Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1426
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1424

Følg bodybuilding.dk på

Konkurrence 2 - Mød Dennis Wolf samt vind billeter til NM

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Jep, så har du endnu en chance for at møde Dennis Wolf og få en lille rundtur bagestage til NM.

Spørgsmålet er denne gang - Hvad er den/de bedste/fedeste ting du har købt hos Bodyman.dk eller Bodylab.dk (max 3 ting) ? Og forklar hvorfor.

Der er 2 indgangs billeter til NM oven i hatten til vinderen :wink:

SÆT IGANG - Vi kårer vinderen torsdag kl. 18.00 :wink:
Sidst rettet af Boye 28. okt 2007, 21:56, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nå, men der er slet IKKE nok gang i det her - Så vi smider lige 2 indgangs billeter til NM med oven i puljen - KOM SÅ IGANG :)
Brugeravatar

Når jeg står foran en loaded barbell, klar til Dødløft, sqaut, stem, eller nogle tunge Highpulls. Jeg føler mig lidt svag i lænden, eller løftet er mega tungt. Og jeg er ikke sikker på at løftet kan løftes helt forsvarligt, tager jeg min trofaste ven, makker i trænings centreret frem.. Han er altid til stede, nederst i trænings tasken, for det er sjælent jeg har brug for hans hjælp... Men som sådan en tro følgesvend han er, ved jeg han vil hjælpe mig.
Jeg finder ham frem, og tager ham rundt om livet. Spænder godt til, og psyker mig op til løftet.. Efter en 10-20, sek, et voldsomt brøl og et gennemført løft. Kan jeg takke ham og ligge ham tilbage i trænings tasken.
Nemlig mit trofaste GASP Bælte.
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Jeg er lettere chokket !

Utroligt at der ikke er lidt mere opbakning til den her konkurrence.

Først måtte jeg bruge tid på at slette en lang række useriøse indlæg dernæst er der bøvl og kritik af konkurrence spørgsmålet, som blot er lavet som et sjov og informativ input i stil med hvad har du i den træningstaske. Dette valgt da der der efterhånden er WOLF snak og billeder nok på boardet nu.

Endvidere har såvel vores sponsorere, jeg og Stellan fra DBFF brugt tid og recourcer for at dette kun lade sig gøre. Det er ikke hver dag en flok personer for lov til at komme backstage til NM og møde nr. 5 fra Mr. O. Samt få 2 stk. gratis indgang billeter.

Derfor syntes jeg det er fair at nævne vores sponsorere i denne forbindelse og det er iøvrigt ikke tilladt at henvise direkte til andre - så det er jo så nærlæggende at bruge dem ik !

Envidere kunne det jo måske være interessant for andre at få gode råd til hvad der er godt og brugbart i deres træning - Det er jo tildels derfor vi har dette forum kørende.

Iøvrigt behøves jeg ikke slikke nogen som helst i røven og vil også umiddelbart vurdere at vores sponsorere heller ikke har det store behov for dette. Så hvorfor ikke bare tage det som det var tiltænkt - En mulighed for jer for, at vinde en sjov oplevelse samt gøre reklame for NM
Brugeravatar

Klæder skaber folk :wink:
Der er nok mange i tidens løb der har gloet dumt på den magre 18 årige knægt der vadede ind i centeret for første gang, iført al, al for korte 80'er shorts og en al, al for stram og al, al for kort Fodboldskolen anno 1997 T-shirt :oops:
Men det sker ikke længere :twisted: Nu gør folk store øjne når 80kg's of PURE MUSCLE stjæler billedet iført full GASP gear! Baggy Bodybuilder pants der gør squat unødvendigt og en tanktop så hot at bare synet af den kunne få selveste Jessica Alba til at eksplodere i orgasmisk glæde! Så føler man sig pludselig hardcore! :twisted: :strong:
Courtesy of :bodyman:
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Morrison skrev:Klæder skaber folk :wink:
Der er nok mange i tidens løb der har gloet dumt på den magre 18 årige knægt der vadede ind i centeret for første gang, iført al, al for korte 80'er shorts og en al, al for stram og al, al for kort Fodboldskolen anno 1997 T-shirt :oops:
Men det sker ikke længere :twisted: Nu gør folk store øjne når 80kg's of PURE MUSCLE stjæler billedet iført full GASP gear! Baggy Bodybuilder pants der gør squat unødvendigt og en tanktop så hot at bare synet af den kunne få selveste Jessica Alba til at eksplodere i orgasmisk glæde! Så føler man sig pludselig hardcore! :twisted: :strong:
Courtesy of :bodyman:

SÅDAN - Se det er stilen :wink:
Brugeravatar

Kanon med alle disse konkurrencer! Thump up herfra :thumpup:

Skal nok komme med mit forslag en af dagene :D
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

En ny dag i centeret. Jeg står i omklædningsrummet og trækker i mit nye GASP træningstøj der kom fra bodyman.dk i går og træder herefter ind i centeret og fanger straks opmærksomheden. Massen buldrer ud gennem tank-toppen og mine quads kan dårligt være i mine XXL GASP bukser.
Går i gang med en tung military og årene dunker i trøjen gennem kurverne i den. Jeg anstrenger mig det det sidste for at presse de 90 kg over mit hovede og mærker virkningen af min Bodylab-kreatin kur der er midtvejs færdig.
Efter en god gang tunge øvelser der har tæsket kroppen igennem går jeg veltilfreds tilbage gennem centeret, med GASP tøj så drivvådt at det kunne vrides. Dog kigger alle stadig efter mig med beundring. Ikke kun pga. min enorme størrelse, men også pga. mit træningsgear der er et niveau over alt andet.

(ps. selvtillid er godt :D ik' bondi ? :mrgreen: )
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Her er mit bud...

Det morgen jeg gnider mine øjne og tænker: mmm havd skal jeg træne i dag? Nå ja ryg, bryst. Sjovt man er blevet så hardcore at det første man tænker på er sin træning. He he - står op tager på job og kigger på klokken flere gang den dag. Kysse konen farvel og nusser hendes nøgne krop lidt. :oops: Glæder mig max til træningen. Har pakket min GASP taske med mine Bodyman straps så jeg kan lave forced. :wink: De straps er bare guld. De er foret med noget forstærkning så man ikke får ondt. Virkelig fede.
I tasken ligger også min bodylab protein shake - lige klar til at indtage efter træningen... :8
Klokken slår tre på jobbet jeg løber ud i bilen og sætter kursen mod Ringe. Klokken 15.25 rammer jeg centret og klæder om og ifører mig min Gasp tank.
Jeg er tændt - gi'r den max gas og fyrer den vildt af og tænker på hvor fedt det kunne være at hilse på selveste Dennis Wolf. Har min Ipod på og lukker mig inde i min egen lille "hardcore" trænings verden. mmmm nyder hvert sekund. Lyder næsten helt frækt... :lol: :lol: :lol:
Træningen er slut efter cirka 1½ time og jeg kører hjem til fruen. Smider min bodylab shaker i opvaskemaskinen og kysser fruen goddag.
tænker på ærgeligt det er at Bodyman ligger helt oppe i Aalborg - men så er det jo godt de fede produkter altid er ved hånden på http://www.bodyman.dk

Har vedhæftet lidt fotodokumentation...

:wink: Mit bud og min lille historie...

=D> Godt initiativ med konkurrencen Bondi... Super.... :wink:
Vedhæftede filer
1055-46 copy.jpg
1055-46 copy.jpg (357.38 KiB) Vist 489 gange
8752-weay805kg-p.jpg
8752-weay805kg-p.jpg (14.37 KiB) Vist 497 gange
8983-taske-p.jpg
8983-taske-p.jpg (15.67 KiB) Vist 504 gange
6037-IMG_6180-p.jpg
6037-IMG_6180-p.jpg (9.9 KiB) Vist 483 gange
Sidst rettet af Fitness-iver 18. okt 2007, 07:23, rettet i alt 3 gange.

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Galleri: Vis galleri (5)

Først måtte jeg bruge tid på at slette en lang række useriøse indlæg

Var nu slet ikke ment for at nedgøre denne tråd var skam bare for sjov... Sys helt sikkert os det er MEGET flot med alle de ting du stabler på benene på dette site det tror jeg vidst os at jeg har gjort dig opmærksom på flere gange før :wink:
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

EL ULTIMO skrev:

Var nu slet ikke ment for at nedgøre denne tråd var skam bare for sjov... Sys helt sikkert os det er MEGET flot med alle de ting du stabler på benene på dette site det tror jeg vidst os at jeg har gjort dig opmærksom på flere gange før :wink:

Helt ok, med et enkelt sjovt indlæg som dit i tråden - men det tog bare overhånd (Ikke myntet specielt på dig)
Brugeravatar

Bondi skrev:
EL ULTIMO skrev:

Helt ok, med et enkelt sjovt indlæg som dit i tråden - men det tog bare overhånd (Ikke myntet specielt på dig)

Cool bro... Skulle bare lii være sikker! :8
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

EL ULTIMO skrev:

Samme her. Mit indlæg (til dem der nu så det) var heller ikke for at gøre grin med noget, det var for at lave lidt sjov. Kan godt se hvad du mener nu Bondi, men lidt sjov skal der jo være.. :8 men sorry at det tog lidt overhånd.. Håber mit nye indlæg gør det lidt bedre :D
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Flere der skal være med - så er det nu. KOM SÅ RYKKER VI :wink:
Brugeravatar

Første indlæg til mig, efter at have været passiv tilskuer i snart mange måneder. Men er der noget der kan få mig til at oprette en profil, så er det da et møde med selveste Dennis Wolf!

Jeg har siden jeg var ganske lille, altid været fascineret af bodybuilding. Selvom andre måske ikke altid har kunnet forstå denne fascination af det ekstreme, så ved jeg at det netop er dette der tiltrækker mig til sporten. Bodybuilding er ikke en sport hvor man kan gøre noget halvt - det handler om total kontrol over selv de mindste detaljer, og det handler om at træne igennem på træningsdage. Der er simpelthen for mange der vader ned i det lokale center med en ven, laver et enkelt sæt bænkpres med minimal vægt og herefter bruger eftermiddagen på at snakke med kammeraten istedet for at træne.

Her har jeg fra starten følt et anderledes drive, lysten til at gøre tingene ordentligt har altid ligget dybt i mig.
Derfor ramte det mig utroligt hårdt, da jeg for en årrække siden blev ramt af en slem skade i mit håndled. Dette gjorde at jeg stadig i dag ikke kan bøje mit håndled ret langt tilbage, og stadig har kroniske smerter. Selvfølgelig er det blevet bedre med tiden, men skaden forsvinder aldrig.

Jeg var naturligvis nødt til at holde en pause fra min yndlingssport, men da jeg skulle i gang igen lå skaden der stadigvæk. Jeg kunne nu godt træne alligevel, blot ikke specielt optimalt.
Især led min bænk meget under dette, og gennem lang tid løftede jeg ikke specielt tungt i denne øvelse.
Der findes simpelthen ikke noget mere demotiverende i min verden, end ikke at kunne yde det optimale i træningscenteret. Styrkemæssigt kunne jeg snildt komme længere op, men håndleddet ville ikke lege med.

Men så begyndte jeg at tænke på om ikke det ville være en idé at købe wraps til håndleddet. Dette ville sandsynligvis bringe stabiliteten tilbage i mine løft, og give mig det boost jeg havde brug for.
Desværre kunne jeg ikke finde wraps i butikker rundt omkring i Aarhus, så jeg begyndte at kigge på nettet.

Her fandt jeg Bodyman.dk (Og derigennem bodybuilding.dk), og jeg kunne hurtigt se hvilken vej vinden blæste.
Jeg skulle da have et sæt Gasp Hardcore Wrist Wraps!
Selve designet tiltalte mig, da det ser lækkert hardcore ud, og derfor valgte jeg hurtigt at bestille et sæt, til en skræmmende lav pris.

Pakken kom allerede en dag efter (Se, dét kalder jeg service!), og allerede samme dag skulle jeg da lige op at træne bænk.
Den første dag alene smed jeg 10 kg mere på siden af vægtstangen, og siden er det gået støt og roligt fremad.
Jeg kan simpelthen ikke eksplicitere hvor meget mine wraps har hjulpet mig i min træning - faktisk har jeg lige købt et sæt mere, fordi de gamle var slidt op :D .

Derfor har jeg siden kun handlet hos Bodyman.dk, for her ved jeg at jeg får en god og hurtig service. Aldrig har der været problemer med forsendelserne, og jeg køber immervæk som minimum en bøtte pulver hver anden til hver måned.

Mine wraps er egentlig det eneste træningstilbehør jeg har et egentligt forhold til, og derfor var det åbentlyst hvilket køb jeg skulle skrive om i konkurrencen.

Det blev en lang omgang, men nu har jeg også gået og tænkt over det siden jeg så konkurrencen blive opslået i mandags :)
Vedhæftede filer
7303-s.jpg
7303-s.jpg (12.15 KiB) Vist 507 gange

Geografisk sted: Aarhus

Logbog: Ingen logbog

wauw. Fed historie, og godt skrevet Ahab =D>
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Jo tak!
Det slog mig bare med det samme jeg så konkurrencen at jeg måtte være med i den, fordi mine wraps faktisk har betydet en del for mig. Underligt når træningen er så stor en del af livet træningen, at man får sentimentale følelser for to stykker stof med tape :)

Jeg glæder mig til den første kommentar på mine mad Photoshop-skillz1 :D

Ahab skrev:Jo tak!

Jeg glæder mig til den første kommentar på mine mad Photoshop-skillz1 :D

photoshop hvor ? :?
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Bare det stenede billede jeg vedhæftede. Hvis jeg da har gjort det rigtigt så man kan se det :)

Klart protein pulver, uden det ville jeg jo ikke have en så trænet krop.

Omnimin skal jeg også altid have.

også alt mit dejlige trænings tøj, Power house, xxxl osv....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

AND WE HAVE A WINNER !

Tillykke til AHAB der med sit flotte indlæg vandt konkurrencen hårdt presset af Iversen.

AHAB - Send mig lige en PM, vedr, gevinsten :wink:
Brugeravatar

Darn darn darn :evil: :evil: :evil:

Hehe, tillykke med sejren =D>
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar