.
Mvh Mike

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
.

Bash skrev:Ideen med at bulke ordentligt igennem er tåbelig, vinter eller ej.
Det er et meget beskedent kalorieoverskud på
min 300 max 700 kcal der skal til for at danne optimal muskelvækst.
Ulemperne ved at bulke igennem er mange:
- Jo tykkere du bliver, jo dårligere bliver din evne til at danne muskelmasse kontra fedt, hvilket betyder flere kalorier for at danne maksimal muskelvækst, hvilket betyde mere fedt. Altså en meget ond cirkel.
- "fat-memory" findes. En krop der før har været fed, har nemmere ved det næste gang.
- Den visuelle. 85 definerede kg ser nu langt bedre ud end 95 udefinerede kg. Hvorfor rende rundt og ligne en gjøltrold den ene del af halvåret?
- Tid er muskler. Jo mere tid du skal bruge på at cutte, jo mindre tid har du til at bulke.
- Mange bruger det som en undskyldning, som en retfærdiggørelse for sig selv hvorfor de fylder sig med McD mad, mors flæskesteg og litervis af cola.
Jeg mener ikke at der er nogen grund til at tage 0.5 max 1 kg på om måneden, andet end svag viljestyrke og en trang til de søde sager.

Matt skrev:Jeg lavede den dummeste fejl sidste efterår ved netop at bulke igennem. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad der blev hældt ned, bare der var rigeligt med protein. Det resulterede så i en sød lille "øl-vom"![]()
.. Det tog mig hele foråret og et stykke ind i sommerpreioden at få den væk igen!
Det holder sgu ikke at æde igennem på den måde og Bash nævner jo også en hel del gode argumenter hvorfor det forholder sig sådan. Jeg prøver nu at bulke moderat og jeg følger min kostplan ligesom jeg gør når jeg cutter, bare med flere kalorier selvfølgelig. Tror bare man må æde kamelen og vænne sig til at spise struktureret året rundt.

Mike2468 skrev:Matt skrev:Jeg lavede den dummeste fejl sidste efterår ved netop at bulke igennem. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad der blev hældt ned, bare der var rigeligt med protein. Det resulterede så i en sød lille "øl-vom"![]()
.. Det tog mig hele foråret og et stykke ind i sommerpreioden at få den væk igen!
Det holder sgu ikke at æde igennem på den måde og Bash nævner jo også en hel del gode argumenter hvorfor det forholder sig sådan. Jeg prøver nu at bulke moderat og jeg følger min kostplan ligesom jeg gør når jeg cutter, bare med flere kalorier selvfølgelig. Tror bare man må æde kamelen og vænne sig til at spise struktureret året rundt.
Jeg er enig.... Jeg spiser faktisk næsten det samme som jeg spiser under cut eller under ligevægtsintag, bare i større mængder
Mvh Mike

Jokeren16 skrev:Mike2468 skrev:Matt skrev:Jeg lavede den dummeste fejl sidste efterår ved netop at bulke igennem. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad der blev hældt ned, bare der var rigeligt med protein. Det resulterede så i en sød lille "øl-vom"![]()
Jeg er enig.... Jeg spiser faktisk næsten det samme som jeg spiser under cut eller under ligevægtsintag, bare i større mængder
Mvh Mike
så du spiser over dit ligevægtsindtag? - det virker lidt sjovt det du skriver.. eller tager du samme kost som når du cutter bare der røger mere ned?
jeg er en langsom opfatter

:D:D

Bjørnen skrev:Ja ekstremer, det må man nok sige..
:D:D:D:D
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster