Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side

Muddii skrev:Hey gutter, så tilfældigvis en dansk hjemmeside som solgte et muskelopbyggende produkt.
Der står følgende om det:
Det er bevist at oksekød giver eksplosiv muskelvækst. Med Carnivor får din krop hvad der svarer til en 250g steak per glas.
• Protein udelukkende fra oksekød
• Oksekød indeholder naturligt kreatin
• Hele 50 gram protein per glas
• Effektivt til muskelopbygning
Spørgesmålet ! er der hold i det der Oksekød protein pulver ? det lyder syret.

freakincage skrev:Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side
hjemmesiden reklamerer på fjæsbog (ude i siden).. overskriften på reklamen er "bedre end Bodylab"

Bay skrev:freakincage skrev:Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side
hjemmesiden reklamerer på fjæsbog (ude i siden).. overskriften på reklamen er "bedre end Bodylab"
Kan du ikke lige skyde et screenshot af det?

freakincage skrev:Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side

Olai skrev:freakincage skrev:Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side
Formentlig i strid med markedsføringslovens § 3, medmindre de har saglige grunde til at antage, at deres produkter rent faktisk er bedre end bodylabs. Jeg ville nok indberette det til forbrugerombudsmanden.

Rasmus Thorup skrev:Olai skrev:freakincage skrev:Bodyshaper skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at se den side
Formentlig i strid med markedsføringslovens § 3, medmindre de har saglige grunde til at antage, at deres produkter rent faktisk er bedre end bodylabs. Jeg ville nok indberette det til forbrugerombudsmanden.
Jeg har haft kigget lidt på det, men vi har vurderet at vi ikke vil bruge tid på det. De taler jo ikke nedsættende om vores produktre i annoncen. Alt i alt kan man måske endda sige at vi får vores navn gratis nævnt/brandet en masse gange.
Havde det nu været en professionel konkurrent og ikke et garage-firma havde sagen måske været anderledes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster