Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1457
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1454

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan for Summer Bulk

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Fellow BB'er.

Lyder måske lidt tosset for folk som mest af alt løfter for at ryge på stranden, men jeg HAR rent faktisk valgt at bulke over sommeren.
Men kunne nu meget godt bruge nogle konstruktiv kritik af mit Kostplan da jeg gerne ville bulke så clean som muligt.
Har haft bulket dirty over de to sidste vintre, og selvom resultaterne er der, kommer der lidt for meget fedt med...
Hvilket vil sige at det tager længere tid at cutte, og dermed at man har større change for at miste mere muskelmasse, pga den længere periode med kalorie-indtag under ligevægt.

Vejer ca. 81 kg efter cutting over de 4 sidste måneder, tager 2 uger uden træning nu, for at tage på ferie/slappe lidt af før min træning starter op igen.

Kommer til at træne split fullbody, 4 gange om ugen. Plus let cardio i weekenden.
Så pre-workout drinken er kun for de 4 dage (træning kommer til at ligge omkring kl. 16-18).

kostplan

Peace out, MJHL

Extra info:
Bor pt i USA, hvilket vil sige der er lidt anderledes mad produkter end hjemme i DK, f.eks. ingen rugbrød :shock:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Flere grøntsager

Desuden - Hvad sker der for mængden af kosttilskud til morgenmad?

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Logbog: Vis logbog

Burden nok have skrevet det omvendt,
Men Vitamin d milk er mælk med d-vitamin i. Noget der generelt er herover. Hvilket gør at du rent faktisk kan optage calciumen fra mælken.

Clucosamine chondroitin MSM: "brusk" på pilleform. Hjælper med at holde dine led ved lige. Hvilket er ret vigtigt, specielt hvis du løfter tungt (lav vol), hvilket jeg gør. Er stor tilhænger af 5x5 og lign.

Flaxseed Oil softgels + Fish Oil softgels: behøver jeg virkelig at forklare dem her...

Tribulus: testosterone buster (og nej er ikke noget form for "roid")

Creatine: siger vel sig selv.

Optimum platinum Hydrowhey: er sådan set et pre morgenmad.. tages lige når jeg vågner for at give noget hurtigt protein til kroppen.

vitamin pille Optimen: vitamin pille som indeholder det meste man har brug for... hvilket nok også er grunden til at jeg ikke har såå meget grønt i min plan... Men kan da godt overvejer at putte noget mere ind.

af Alex789 » 10. jun 2012, 21:01

Flere grøntsager

Hvor meget mere vil du foreslå.. en dobbling af nuværende eller..

MJHL skrev:Burden nok have skrevet det omvendt,
Men Vitamin d milk er mælk med d-vitamin i. Noget der generelt er herover. Hvilket gør at du rent faktisk kan optage calciumen fra mælken.

Clucosamine chondroitin MSM: "brusk" på pilleform. Hjælper med at holde dine led ved lige. Hvilket er ret vigtigt, specielt hvis du løfter tungt (lav vol), hvilket jeg gør. Er stor tilhænger af 5x5 og lign.

Flaxseed Oil softgels + Fish Oil softgels: behøver jeg virkelig at forklare dem her...

Optimum platinum Hydrowhey: er sådan set et pre morgenmad.. tages lige når jeg vågner for at give noget hurtigt protein til kroppen.

vitamin pille Optimen: vitamin pille som indeholder det meste man har brug for... hvilket nok også er grunden til at jeg ikke har såå meget grønt i min plan... Men kan da godt overvejer at putte noget mere ind.

Flere grøntsager

Så drop dem, de er ubrugelig.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Direkte elendig kostplan. I stedet for at bruge så mange penge på alt det Optilort så køb istedet noget ordentligt, varieret, proteinrigt og gennemgående sundt mad som rugbrød, kylling, æg, mælk osv. Du kommer til at opleve en meget bedre energi henover dagen og under dine træninger. Hold dig til f.eks. én gang pulverprotein om dagen og få resten af dine ca. 160g protein gennem MAD.

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2000 Frederiksberg

Styrkeliste
- Bænkpres: 64.00
- Squat: 128.00
- Dødløft: 256.00

Extra info:
Bor pt i USA, hvilket vil sige der er lidt anderledes mad produkter end hjemme i DK, f.eks. ingen rugbrød :shock:[/quote]

DaPump skrev:Direkte elendig kostplan. I stedet for at bruge så mange penge på alt det Optilort så køb istedet noget ordentligt, varieret, proteinrigt og gennemgående sundt mad som rugbrød, kylling, æg, mælk osv. Du kommer til at opleve en meget bedre energi henover dagen og under dine træninger. Hold dig til f.eks. én gang pulverprotein om dagen og få resten af dine ca. 160g protein gennem MAD.

Reputation point: 15

Træner her: AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 240.00

af Animal » 10. jun 2012, 21:38

Så drop dem, de er ubrugelig.

Går ud fra du snakke om grøntsagerne her, haha.

Ps, ret hardcore at have Pepsi Cola som en del af din egen Kostplan!! :D , Tror jeg dog at jeg holder mig fra :wink:

af DaPump » 10. jun 2012, 22:07

Direkte elendig kostplan. I stedet for at bruge så mange penge på alt det Optilort så køb istedet noget ordentligt, varieret, proteinrigt og gennemgående sundt mad som rugbrød, kylling, æg, mælk osv. Du kommer til at opleve en meget bedre energi henover dagen og under dine træninger. Hold dig til f.eks. én gang pulverprotein om dagen og få resten af dine ca. 160g protein gennem MAD.

Er da ked af at måtte bryde din boble så du ligefrem bliver forvandlet til en lille sur mand.
Men må indrømme at ift. mit daglige skema, liv ved siden af træning, og at jeg rent faktisk går efter at få optimale resultater, er dette mit valg.

MJHL skrev:Går ud fra du snakke om grøntsagerne her, haha.

Ps, ret hardcore at have Pepsi Cola som en del af din egen Kostplan!! :D , Tror jeg dog at jeg holder mig fra :wink:

Jeg snakker om dine Tribulus, de er intet værd, hvis du tror andet, er du enten idiot, eller blot ignorant og blændet af amerikansk markedsføring.

Min cola m. sukker tjener et formål, hvilket din kommentar ikke gør.

Læs et par artikler her på siden, det vil bestemt ikke skade, tværtimod.
Brugeravatar

Styrkeliste

af Animal » 10. jun 2012, 22:52

Jeg snakker om dine Tribulus, de er intet værd, hvis du tror andet, er du enten idiot, eller blot ignorant og blændet af amerikansk markedsføring.

Kommer fra personen der uden kontekst skriver "Så drop dem, de er ubrugelig.", så man er nødt til at gætte hvad mennesket mener.

Men kan da sige så meget at du og jeg har vist ikke det samme synspunkt på diet. :-({|=

Men er da altid glad for lidt input, en gang i mellem lærer man jo noget, og andre gange for man sig en god griner ;)

MJHL skrev:

Kommer fra personen der uden kontekst skriver "Så drop dem, de er ubrugelig.", så man er nødt til at gætte hvad mennesket mener.

Men kan da sige så meget at du og jeg har vist ikke det samme synspunkt på diet. :-({|=

Men er da altid glad for lidt input, en gang i mellem lærer man jo noget, og andre gange for man sig en god griner ;)

Lagde du mærke til, at jeg havde highlighted min reference? Tag et kig.

Har du en idé om hvilket formål min cola m. sukker tjener? Hvis ikke, så læs nogle artikler.

Din grammatik fornøjer mig, måske får den mig til at trække på smilebåndet.
Brugeravatar

Styrkeliste

MJHL skrev:

Animal har ret. Tribulus er lort. Smid det ud, det skal du ikke spilde dine penge på. Det har ingen effekt overhovedet, og hvis det havde ville det formentlig være ulovligt ;) - Som hovedregel kan du sige at hvis en testbooster virker, så er den ikke lovlig ;)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

af Animal » 10. jun 2012, 23:19

Har du en idé om hvilket formål min cola m. sukker tjener? Hvis ikke, så læs nogle artikler.

Dine grammatiske fejl fornøjer mig, måske får det mig til at trække på smilebåndet.

Tja... du highlighted hele samtalen... Tag et kig!! Men næ, så ikke resten

Cola: jo lidt hurtige kalorier, lidt enzymer, aspartame og koffein.

Er da ked af at det går lidt stærkt, når jeg skriver mine beskeder, eftersom jeg har andet at lave..
Men er da glad for at du er sådan en gramma-nazi, så kan du jo altid have det lidt sjovt med dig selv ;)
Sidst rettet af MJHL 11. jun 2012, 00:01, rettet i alt 2 gange.

MJHL skrev:

Dine grammatiske fejl fornøjer mig, måske får det mig til at trække på smilebåndet.

Tja... du highlighted hele samtalen... Tag et kig!!

Er da ked af at det går lidt stærkt, når jeg skriver mine beskeder, eftersom jeg har andet at lave..
Men er da glad for at du er sådan en gramma-nazi, så kan du jo altid have det lidt sjovt med dig selv ;)

Dude du kom jo selv og bedte om ''hjælp'', men du virker mere opsat på at forsvare din kostplan og dine overbevisninger..

Før du beder om konstruktiv kritik skal du lige være sikker på at du kan tage det uden at gå i baglås ;)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00

MJHL skrev:

Tja... du highlighted hele samtalen... Tag et kig!!

Du bør læse et par artikler, hvis du ikke kan forklare mig, hvilken rolle min cola m. sukker spiller. Dine svar bærer ej heller præg af din begrænsede tid foran skærmen, da det ikke er slå- eller stavefejl, men fejl i din grammatik.

Nej, det gjorde jeg ikke, tag endnu et kig.

Burden nok have skrevet det omvendt,

Flere grøntsager

Brugeravatar

Styrkeliste

af SienZ » 10. jun 2012, 23:32

Animal har ret. Tribulus er lort. Smid det ud, det skal du ikke spilde dine penge på. Det har ingen effekt overhovedet, og hvis det havde ville det formentlig være ulovligt ;) - Som hovedregel kan du sige at hvis en testbooster virker, så er den ikke lovlig ;)

Er faktisk enig i denne regel. Men fik dem gratis.. Så overvejede blot at smide dem ind som en del af pakken.
Men ja, der er sådan set ingen beviser for at de skulle virker.

af Animal » 10. jun 2012, 23:56

Nej, det gjorde jeg ikke, tag endnu et kig.

Tja, hvis du snakker om hvad du skiftede til fed, så nej havde jeg ikke. Og da du så skrev Highlight.. ja så må jeg jo nok tage gramma-nazi hatten på... Men til samme emne. Se svaret til SienZ

Og angående cola.. med mindre vi snakker Cola light, hvilket nogle folk bruger under deres cutting, så nej ved ikke hvad du snakker om. Men du er vist den første jeg har mødt/læst om, der har brugt cola som en del af en seriøs diet.

af dornerd » 10. jun 2012, 23:53

Dude du kom jo selv og bedte om ''hjælp'', men du virker mere opsat på at forsvare din kostplan og dine overbevisninger..

Før du beder om konstruktiv kritik skal du lige være sikker på at du kan tage det uden at gå i baglås ;)

Jeg tager da ting til overvejelse, men finder det nu altid lidt sjovt når folk kaster lidt med mudder ;)
Og forstå mig ret. Jeg er skam ikke helt grøn inden for feltet, selvom Animal måske synes det ift min mangel på viden om cola, hehe. Men argumenter skal gerne have en begrundelse, da jeg også har dannet lidt mening/erfaring ;)

MJHL skrev:Tja, hvis du snakker om hvad du skiftede til fed, så nej havde jeg ikke. Og da du så skrev Highlight.. ja så må jeg jo nok tage gramma-nazi hatten på... Men til samme emne. Se svaret til SienZ

Og angående cola.. med mindre vi snakker Cola light, hvilket nogle folk bruger under deres cutting, så nej ved ikke hvad du snakker om. Men du er vist den første jeg har mødt/læst om, der har brugt cola som en del af en seriøs diet.

Min reference blev netop highlighted, fremhævet om man vil, ved at ændre typografien til fed. Med hensyn til colaen, så spiller sukkeret en central rolle, så meget kan jeg afsløre.
Brugeravatar

Styrkeliste

Animal » 11. jun 2012, 00:36

MJHL skrev:
Tja, hvis du snakker om hvad du skiftede til fed, så nej havde jeg ikke. Og da du så skrev Highlight.. ja så må jeg jo nok tage gramma-nazi hatten på... Men til samme emne. Se svaret til SienZ

Min reference blev netop highlighted, fremhævet om man vil, ved at ændre typografien til fed. Med hensyn til colaen, så spiller sukkeret en central rolle, så meget kan jeg afsløre.

Tja I min verden er cola lig hurtige kulhydrater, man nemt kunne have fået på en lidt mere interessant måde. Men så vi jo næsten tilbage til snakken om Kosttilskud vs "rigtig mad". Så never mind ;)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster