Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:Ok, det var også core og bagkæde jeg var mest henne ad.
Jeg søger en rygøvelse, som jeg an træne uden at bøje armene (grundet en skade). Træner allerede DL, men søger en mere..

HAV skrev:Problemet er, at jeg har en betændelsestilstand, der hvor underarmsmusklerne hæfter på indersiden af albuen. Det betyder, at træk, og hårdt greb om f.eks. en vægtstang eller håndvægt, gør sindsygt ondt. Det er værst i venstre men begyndende i højre også

Moody skrev:HAV skrev:Problemet er, at jeg har en betændelsestilstand, der hvor underarmsmusklerne hæfter på indersiden af albuen. Det betyder, at træk, og hårdt greb om f.eks. en vægtstang eller håndvægt, gør sindsygt ondt. Det er værst i venstre men begyndende i højre også
Hvad helvede laver du så at forsøge at træne udenom det? Undskyld den hårde tone, men vil du gerne invalidere dig selv?

HAV skrev:Moody skrev:HAV skrev:Problemet er, at jeg har en betændelsestilstand, der hvor underarmsmusklerne hæfter på indersiden af albuen. Det betyder, at træk, og hårdt greb om f.eks. en vægtstang eller håndvægt, gør sindsygt ondt. Det er værst i venstre men begyndende i højre også
Hvad helvede laver du så at forsøge at træne udenom det? Undskyld den hårde tone, men vil du gerne invalidere dig selv?
Jeg træner jo netop de øvelser som ikke gør ondt. Og forsøger at finde alternativer til min rygtræning.

HAV skrev: Nogle træningsforslag i "pauseperioden" ?

Garik skrev:Har du overvejet ART eller dry needling? Måske det kunne hjælpe?

HAV skrev:Garik skrev:Har du overvejet ART eller dry needling? Måske det kunne hjælpe?
Hej, nej det har jeg ikke. Ved ikke hvad ART eller dry needling er, men må lige gågle det

HAV skrev:Garik skrev:Har du overvejet ART eller dry needling? Måske det kunne hjælpe?
Hej, nej det har jeg ikke. Ved ikke hvad ART eller dry needling er, men må lige gågle det

HAV skrev:Som jeg læser det, så er ART en form for massage ?

HAV skrev:
Tak for det.
Hmmm, jamen kan faktisk kun komme på alm. curls, som påvirker den muskel. Altså hvor du roterer i håndledet og trækker op. Den har jeg ikke trænet i evigheder...

Garik skrev:HAV skrev:
Tak for det.
Hmmm, jamen kan faktisk kun komme på alm. curls, som påvirker den muskel. Altså hvor du roterer i håndledet og trækker op. Den har jeg ikke trænet i evigheder...
Alle former for pronation (og anti-pronation) vil jo påvirke den. Pull ups, de fleste former for rows etc.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster