Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Phillip.Hansen skrev:Hey BB
Har haft nogle store søvnproblemer det sidste stykke tid
Fandt i dag ud af, at pepsi max indeholder koffein. Drikker ca. en dåse hver anden dag, kan koffeinen have noget med søvnbesværene at gøre?

Fandt i dag ud af, at pepsi max indeholder koffein. Drikker ca. en dåse hver anden dag, kan koffeinen have noget med søvnbesværene at gøre?

Phillip.Hansen skrev:Det var også det jeg tænkte. Alle dem som drikke kaffer, indtager jo langt mere koffein. Mange af mine venner, har bare spurgt om min kost indeholdte koffein, og måske det var årsagen. Men jeg tror det er minimalt så lidt der er i en dåse.

Phillip.Hansen skrev:Kan man undersøge sin koffein tolerance på en eller anden måde?
](./images/smilies/wallbash.gif)

Phillip.Hansen skrev:Ikke bare ved at prøve sig frem….

zalcos skrev:Jeg kan drikke 6-7 pepsi max på en aften foran computeren og stadig falde i søvn når jeg går i seng.

zalcos skrev:Jeg kan drikke 6-7 pepsi max på en aften foran computeren og stadig falde i søvn når jeg går i seng.

Phillip.Hansen skrev:Tak for alle svarere. I skal ikke bekymre jer om mine søvnproblemer. Det eneste jeg spurgte efter, var bare om i havde erfaringer med bivirkninger fra koffeinen i sodavand. Jeg fik af vide længere oppe at man skal have højest 40 mg koffein om dagen, og der er ca 60 mg i en pepsi max. Så det er ihvertfald skidt..

Phillip.Hansen skrev:Tak for alle svarere. I skal ikke bekymre jer om mine søvnproblemer. Det eneste jeg spurgte efter, var bare om i havde erfaringer med bivirkninger fra koffeinen i sodavand. Jeg fik af vide længere oppe at man skal have højest 40 mg koffein om dagen, og der er ca 60 mg i en pepsi max. Så det er ihvertfald skidt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster