Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du kan jo spørge dem ad?
pullupman skrev:Kan man blive smidt ud af fx fitnessDK for at spise følgende?
3.4-Divanillyl Tetrahydrofuran
Cissus Quadrangularis Extract
Trans-3, 5, 4'-Trihydroxystilbene
Agaricus Bisporus
3', 5, 7-Trihydroxy-4'-Methoxyflavone
Yohimbe Bark Extract
Arachidonic Acid
6, 7-Dihydroxybergamottin
Bioperine

pullupman skrev:Kan man blive smidt ud af fx fitnessDK for at spise følgende?
Agaricus Bisporus
Yohimbe Bark Extract
Arachidonic Acid
Bioperine

Biiver skrev:Yohimbine bark er såvidt jeg er orienteret ulovligt og kan godt resultere i en positiv prøve.

Moody skrev:det lyder umiskendeligt som animal test? sikke en omgang new age overpriced techno lort![]()
så vidt jeg ved er det ikke udslagsgivende, men ikke desto mindre noget uvirksomt crap.

ISG skrev:Moody skrev:det lyder umiskendeligt som animal test? sikke en omgang new age overpriced techno lort![]()
så vidt jeg ved er det ikke udslagsgivende, men ikke desto mindre noget uvirksomt crap.
Hov hov...du skal ikke undervudere den anabolske effekt af pepperekstrakt (bioprine). Det kan have en voldsom effekt på enhver ung podes overarme.

pullupman skrev:ISG skrev:Moody skrev:det lyder umiskendeligt som animal test? sikke en omgang new age overpriced techno lort![]()
Hov hov...du skal ikke undervudere den anabolske effekt af pepperekstrakt (bioprine). Det kan have en voldsom effekt på enhver ung podes overarme.
Det har ellers virket nogenlunde

Andars skrev:pullupman skrev:Kan man blive smidt ud af fx fitnessDK for at spise følgende?
Agaricus Bisporus
Yohimbe Bark Extract
Arachidonic Acid
Bioperine
Det lyder til at Mirakulix fra Asterix og Obelix har været i gang med at ekspermentere med nye trylledrikke.

Moody skrev:pullupman skrev:ISG skrev:Moody skrev:det lyder umiskendeligt som animal test? sikke en omgang new age overpriced techno lort![]()
Det har ellers virket nogenlunde
med alt respekt for din træningsmæssige fremgang, så har du som enkeltstående individ næsten intet grundlag for at vurdere virkningen.
alt det der us supplement shit kan du uden videre søge udenom, det er i mange tilfælde bare overpriced kosttilskud, som du fint kan få igennem din normale kost og evt supplere med kosttilskud til fornuftige priser

Biiver skrev:Yohimbine bark er såvidt jeg er orienteret ulovligt og kan godt resultere i en positiv prøve.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster