
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bob Harris skrev:+1
Du er den uofficielle posterboi for IF herinde, og mange følger med i din log. Now deliver, please!





Micha Østergaard skrev:Lieber Jens
Jeg har nu fået læst en god del på leangains.com, men et spørgsmål har jeg ikke kunne finde svaret på.
Hvad ville effekten/resultatet/konsekvensen/etc. være hvis man på en uge fx har 3 dage med IF og 4 normale dage. Ikke nødvendigvis lige præcis den specifikke fordeling, men generelt bare hvis man "blander" dagene?
Im Voraus vielen Dank.![]()
Mvh. Micha






Men det er vel et spørgsmål om selvdisciplin, som alt andet for den sags skyld, hvis jeg kaster mig ud i det. Efter at have læst mange af artiklerne overvejer jeg det i hvert fald.

Garik skrev:Tillykke din snu rad!
Micha Østergaard skrev:Tak for dit hurtige svar.
Grunden til jeg spurgte er fordi jeg to gange om ugen arbejder i en kaffebar/café hvor jeg simpelthen nyder at drikke iskaffer på stribe. Så jeg bildte mig selv ind, at sølle to dage om ugen vel kunne være normaleMen det er vel et spørgsmål om selvdisciplin, som alt andet for den sags skyld, hvis jeg kaster mig ud i det. Efter at have læst mange af artiklerne overvejer jeg det i hvert fald.
Jeg håber, jeg lige må spørge om tre små ting til (?)![]()
- Jeg skal to uger på ferie, hvor hver morgen (på normal vis) jo starter ud med en god og hyggelig morgenmad i solen osv. En is på stranden etc. Ville du så droppe IF på din ferie, eller ville du sige "tag en tudekiks Micha og make it work"?
- Jeg har før faktisk læst hele din blog igennem, men vil du hurtigt outline dit daglige mønster og cirka kcal-indtag?
- Tog det dig lang tid at tilvænne dig IF?
TAK JENS!!


JST skrev:Dav Jens,
Beklager; jeg er lidt langsomt opfattende.
Skal det her med måltidsfrekvens/makroting forståes på den måde, at hvis jeg fx gerne vil have 2 gram protein per kg BW (Ca. 160 gram) ikke skal tænke for meget over, om jeg nu deler det op i 5-6 portioner? EKsempelvis kan jeg have en dag pga. af arbejde, hvor jeg måske vil få meget lidt protein i løbet af dagen, men så kan tage højde for det ved at få meget protein i eksempelvis mit aften eller morgenmåltid, som jeg selv kan styre? Eksempelvis noget, der ligner:
Morgen = 80 gram = Ekstra meget, da jeg ved, at jeg ikke vil få særligt meget i løbet af dagen.
Middag = 30 gram
Aften = 50 gram
På forhånd tak.



Thegame skrev:Hej Jens, har et spørgsmål ang. din IF approach. Ville bare lige høre om du stadig tager protein pulver/BCAA, i fasten, på styrketrænings off-dage?
EDIT: Mange gange tillykke


Jenslyn87 skrev:Thegame skrev:Hej Jens, har et spørgsmål ang. din IF approach. Ville bare lige høre om du stadig tager protein pulver/BCAA, i fasten, på styrketrænings off-dage?
EDIT: Mange gange tillykke
Jo tak
Jeg tager det kun, hvis jeg træner helt fastet (proteinpulver tager jeg dog også af og til som en del af et regulært måltid eller bare for at få nok protein ind over hele dagen). Ellers er jeg ligeglad med nutrient-timing, bare jeg i det store hele rammer mine makrotal. Plejer dog også gerne at lægge en del af mit indtag efter træning, fordi det gerne passer med, at jeg er sulten der, og fordi der måske kan ligge nogle partitioneringsfordele i at indtage noget dér... der er dog højst tale om marginaler, og hvis det bliver besværligt for mig at spise i perioden efter træning, så venter jeg såmænd bare uden at bekymre mig videre om det :-)


Thegame skrev:Jenslyn87 skrev:Thegame skrev:Hej Jens, har et spørgsmål ang. din IF approach. Ville bare lige høre om du stadig tager protein pulver/BCAA, i fasten, på styrketrænings off-dage?
EDIT: Mange gange tillykke
Jo tak
Jeg tager det kun, hvis jeg træner helt fastet (proteinpulver tager jeg dog også af og til som en del af et regulært måltid eller bare for at få nok protein ind over hele dagen). Ellers er jeg ligeglad med nutrient-timing, bare jeg i det store hele rammer mine makrotal. Plejer dog også gerne at lægge en del af mit indtag efter træning, fordi det gerne passer med, at jeg er sulten der, og fordi der måske kan ligge nogle partitioneringsfordele i at indtage noget dér... der er dog højst tale om marginaler, og hvis det bliver besværligt for mig at spise i perioden efter træning, så venter jeg såmænd bare uden at bekymre mig videre om det :-)
Okay men tænkte mere på de dage hvor du ikke træner, om du så stadig tager proteinpulver i fasten der? (på samme tidspunkt som du ville have taget dit BCAA/Prot. pulver som Preworkout)

Jok skrev:Tillykke med 12-tallet!Ser ud til din opgave primært har været rettet på kommunikationsdelen (hvad jeg lige kan se ud fra overskriften i hvert fald) - Hvad valgte du at sætte fokus på?
Er selv i gang med selvsamme uddannelse, men er dog kun ved at afslutte mit 2. semester, så der er (heldigvis) noget tid før jeg skal til at tænke på Bachelor

Jenslyn87 skrev:Jok skrev:Tillykke med 12-tallet!Ser ud til din opgave primært har været rettet på kommunikationsdelen (hvad jeg lige kan se ud fra overskriften i hvert fald) - Hvad valgte du at sætte fokus på?
Er selv i gang med selvsamme uddannelse, men er dog kun ved at afslutte mit 2. semester, så der er (heldigvis) noget tid før jeg skal til at tænke på Bachelor
Mange tak! Det var den dog slet ikke - den blev skrevet og forsvaret inden for det engelske fagomraade, naermere betegnet Cultural Studies
Her er opgaven, hvis du eller andre er interesseret (dog uden bilag): http://www.2shared.com/document/pvlMVkMR/403044.html
Den ryger senere op paa ASBs portal
Det kunne maaske vaere sjovt for nogen at laese opgaven efter at have set episoden, den omhandler (Margaritaville, 13. saeson af South Park. Kan fx findes paa xepisodes.com)

Jok skrev:Jenslyn87 skrev:Jok skrev:Tillykke med 12-tallet!Ser ud til din opgave primært har været rettet på kommunikationsdelen (hvad jeg lige kan se ud fra overskriften i hvert fald) - Hvad valgte du at sætte fokus på?
Er selv i gang med selvsamme uddannelse, men er dog kun ved at afslutte mit 2. semester, så der er (heldigvis) noget tid før jeg skal til at tænke på Bachelor
Mange tak! Det var den dog slet ikke - den blev skrevet og forsvaret inden for det engelske fagomraade, naermere betegnet Cultural Studies
Her er opgaven, hvis du eller andre er interesseret (dog uden bilag): http://www.2shared.com/document/pvlMVkMR/403044.html
Den ryger senere op paa ASBs portal
Det kunne maaske vaere sjovt for nogen at laese opgaven efter at have set episoden, den omhandler (Margaritaville, 13. saeson af South Park. Kan fx findes paa xepisodes.com)
Ah, my bad, syntes bare det så sådan ud
Fedt! Vil lige få set lidt South park så (god undskyldning for at få stenet et par afsnit), og se opgaven igennem - Vil være fint at se hvad andre har kommet frem til, og hvad man kan forvente selv at skulle præstere til sin egen bachelor
Fortsætter du egentlig på en kandidat, eller tager du en pause fra studierne?





Jenslyn87 skrev:Dagens morgenmad: ca. 3100 kalorier
Masser af havregryn med proteinpulver og skummetmælk
En halv plade mælkechokolade
Godt med brød med forskelligt pålæg
Æggehvidekage med sukker og kanel
FEELSGOODMAN








Garik skrev:Var ellers nede i Scandinavian og vælte rundt i dag. Kiggede forgæves efter dit flotte korpus


Jenslyn87 skrev:Front squat
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
Satans. Stoppede naturligvis, før det gjorde ondt. Troede lige, jeg var ved at få det på afstand. Nå.
Gik i stedet til leg extensions, hvor jeg kørte 7 sæt, ca. halvdelen med maksimal belastning og til failure. Hårdt!





Ratz skrev:Jenslyn87 skrev:Front squat
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
1x5 med 60 kg - knæet:![]()
Satans. Stoppede naturligvis, før det gjorde ondt. Troede lige, jeg var ved at få det på afstand. Nå.
Gik i stedet til leg extensions, hvor jeg kørte 7 sæt, ca. halvdelen med maksimal belastning og til failure. Hårdt!






Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster