Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thelittleone skrev:Du er aldrig en idiot for, at bede om hjælp. Aldrig.
Dit hoved skal være neutralt. Lad hovedet følge kroppen, så du kigger ned af i stedet for, at kigge ind i spejlet.
Jeg ville mene, at du skal længere ned med benene og evt. smide skoene for bedre kontakt med jorden - men det er kun min holdning er der er langt flere eksperter end mig. Hell, jeg er ikke engang en ekspert.

Den eneste smerte er min lænd som brænder så snart jeg slipper stangen ;)Taekwondo body skrev:Der er måske nogen små ting men hvis du ikke har ondt er det fint
Se på Maxim på YouTube eventuelt trænings tråden, jeg har ikke den store erfaring men jeg ville også mene det ville gavne dig at gå længere ned i med stængerne

Nillep skrev:Jeg bruger mixed-greb fordi jeg føler jeg har lidt mere greb i stangen, så den ikke bare smutter

Men er det ikke lidt plat at løfte med straps når man ikke løfter så meget.. :/Steendahl skrev:Nillep skrev:Jeg bruger mixed-greb fordi jeg føler jeg har lidt mere greb i stangen, så den ikke bare smutter
køb et par straps så du kan bruge dobbelt overhåndsgreb, det sænker også skadesrisikoen.
prøv i løftet at skubbe hoften fremad, det kan hjælpe med glute-aktivering.
held og lykke!

BOOM skrev:Jeg er blevet i tvivl om noget.
For høje personer (190cm+), er det der en god idé at stille vægtstangen med skiverne oven på eksempelvis to step-up bræt som dette?
For jeg har selv svært ved at få min torso oprejst nok samtidig med at have benene langt nok nede.

BOOM skrev:Jeg er blevet i tvivl om noget.
For høje personer (190cm+), er det der en god idé at stille vægtstangen med skiverne oven på eksempelvis to step-up bræt som dette?
For jeg har selv svært ved at få min torso oprejst nok samtidig med at have benene langt nok nede.

Moose skrev:BOOM skrev:Jeg er blevet i tvivl om noget.
Jeg er 188 og kan dødløfte fint fra et 7cm deficit konventionelt, det handler vel bare om mobilitet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster