Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dornerd skrev:Måske kan du bruge tahin i stedet, det kan man få i de fleste butikker, og det er vist ret lig peanutbutter.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Stenalt skrev:Du kan få peanutbutter til 37,5 kr/kg hos bulk-powders.co.uk (uden bindestreg).
Der er vist gratis fragt når du kommer over et vist beløb, så du kan jo købe noget protein med samtidig.

Acid skrev:Stenalt skrev:Du kan få peanutbutter til 37,5 kr/kg hos bulk-powders.co.uk (uden bindestreg).
Der er vist gratis fragt når du kommer over et vist beløb, så du kan jo købe noget protein med samtidig.
Det er sgu billigt, men man skal bruge mindst £200 for at få gratis fragt, og ellers ligger fragten på £9. Men ok det giver vidst også en pris på ca 16 kr per 350 gram inklusiv fragt hvis man køber 8 kg ad gangen, og det er jo egentligt fornuftigt nok
Den er i hvert fald bookmarked. Har du bestilt noget der fra før?

Garik skrev:Machandel fås til omkring 20 kroner glasset i Rema - fast pris. Derudover kommer både Green Choice og Machandel ofte på tilbud til 15 kroner - også uannoncerede tilbud.
Personligt tror jeg ikke, det kan betale sig at hente det i udlandet. Ved 15 kroner glasset bliver det omkring 45 kroner per kilo herhjemme. Ved 37.5 kroner per kilo kommer der vel også fragt oveni? Og måske PB af en dårligere kvalitet?

Kathain skrev:Det skulle vist være billigere at købe nødder i Tyskland.
Vingummibamsen skrev:Green choice peanutbutter til 15 kr. i føtex food guldsmedegade i Aarhus.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster