Synes bare det var rart at se et positivt indslag om BB i fjernsynet

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hsraand skrev:Der kom du mig i lige for købet
Hæftede mig specielt ved at Ole Steffensen spurgte hvor meget han spiste på en dagdet var jo enorme mængder mad uden at være sikker correct me if i'm wrong, men han spiste vidst 1 - 1.5 kg kylling 500 gram oksekød 10 æggehvider og lidt mere ED det er jo vildt

hsraand skrev:Der kom du mig i lige for købet
Hæftede mig specielt ved at Ole Steffensen spurgte hvor meget han spiste på en dagdet var jo enorme mængder mad uden at være sikker correct me if i'm wrong, men han spiste vidst 1 - 1.5 kg kylling 500 gram oksekød 10 æggehvider og lidt mere ED det er jo vildt

Pzyrex skrev:Det her er godt nok lidt noget andet, men tænkte ... er det individuelt hvor meget mad der skal til, for at tage på? For jeg synes det er helt vildt, det I siger I spiser1kg kylling osv. hehe.. så meget spiser jeg slet ikke igennem en dag, og jeg vejer 82 kg, og vokser hele tiden

Pzyrex skrev:Ja det er jo rigtigt, så er det vel næsten en fordel at have et "dårlig" stofskifte? Kan man egentlig ændre sin stofskifte? For da jeg var yngre var meget stofskifte ret voldsomt, men i dag er det helt normalt ..

Jonas85 skrev:Mener du om du kan ændre det? iform af at gå til lægen. Der er vist nogle som har et unormalt stofskifte som kan få det ændret. man kan ikke bare gå til lægen og sige "her doc jeg vil lige tabe mig lidt her til sommer giv mig en sprøjte"

SimonJ skrev:Jonas85 skrev:Mener du om du kan ændre det? iform af at gå til lægen. Der er vist nogle som har et unormalt stofskifte som kan få det ændret. man kan ikke bare gå til lægen og sige "her doc jeg vil lige tabe mig lidt her til sommer giv mig en sprøjte"
Korrekt, det er skjoldbruskkirtlen som producerer thyroidea-hormonerne thyroxin (T4) og trijodthyronin (T3), og disse hormoner regulerer dit metabolisme.

Dingo skrev:Nu fik jeg set det færdigt..
Fedt indslag, især når det er i godmorgen danmark som er et program den almindelig dansker ser..
Så får folk noget andet end Greb Valentinos psyko klamme synthol arme og EBs fordomme omkring danmarks biologi undervisning

SPH skrev:Dingo skrev:Nu fik jeg set det færdigt..
Fedt indslag, især når det er i godmorgen danmark som er et program den almindelig dansker ser..
Så får folk noget andet end Greb Valentinos psyko klamme synthol arme og EBs fordomme omkring danmarks biologi undervisning
Hvorfor fanden kan jeg ikke se det:'(

Den vil klart give BB noget positiv! Især fordi den laves af en "almindelig" mand og ikke en der selv træner.. Det virker bedre på folk tror jeg..Andersbr skrev:Fedt interview, glæder mig da til at se den færdige film der bliver omtalt.

Dingo skrev:Den vil klart give BB noget positiv! Især fordi den laves af en "almindelig" mand og ikke en der selv træner.. Det virker bedre på folk tror jeg..Andersbr skrev:Fedt interview, glæder mig da til at se den færdige film der bliver omtalt.

Og for helvede hvor var kim stor i forhold til ham joachim..hahaAndersbr skrev:Så bliver de gamle damer heller ikke bange for så stor en gut

Bjørnen skrev:Jeg synes fanme Kim gør et godt stykke arbejde, han er seriøs og har en troværdig ven ved sin side, der kan understøtte det han siger. Jeg mener at hans ven er troværdig fordi han er "almindelig" - altså splejset
At værten er en halvtumpet folkelig fedtklump med et kolestorol tal på en halv milliard, det er så noget andet.![]()

Shinosi skrev:Bjørnen skrev:Jeg synes fanme Kim gør et godt stykke arbejde, han er seriøs og har en troværdig ven ved sin side, der kan understøtte det han siger. Jeg mener at hans ven er troværdig fordi han er "almindelig" - altså splejset
At værten er en halvtumpet folkelig fedtklump med et kolestorol tal på en halv milliard, det er så noget andet.![]()
enig enig enig.. super indslag, der ligesom blev holdt nede på jorden og ikke WOW du kan løfte meget, du spiser meget, du ser stor ud, hvad med steoider og alt det der pjat..

Bjørnen skrev:Shinosi skrev:Bjørnen skrev:Jeg synes fanme Kim gør et godt stykke arbejde, han er seriøs og har en troværdig ven ved sin side, der kan understøtte det han siger. Jeg mener at hans ven er troværdig fordi han er "almindelig" - altså splejset
enig enig enig.. super indslag, der ligesom blev holdt nede på jorden og ikke WOW du kan løfte meget, du spiser meget, du ser stor ud, hvad med steoider og alt det der pjat..
Præcis, ikke så meget skræmmekampagne og gossip.

Dingo skrev:Noget andet til klippet.. Ca. halvvejs inde, hvor der kommer en masse sort/hvid billeder henover skærmen mens de snakker om forskellige BB klasser, billede nr. 2, er det ikke Kenneth Brask der står i fronten? Ham der står med siden til..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster