Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

danielhansen13 skrev:Måske kan det her hjælpe jer.
http://www.motion-online.dk/konditionst ... ibertyper/

Lentz skrev:Om du før træning er stor eller lille betyder intet..
Der er så mange faktorer som bestemmer om man har gode gener til bb, sl, vl..
Mig selv som eksempel, jeg har altid været lille. Ingen speciel muskelmasse og lav.
Dog har jeg formået at lave nogle gode max løft på kort tid!!
Jeg er stadig lille forhold til min styrke..
En af de vigtigste faktorer er hvordan dit cns virker.. Af hvad jeg ved er der dog ikke de store undersøgelser der handler om styrke og cns

dwellengers skrev:Hvor store af fysisk statur burde ikke have noget at gøre med det, der er mange faktorer på spil; typer af muskelfibre (fast/slow twitches) sammenholdt med hvilket program i kører, hardgainer?, og så videre...

Pillepinball skrev:Jeg vil helt klart mene, at jo større man er fra start jo større vækstpotentiale har man. Dem man sammenligner skal selvfølgelig have dyrket nogenlunde lige meget muskelopbyggende motion og have samme ernæringsmæssige status inden vægttræningen påbegyndes, for at det giver mening at snakke om. Men en større person vil formentlig have et højere test niveau, større følsomhed for vækstfaktorer, bedre hormonrespons el. lign. og vil derfor være bedre "primet" til at vokse.. Det er i hvert fald mine tanker omkring det

Pillepinball skrev:Jeg vil helt klart mene, at jo større man er fra start jo større vækstpotentiale har man. Dem man sammenligner skal selvfølgelig have dyrket nogenlunde lige meget muskelopbyggende motion og have samme ernæringsmæssige status inden vægttræningen påbegyndes, for at det giver mening at snakke om. Men en større person vil formentlig have et højere test niveau, større følsomhed for vækstfaktorer, bedre hormonrespons el. lign. og vil derfor være bedre "primet" til at vokse.. Det er i hvert fald mine tanker omkring det

Lentz skrev:Pillepinball skrev:Jeg vil helt klart mene, at jo større man er fra start jo større vækstpotentiale har man. Dem man sammenligner skal selvfølgelig have dyrket nogenlunde lige meget muskelopbyggende motion og have samme ernæringsmæssige status inden vægttræningen påbegyndes, for at det giver mening at snakke om. Men en større person vil formentlig have et højere test niveau, større følsomhed for vækstfaktorer, bedre hormonrespons el. lign. og vil derfor være bedre "primet" til at vokse.. Det er i hvert fald mine tanker omkring det
Og hvad bygger du de tanker på?

) :Thomas Jagd skrev:Kropsvægten er på ingen måde den eneste, eller sågar den vigtigste faktor for om man er stærk fra naturens side. Tynde personer kan også være stærke fra naturens side. Der er mange faktorer som spiller ind, såsom fibertype fordeling, det samlede antal muskelfibre, ekstremitets længderne, muskel insertioner, den neurale effektivitet osv. Derudover har det jo også noget at sige hvordan man har levet sit liv. Almindelig fysisk aktivitet giver jo en anden grundstyrke end hvis man kun har siddet foran computeren.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Hvis man nu tager 2 der aldrig har trænet før og man regner med at kost og andre faktorer er der styr på . X er både stærkere og større end Y af natur. Vil X så ikke vokse propotionelt hurtigere grundet han ville kunne træne tungere???

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Lentz skrev:ThomasMN skrev:Hvis man nu tager 2 der aldrig har trænet før og man regner med at kost og andre faktorer er der styr på . X er både stærkere og større end Y af natur. Vil X så ikke vokse propotionelt hurtigere grundet han ville kunne træne tungere???
Ikke nødvendigvis nej.
Nogle er født stærke men deres styrke fremgang er lav.
Nogle er svage og når de træner går deres styrke fremgang massivt frem.
Jeg tvivler stærkt på om der er nogle paralleller mellem det.
Tror din logiske sans tænker som den gør grundet du er van til at se de store gutter flytte markant større vægte.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster