Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Gudfader, du er 19 år og skal til at krudte den? Jamen, held og lykke. Håber sandelig at du har 100% styr på både træning og kost.

Mikkel leicht skrev:Der er ingen der hjælper dig med at tage winstrol herinde min ven.. tjek evt bodyhouse..

Spo skrev:Er det ikke forkert at altid lede dem til bodyhouse hvor de kan få råd.. vi smider bare bolden videre til nogen der vil have den

Bundesball skrev:Spo skrev:Er det ikke forkert at altid lede dem til bodyhouse hvor de kan få råd.. vi smider bare bolden videre til nogen der vil have den
Er der en ting jeg har lært, så er det at dem der vil ta' krudt, de skal sku nok få det taget på den ene eller anden måde.
Så er det da bedre at de så trods alt tager det korrekt, eller hvad man siger?
Så efter lidt fraråden osv. er det vel egentlig ok at de ved hvor de kan få yderligere info...?
Men det er jo den evige debat? Hvornår hjælper du, og hvornår skader du? Hvis en person rent faktisk kan tales fra det, så er en henvisning til bodyhouse nok ikke den rigtige vej frem, men tager han det derimod no matter what, så er det måske en go' ting?

Bundesball skrev:Spo skrev:Er det ikke forkert at altid lede dem til bodyhouse hvor de kan få råd.. vi smider bare bolden videre til nogen der vil have den
Er der en ting jeg har lært, så er det at dem der vil ta' krudt, de skal sku nok få det taget på den ene eller anden måde.
Så efter lidt fraråden osv. er det vel egentlig ok at de ved hvor de kan få yderligere info...?
Men det er jo den evige debat? Hvornår hjælper du, og hvornår skader du? Hvis en person rent faktisk kan tales fra det, så er en henvisning til bodyhouse nok ikke den rigtige vej frem, men tager han det derimod no matter what, så er det måske en go' ting?

Boye skrev:Det var måske en god ide, at man lavede en "pop up" der fortalte om vores regler hver gang der bliver oprettet et nyt indlæg i denne sektion

Spo skrev:Bundesball skrev:Spo skrev:Er det ikke forkert at altid lede dem til bodyhouse hvor de kan få råd.. vi smider bare bolden videre til nogen der vil have den
Jeg kan sagtens se hvad du mener.. Men det virker bare underligt, at vi sige "vi må og vil ikke hjælpe dig, vi er imod det, men her kan du lære hvordan du gør".. Men ja den debat dør sgu aldrig

Equus skrev:Selvom de kan få vejledning mm på bodyhouse, har problemet med det site tidligere været at der har været diverse pushere, der har skrevet på sitet, og har rådgivet om voldsomt store doser.
/ironi on
Hvorfor skyder du det ikke istedet for at tage det som tabletter, så er det også nemmere for dig, når du nu skal igang med din næste kur.
/ironi off

Spo skrev:Boye skrev:Det var måske en god ide, at man lavede en "pop up" der fortalte om vores regler hver gang der bliver oprettet et nyt indlæg i denne sektion
Det var faktisk en rigtig god ide

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster