hvordan er det med jer " store " drenge (: ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:Er vi ovre i et Imaginary QUAD Syndrome nu eller hvad snakker vi ?

S.K skrev:T-shirts ala dem de har på fashionman.dk\Streetman.dk samt nogle V-halse og ellers Jeans fra bl.a Hugo-Boss\G-Star. Diesel kan jeg sjældent passe pga. squat ørv og lår. Hader når de sidder stramt på lårene! Går aldrig i trøjer. Enkelte gange hættetrøje med lynlås (Hvad fanden kalder man dem??) hvis det er lidt koldt.
I Byen gerne en slim-fit skjorte der dog på ingen måde er så stram over brystet at der kommer folder hen over brystet ved knapperne. Her passer "Minimum" mærket ofte ret godt.
Så det sku nok meget ala normen.

Muddii skrev:S.K skrev:T-shirts ala dem de har på fashionman.dk\Streetman.dk samt nogle V-halse og ellers Jeans fra bl.a Hugo-Boss\G-Star. Diesel kan jeg sjældent passe pga. squat ørv og lår. Hader når de sidder stramt på lårene! Går aldrig i trøjer. Enkelte gange hættetrøje med lynlås (Hvad fanden kalder man dem??) hvis det er lidt koldt.
I Byen gerne en slim-fit skjorte der dog på ingen måde er så stram over brystet at der kommer folder hen over brystet ved knapperne. Her passer "Minimum" mærket ofte ret godt.
Så det sku nok meget ala normen.
Wooow det var en stor omgang
og ja såddanne jeans som du beskriver med diesel, sådan er det ved mig ved de fleste jeans (:

MØJ skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan være i minimum skjorter![]()
De sidder altid ubehageligt stramt omkring vingerne og så når man skal op i større størrelser så bliver de for store omkring waist.. Det er et mareridt

så går jeg ud fra at det ikke var modetøj da det er småt i størrelserneLystfiskeren skrev:MØJ skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan være i minimum skjorter![]()
De sidder altid ubehageligt stramt omkring vingerne og så når man skal op i større størrelser så bliver de for store omkring waist.. Det er et mareridt
Helt enig.
OT:
Tror de fleste herinde tuder ret gevaldigt, jeg har set mange med store lår, dvs. meget store lår kunne passe flere forskellige jeans.

The Juice skrev:Folk der går i træningsbukser offentligt. Seriøst.

MØJ skrev:Jeg forstår ikke hvordan i kan være i minimum skjorter![]()

fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!

Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!
Prol

MC skrev:Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!
Prol
Hvorfor?

fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!

Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!
Prol

fitness20 skrev:Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!
Prol
kalder du mig en proletar??

Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nick_BB skrev:fitness20 skrev:Nu er mange træningbukser nærmest en del af en livstil. Mine kammerater bruger deres gasp bukser lige så meget i fritiden som i centeret!
Prol
kalder du mig en proletar??
Læs hvad jeg skriver; Jeg(og nok også andre) synes, at det er prol at gå i GASP, hvis det er udenfor træningscentret

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster