Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Clavicula skrev:Du er nok lige nød til at poste hendes facebook, bare så vi kan sætte os helt ind i sagen her.

Du er nok lige nød til at poste hendes facebook, bare så vi kan sætte os helt ind i sagen her.

Bulderbuks skrev:For at det ikke skal være løgn, har jeg brokket mig en del til hende over de ting jeg har beskrevet her i tråden, hvilket har ført til en del skænderier - dette bruger hun som begrundelse for at hun ikke vil vise det på facebook før vi har haft en længere periode sammen uden skænderier.

Bulderbuks skrev:Hold kæft hvor er det rart at få råd herinde. Jeg har jo været fuldstændig blind for dårligt hun har behandlet mig. Det kan være svært at se når jeg står midt i det og er glad for hende.

Jmt skrev:Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.

Jmt skrev:Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.

BashD skrev:Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation

Bulderbuks skrev:Jeg er til dels enig, men derfor er det stadig rart at høre andres mening, ikke mindst for at få bekræftet hvorvidt jeg er forkert på den eller ej. Ikke mindst for at vide at jeg ikke er helt urimelig når jeg kører hjem i dag og stiller hende førnævnte ultimatum.

Gary Oak skrev:Jmt skrev:Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.
Don Juannik: Relationship expert, manwhore and fisting enthusiast

LWest skrev:BashD skrev:Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation
Det kunne ske det gav et ordentligt slag fihiiisse

BashD skrev:LWest skrev:BashD skrev:Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation
Det kunne ske det gav et ordentligt slag fihiiisse
Ja og så kunne det være pimp at smide hende ud efter han fik noget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster