Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1289
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1286

Følg bodybuilding.dk på

Kærestens fortid

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har brug for råd fra alle jer kloge hoveder.

Jeg har været sammen med min kæreste i noget tid og har hele tiden vidst at hun har været sammen med en del før mig. Selvom jeg ikke bryder mig om tanken, er det dog ikke det der er det store problem for mig.

Problemet opstår da en håndfuld af disse tidligere bekendtskaber stadig kontakter hende med jævne mellemrum hvilket er begyndt at irritere mig temmelig meget. Derudover har hun forholdsvis udfordrende billeder af sig selv på sin facebook profil og bliver ofte kontaktet af fremmede fyre hvor de "bare" lige vil gøre hende opmærksom på hvor smuk og dejlig hun er. (vel egentlig bare et kompliment til mig om at jeg har scoret en flot pige, men alligevel). Det er ikke alle henvendelser hun svarer på, men indimellem gør hun og enkelte af dem går også over min grænse for hvad jeg mener man kan tillade sig når man er i et forhold.. Det er ikke fordi at det udelukkende er flirtende beskeder hun sender, men bare det at hun giver dem respons går mig sgu lidt på. Især da hun ikke en eneste gang har gjort opmærksom på, at hun altså har en kæreste.

Jeg har fornyligt fundet ud af, at hun har gamle beskeder liggende på sin telefon fra fyre hun har været sammen med før mig samt billeder af enkelte af dem på sin telefon. Jeg har bedt hende om at slette dem eller i det mindste nøjes med at have dem i en mappe på sin computer, men det nægter hun, da hun ikke mener at det kommer mig ved og at det er meget sjovt at kigge tilbage på og læse igennem.

Kort sagt vil hun hverken slette de gamle beskeder/billeder og kan heller ikke se problemet I at hun skriver med andre på trods af at jeg stille og roligt har fortalt hende at det går langt over min grænse.

Egentlig er mit spørgsmål vel bare hvor meget I mener at man kan tillade sig at have kontakt med tidligere kærester/flirts når man er i et nyt forhold? Er det mig der totalt overreagerer eller hvor mener I at grænsen går med hensyn til at gemme på beskeder, have billeder liggende af andre fyre og skrive med andre når man er i et forhold ?

Det skal lige tilføjes at hun er meget jaloux selv og aldrig ville acceptere ovenstående fra mig.

På forhånd tak.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du er nok lige nød til at poste hendes facebook, bare så vi kan sætte os helt ind i sagen her.

Clavicula skrev:Du er nok lige nød til at poste hendes facebook, bare så vi kan sætte os helt ind i sagen her.

Det går sgu nok desværre ikke :D

i mine øjne er hun jaloux på dig fordi hun selv kan finde på noget hun ikke må....det var aldrig gået i mit forhold ...find dig en der værdsætter dig ....bare min mening...
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: sydjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

Det er skide ligegyldigt hvad vi mener og syntes.

Spørgsmålet er vel om det er noget du kan leve med og om du overhoved gider bruge din energi på en dulle som tydeligvis ikke har de helt store følelser for dig. (Dette er regnet ud grundet den manglende gensidige respekt)

Det lyder ikke til at du fylder det helt store en hendes verden...

Hvor lang tid er noget tid?

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 125.00

Virker utrolig dobbeltmoralsk i mine øjne at hun selv er mega jaloux og gør de ting du beskriver. Nogen piger elsker den opmærksomhed de kan få, så meget at de ikke kan give slip på den selvom de har en kæreste.

En af mine bedste venner er i et lign forhold. Hans kæreste kan finde på at give sit nummer til random gutter hun møder på strøget, jeg mener "cmon?" Hvis han så meget som bare taler med en af vores fælles bekendte pige venner, bliver hun ekstremt jaloux. Folk har "forskellige" forhold, men jeg synes der må være grænser for hvad du vil finde dig i.

Giv hende et ultimatum:
Det er dig eller dem.

Loyalitet og tillid er sgu noget af det vigtigste i et forhold.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Reputation point: 45

Logbog: Vis logbog

Alright, kort af det lange er, hun respekterer dig ikke og hun er en hykler, hun pisser dig op og ned af ryggen. Drop hende, også videre i tilværelsen. Det er min mening ihvertfald.

Du er nok lige nød til at poste hendes facebook, bare så vi kan sætte os helt ind i sagen her.

Hahaha, made my day :D

- Men spøg til side. Det lyder næsten som revet ud af mit liv det der. Jeg tror at det er ret normalt, at hvis man bare har en kæreste der ser nogenlunde ud, at hun vil modtage de der beskeder over facebook hvor skumle fyre bare lige vil gøre opmærksom på sig selv, og fortælle hende hvor køn hun er. Det i sig selv er dog ikke noget problem, efter min mening. Hvis hun dog svare på dem alle sammen, og endda også mere end bare noget i stil med "Hej, og så farvel igen" Så tror jeg også at det ville være over mi grænse. Derudover må jeg også ærligt indrømme at jeg simpelthen ikke ville acceptere at min kæreste havde gamle samtaler og især billeder med sin X-fyre, en ting er at man sagtens kan snakke efter at forholdet er sluttet, og stadig have et godt forhold som venner - Men som du beskriver det der, det syntes jeg ærlig talt også er for meget, og forstår dig 100%

At du så samtidig siger at hun aldrig ville acceptere det samme fra din side af, på trods af at du har fortalt hende hvordan du har det med hende, det ville jeg slet ikke kunne håndtere.

gør hende klar over siturationen, hvor meget det går dig på. og du ikke kan blive ved med forholdet hvis hun ikke kan respektere dette.
og hvis hun så virkelig elsker dig, stopper hun med at skrive osv med de andre fyre for din skyld.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Piger der siger nej til skønhedskonkurrencer, piger der siger nej til modelbilleder, piger som ikke har udfordrende billeder de selv har taget på deres facebookside - det er de piger, som kun vil have din opmærksomhed og som det er værd at være sammen med.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Jeg formoder at hun ikke er særlig gammel og/eller bosat på vestegnen?

Hvis min kæreste havde gjort bare halvdelen af de ting du nævner var hun røget forlængst :´)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Pigebarnet er 28 år gammel :?

Jeg takker for jeres input og er helt klar over at der som minimum skal stilles et ultimatum overfor hende, for jeg kan umuligt acceptere tingene som de er nu.

kan man ikke se på jeres fb at i er sammen?

Syntes du skal komme videre.

Men indtil da udnyt hende så længe du kan før du kaster hendes respektløse røv på gaden...

hvem ved hvor længe der går før den næste gang(if you know) :drink:

For at det ikke skal være løgn, har jeg brokket mig en del til hende over de ting jeg har beskrevet her i tråden, hvilket har ført til en del skænderier - dette bruger hun som begrundelse for at hun ikke vil vise det på facebook før vi har haft en længere periode sammen uden skænderier.

Bulderbuks skrev:For at det ikke skal være løgn, har jeg brokket mig en del til hende over de ting jeg har beskrevet her i tråden, hvilket har ført til en del skænderier - dette bruger hun som begrundelse for at hun ikke vil vise det på facebook før vi har haft en længere periode sammen uden skænderier.

Abandon ship, mate.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Jeg tror at det handler om accept her, Hun er som Hun er, og du kan ikke ændre på det.
Hun kunne skjule det noget mere måske og være mere uærlig, men i ser tydeligvis forskelligt på jeres forehold.

Kan du leve med det eller ej, det er op til dig at vælge fra eller til.

Jeg havde blevet sur hvis min Kæreste(Min Kone) ikke ville have at stå på FB at vi var i et forehold.
Hvis i så står i et forehold, og folk træder over stregen, så skal du absolut ikke tage det som et kompliment, at de synes hun er sexy eller noget over strejen, MEN derimod tage det som en voldsom ydmygelse, når folk skider på jeres kærlighed og valg, Jeg tror de fyre griner af dig bag din ryg, at hun ikke vil offentliggøre, at i er i et fast parforhold er der det knækker helt.
Ikke nok med at det signalerer at hun stadig er "frisk og klar", så viser det også, at hun ikke tager dig seriøst som kæreste eller som menneske og det er absolut ikke i orden.

Men som sagt, så er i 2 forskellige mennesker, som begge 2 kan vælge fra eller til.
Men snakken bør foregå med Hende omkring den her slags.

Men vend den lige, hvis du ville gøre det samme:
Hvorfor ville du så ikke skrive at du var i et forehold?
Hvorfor ville du gemme billeder af eks kærester?
Hvorfor ville du poste udfordrende billeder?
Vend det hele, og så har du verdens mest tydelige svar.

mvh
Sidst rettet af Søren pedersen 26. maj 2014, 12:50, rettet i alt 1 gang.
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Hold kæft hvor er det rart at få råd herinde. Jeg har jo været fuldstændig blind for dårligt hun har behandlet mig. Det kan være svært at se når jeg står midt i det og er glad for hende. :cry:

Bulderbuks skrev:Hold kæft hvor er det rart at få råd herinde. Jeg har jo været fuldstændig blind for dårligt hun har behandlet mig. Det kan være svært at se når jeg står midt i det og er glad for hende. :cry:

We have all been there.
Billede
Billede
Brugeravatar

http://youtu.be/ySJ1Z5o8y5w

Farvel og tak - det er ikke en kvinde på 28år men en lille pige på 28 år. Eject while you can. Run like hell. Abandon ship.

Reputation point: 25

Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.

Billede
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Jmt skrev:Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.

Don Juannik: Relationship expert, manwhore and fisting enthusiast
Billede
Brugeravatar

Jmt skrev:Jeg forstår ikke ideen i at høre hvor andres grænser går. Nogle har det fint med tæt dans og kindkys blandt venner, mens andre ryger op i det røde felt så snart kæresten snakker med en af modsatte køn. Det varierer - bestem din egen grænse og forhold dig til den, det er langt nemmere.

Jeg er til dels enig, men derfor er det stadig rart at høre andres mening, ikke mindst for at få bekræftet hvorvidt jeg er forkert på den eller ej. Ikke mindst for at vide at jeg ikke er helt urimelig når jeg kører hjem i dag og stiller hende førnævnte ultimatum.

[/quote]
We have all been there.
[/quote]

Lidt ondt sagt men LOL! :lol:

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation :drink:
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Dødløft: 150.00

Skift låsen på døren og stil alt hendes lort ude på græsplænen.

Jeg havde ikke fundet mig i halvdelen. Men sådan er vi forskellige jo :)

Reputation point: 115

BashD skrev:Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation :drink:

Det kunne ske det gav et ordentligt slag fihiiisse =P~

Styrkeliste
- Dødløft: 125.00

Bulderbuks skrev:Jeg er til dels enig, men derfor er det stadig rart at høre andres mening, ikke mindst for at få bekræftet hvorvidt jeg er forkert på den eller ej. Ikke mindst for at vide at jeg ikke er helt urimelig når jeg kører hjem i dag og stiller hende førnævnte ultimatum.

Selv hvis det var urimeligt er det stadig dine grænser, det gælder. Jeg havde en kæreste nogle år tilbage der var utrolig jaloux, hvor jeg gjorde det klart for hende, at hvis det ikke snart ændrede sig ville forholdet ikke holde. Vi havde forskellige grænser og kunne ikke finde et kompromis, ergo endte vi med at gå fra hinanden.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Gary Oak skrev:

Don Juannik: Relationship expert, manwhore and fisting enthusiast

Billede
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

LWest skrev:
BashD skrev:Husk at opdatere hvad der sker efter konfrontation :drink:

Det kunne ske det gav et ordentligt slag fihiiisse =P~

Ja og så kunne det være pimp at smide hende ud efter han fik noget :lol: