Nu ved jeg godt hvad jeg skal lave de næste... 10 minutter

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Postmand per var lige forbi med denne måneds udgave af magasinet M!, og minsandten om ikke der var et interview med selveste Kim Kold!!

MC skrev:Postmand per var lige forbi med denne måneds udgave af magasinet M!, og minsandten om ikke der var et interview med selveste Kim Kold!!

Backbone skrev:MC skrev:Postmand per var lige forbi med denne måneds udgave af magasinet M!, og minsandten om ikke der var et interview med selveste Kim Kold!!
Svin , du onanerer for meget!

S.K skrev:MC skrev:Postmand per var lige forbi med denne måneds udgave af magasinet M!, og minsandten om ikke der var et interview med selveste Kim Kold!!
Ja du kan jo grave kameraet frem og skyde lidt billeder til os istedet for bare at blære dig med at du har bladet uden at fremføre evidence
kobber skrev:frem med beviset

lassah skrev:DOH!!
Så smuttede jeg selvfølgelig lige op på brugsen og købte et !M blad, da jeg så har købt det spørger en af mine venner der arbejder der, hvorfor jeg køber det nu, når det nye kommer imorgen?!!?!?!?!
Så må jeg bare derop imorgen igen jo :D =D>

MC skrev:lassah skrev:DOH!!
Så smuttede jeg selvfølgelig lige op på brugsen og købte et !M blad, da jeg så har købt det spørger en af mine venner der arbejder der, hvorfor jeg køber det nu, når det nye kommer imorgen?!!?!?!?!
Ja, det er selvfølgelig det nye blad

lassah skrev:MC skrev:lassah skrev:DOH!!
Ja, det er selvfølgelig det nye blad
Det er bare ikke kommet i butikkerne endnu. I hvert fald ikke i min by

chrizzle skrev:Kim har faktisk været med i M! før dette.. Mener det var under en kakao test
Nu forstår jeg bedre, hvorfor jeg hørte Lone tale om en grøn mand på et tidspunkt i hendes log

J-S-O skrev:chrizzle skrev:Kim har faktisk været med i M! før dette.. Mener det var under en kakao test
Det er korrekt - jeg husker også kakaotestenNu forstår jeg bedre, hvorfor jeg hørte Lone tale om en grøn mand på et tidspunkt i hendes log

SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.

J-S-O skrev:SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.
Har de skrevet det?

SPH skrev:J-S-O skrev:SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.
Har de skrevet det?
Nej min fejl, de skriver bicepsomkreds 72cm.
Det står på venstre side, nederst til højre.

lassah skrev:SPH skrev:J-S-O skrev:SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.
Har de skrevet det?
Det er jo også fuldstændig vanvittigt!

SPH skrev:lassah skrev:SPH skrev:J-S-O skrev:SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.
Har de skrevet det?
Det kan heller ikke passe, jeg mener ikke engang at coleman måler så meget.

J-S-O skrev:SPH skrev:lassah skrev:SPH skrev:J-S-O skrev:SPH skrev:En ting jeg ikke fatter, er at M! skriver at hans biceps måler 73cm, det passer da ingen steder hen.
Har de skrevet det?
Det kan heller ikke passe, jeg mener ikke engang at coleman måler så meget.
G. Valentinos biceps er godt nok også klam, og når han hiver væske ud af den
Greg Valentino har verdensrekorden med 71-73 cm overarmen

Fik du noget for detchrizzle skrev:Har også skrevet indtil M! at de har lavet en fejl der med den bicepsomkreds
?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster