Thorsen skrev:Hvorfor er han nedern? Min personlige mening er at folk helt selv skal bestemme om de har lyst til at tage seroider. Hvis man føler at man kan opnå langt bedre resultater med krudt, og enda nå ens mål inden for ens krops ideal så syntes jeg at man skal have lov at gøre det.
Hvis du læser resten af sætningen så skriver jeg hvorfor det er nederen. man opnår ikke et "bedre" resultat, man opnår sit resutalt nemmere! deri forskellen ligger. Derudover forklare bodyblom det meget godt.
Thorsen skrev:Så forstå ikke hvorfor du siger man er nedern fordi man tager steroider? Ja de andre som er clean ser måske mindre vilde ud, men hvis personen som tager steroider er åben om det, vil folk jo aligevel sige ''jaja men han tager jo også de der steroider''.
Som sagt, så er det nederen fordi det nedgradere de cleans arbejde ! Det er at vælge den nemme løsning. Men hvis personen er åben om sit forbrug, har folk jo oprigtigt ret i at pointere det ved at sige: ''jaja men han tager jo også de der steroider'', når der snakkes om hans fysik. For det er jo rent faktisk det han gør
BodyBlom skrev:Det er jo i mange tilfælde fordi, at dem der er clean og har opnået et flot resultat, ofte bliver beskyldt for doping. Og dem som har taget doping tager credit, fra dem som er clean ved ikke at fortælle at de har været på sprøjten..
Jeg kan personligt godt forstå, hvis nu man sammenligner to personer som har opnået samme resultat, men hvor den ene måske har brugt 5 år på det og den anden kun har brugt 1 år. Og så den første bliver beskyldt for dope, fordi den anden har gjort det..
(håber det gav mening)
Lige præcis.
Anygays, den diskussion har der været en mia. gange. det var ikke for at lave et topic steal. Så jeg vil ikke gå mere ind i det.

Edit: rettede i svaret til det ene afsnit fordi jeg ikke havde læst din post ordentlig igennem.