har holdt en længere pause fra henholdsvis træning og kost. hvor jeg overhovedet ikke har trænet i omkring 6 måneder, tror kun det er blevet til 7 trænings dage i den periode.
og kosten og stået på rugbrød til frokost og middagsmad og frysepizza til aftensmad. Jeg ved godt at det ikke er optimalt. men hverken hovedet eller pengepungen har kunne være med. da det så er sagt så er jeg heldigvis ved at komme ovenpå igen og har overskud til at sidde og rode med kostplanen, ikke at det går godt men har fået lavet et lille eksempel som jeg vedhæfter.
lidt info om min "tilstand" for et halvt år tilbage.
alder: 23 år.
vægt: 71 kg.
fedt %: 6.9%
fedt i kg: 4.53 kg
knoglemasse: 3.3 kg
muskelmasse: 63,2 kg
Metabolske alder: 12år? :p
lidt info om min nuværende "tilstand"
alder: 24
vægt: vil skyde på -65 kg.
fedt %: måske omkring 10%
har faktisk ingen anelse om mine nuværende stats andet end at jeg er blevet ældre
hahog med hensyn til olie så kan ikke fordrage oliven, brækker mig nærmest af det. og hørfrø har jeg ikke tilgængeligt uden jeg skal bruge penge og tid på offentlig transport for at fremskaffe det.
er ikke god til at være kreativ og variere min kost , men hvis i har nogle forslag til eventuelle ændringer eller om man eventuelt skal lave flere end en plan og så skifte frem og tilbage hver uge ?
på forhånd tak for jeres tid.

Det lyder da som et bulk der vil noget