Jeg er en knægt på 15år, stor af min alder, robust bygget 80kg 184cm høj.
Spiller pt. fodbold og styrketræner 3-4gange om ugen.
Har gået til boksning før, men følte det blev for kedeligt uden ben, så jeg søger nu den perfekte kampsport som egner sig aller bedst til gadekamp eller "virkelighedsfight" .. Med det sagt at jeg ikke vil bruge det i byen uden grund! Men jeg vil gerne dyrke det for træningens skyld, men også for at være mere sikker rundt omkring hvis jeg er i byen eller til fest. Der er tit nogle partycrashers der vil slås, så hvis de nu står 2-3 stykker eller bare 1 mod mig, så f.eks. et greb til at få ham ned og berolige ham eller noget så man har tid til at gå væk. - Og mange af dem Thai Boksning eller anden form for kampsort så det ville være fedt at kunne noget selv for de bruger det jo helt sikkert på en ;) . Har selv Taek Wondo i hovedet er meget fascineret af deres spark f.eks. Tornadokick, Roundhouse, Mum Doljo osv. Men tror bare ikke man har tid til at udføre de spark i virkeligheden hvis man står med håret i postkassen. Ellers Krav Maga .
Hvad har i af bud?

mvh.
Nickolas

kan jeg kun advare imod som en gadekamps form. det er grappling og gulvkamp, og på gaden er det lights out hvis du ligger dig ned og fjolder rundt. især hvis du har mere end én modstander. (men en god ultimate fighting diciplin)