at tro du har brug for så meget ben-træning? Hvis du ''kun'' squatter 95 som der står på din profil skulle du hellere koncentrere dig om at forbedre dit squat. Squat stimulerer rigeligt hvis du kører din i en passende volumen, med god form og tung vægt.
Du behøver ikke ramme dine ben ''fra alle vinkler'' for at få dem til at vokse. Jeg ser ikke nogen grund til at du bør køre andet end squat, dødløft og måske calf-raises...

rba skrev:dornerd skrev:Hvad får dig til at tro du har brug for så meget ben-træning? Hvis du ''kun'' squatter 95 som der står på din profil skulle du hellere koncentrere dig om at forbedre dit squat. Squat stimulerer rigeligt hvis du kører din i en passende volumen, med god form og tung vægt.
Du behøver ikke ramme dine ben ''fra alle vinkler'' for at få dem til at vokse. Jeg ser ikke nogen grund til at du bør køre andet end squat, dødløft og måske calf-raises...
Efter den her tråd tror jge jeg har tænkt mig fortsat at køre de to øvelser til læggen på 3x12, men sætte højere volume samt vægt på squat, Lunges, leg curl og måske benpres?

dornerd skrev:rba skrev:dornerd skrev:Hvad får dig til at tro du har brug for så meget ben-træning? Hvis du ''kun'' squatter 95 som der står på din profil skulle du hellere koncentrere dig om at forbedre dit squat. Squat stimulerer rigeligt hvis du kører din i en passende volumen, med god form og tung vægt.
Efter den her tråd tror jge jeg har tænkt mig fortsat at køre de to øvelser til læggen på 3x12, men sætte højere volume samt vægt på squat, Lunges, leg curl og måske benpres?
Jeg har givet dig mit input, men du bestemmer selv hvordan du vil køre din bentræning, desværre ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster