Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

niczking skrev:Ok så jeg skal bare træne hårdere så om 6 månder så sku ske noget

niczking skrev:Hey jeg har trænet i 3månder nu på at få en sixpack men har på fornemmelsen af at jeg har for høj fedtprocent jeg træner hver anden dag i fitness centeret og boksning om onsdagen og løber 10km 1 gang om ugen hvad kan jeg gøre får at få min fedtprocent ned
er os til fest 1 gang om måned men drikker ikke særlig meget skal jeg helt droppe at ta til fest eller?
Billed af min mave
http://imageshack.us/a/img209/1231/udkliph.jpg
Fakta
alder: 15 år
Køn: Dreng
Vægt 58.3kg
højde: 1.73meter
BMI: 19.48
Pind skrev:niczking skrev:Ok så jeg skal bare træne hårdere så om 6 månder så sku ske noget
Nej. Du skal have styr på din kost ogsamle noget realitetssans op et sted.

Twisted skrev:Pind skrev:niczking skrev:Ok så jeg skal bare træne hårdere så om 6 månder så sku ske noget
Ikke for at være led, men det pind skriver er meget korrekt observeret!
niczking skrev:Jeg bor stadig der hjemme men som morgen mad hver dag cornflakes og som middagsmad 2 rugbrød med leverpostej og aftensmad kan være foreskellig pasta ris og lign ved ikke hvad mit træningprogram er men 4 gange 15 på skrå bænk og en anden hvor man ligger 2 vægte foran og man bøjer nedad med maven 15 gange 4 gange os

niczking skrev:Jeg bor stadig der hjemme men som morgen mad hver dag cornflakes og som middagsmad 2 rugbrød med leverpostej og aftensmad kan være foreskellig pasta ris og lign ved ikke hvad mit træningprogram er men 4 gange 15 på skrå bænk og en anden hvor man ligger 2 vægte foran og man bøjer nedad med maven 15 gange 4 gange os

Pind skrev:Twisted skrev:Pind skrev:niczking skrev:Ok så jeg skal bare træne hårdere så om 6 månder så sku ske noget
Jeg skriver heller ikke for at være led, men når en dreng der er på kanten af undervægt spørger om han skal tabe sig mere, så synes jeg at det kræver en øjenåbner.
jeg bekræfter bare hvad du skrev... og prøvede at levere budskabet lidt smooth for ikke at såre nogen.
Twisted skrev:Pind skrev:Twisted skrev:Pind skrev:niczking skrev:Ok så jeg skal bare træne hårdere så om 6 månder så sku ske noget
Jeg skriver heller ikke for at være led, men når en dreng der er på kanten af undervægt spørger om han skal tabe sig mere, så synes jeg at det kræver en øjenåbner.
Easy tigerjeg bekræfter bare hvad du skrev... og prøvede at levere budskabet lidt smooth for ikke at såre nogen.

Twisted skrev:niczking skrev:Jeg bor stadig der hjemme men som morgen mad hver dag cornflakes og som middagsmad 2 rugbrød med leverpostej og aftensmad kan være foreskellig pasta ris og lign ved ikke hvad mit træningprogram er men 4 gange 15 på skrå bænk og en anden hvor man ligger 2 vægte foran og man bøjer nedad med maven 15 gange 4 gange os
Ok.. det lyder lige præcis som en opskrift på hvordan man spilder sin tid og aldrig nogensinde kommer nogen vegne.
Træner du i et center eller hjemme?
Hvis du har mulighed for at træne i et center så kan jeg anbefale enten dette program:
Læs artiklen!
http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
Eller:
Starting strengt/stronglifts (google for mere info)
A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Rows 5x5
Extra:
Push ups 3xF
Crunches 3x12
B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Ekstra:
Pull-ups/Chin-ups 3xF
Prone Bridges 3x30sec
A og B program udføres skiftevis, men kun enten A eller B på selve dagen. træning 3 gange om ugen.
Google hvis du ikke kender øvelserne og start med at MEGET lav vægt. tilføre 2.5 kg hver gang du træner til øvelserne, dvs. 1.25 kg på hver side. Deadlift kan kan du godt tilføre 5 kg total pr. gang.
5x5 betyder at du laver 5 sæt med 5 gentagelser.
Hvad din kost angår....meget mere mad skal du have, og mange flere proteiner i form af kød, fisk fjerkræ, æg osv.
Drop din cornflakes og spis nogen æg til mad eller havregryn.
Du vil være alt for omfattende at skrive hvordan du skal gribe det an her så derfor vil jeg anbefale dig at sætte selv ind i kost først og derefter stille spørgsmål.
Læs denne artikel samt links i artikel:
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

niczking skrev:
Jeg træner i et træningcenter var inde og læse den artikel du sendte når jeg får 100% styr på min kost skal jeg så begynde med proteinpulver men hvad betyder Push ups 3xF hvad betyder f?

Aagi-e skrev:niczking skrev:
Jeg træner i et træningcenter var inde og læse den artikel du sendte når jeg får 100% styr på min kost skal jeg så begynde med proteinpulver men hvad betyder Push ups 3xF hvad betyder f?
Failure, altså til du ikke kan mere

Casanova11 skrev:Han mente vel det han sagde. Hvad kan du tage fejl af sådan en simpel besked? Dog ville jeg nok nærmere sige et måltid frem for en banan og gerne så hurtigt som muligt

niczking skrev:Hey jeg har trænet i 3månder nu på at få en sixpack men har på fornemmelsen af at jeg har for høj fedtprocent jeg træner hver anden dag i fitness centeret og boksning om onsdagen og løber 10km 1 gang om ugen hvad kan jeg gøre får at få min fedtprocent ned
er os til fest 1 gang om måned men drikker ikke særlig meget skal jeg helt droppe at ta til fest eller?
Billed af min mave
Fakta
Vægt 58.3kg

janninho93 skrev:niczking skrev:Hey jeg har trænet i 3månder nu på at få en sixpack men har på fornemmelsen af at jeg har for høj fedtprocent jeg træner hver anden dag i fitness centeret og boksning om onsdagen og løber 10km 1 gang om ugen hvad kan jeg gøre får at få min fedtprocent ned
Billed af min mave
Fakta
Vægt 58.3kg
Nu har jeg set dit billede, og du får IKKE en sixpack ved at cutte mere. Du er pisse tynd og har ingen muskler. Få noget masse på den krop!

niczking skrev:Casanova11 skrev:Han mente vel det han sagde. Hvad kan du tage fejl af sådan en simpel besked? Dog ville jeg nok nærmere sige et måltid frem for en banan og gerne så hurtigt som muligt
Ok men kan proteinpulver erstatte banen/måltid?
..
. 

Casanova11 skrev:Han mente vel det han sagde. Hvad kan du tage fejl af sådan en simpel besked? Dog ville jeg nok nærmere sige et måltid frem for en banan og gerne så hurtigt som muligt

niczking skrev:Ok har træningsprogram og nogenlunde kost nu men proteinpulver har hørt fra en oppe i træningcenteret at syntha-6 skulle være godt og tar jeg ikke på i vægt af alt det protein pulver

MadzP92 skrev:niczking skrev:Ok har træningsprogram og nogenlunde kost nu men proteinpulver har hørt fra en oppe i træningcenteret at syntha-6 skulle være godt og tar jeg ikke på i vægt af alt det protein pulver
at tage på og smide vægt handler ikke om proteinpulveret men om kalorierne. det lige så vel din mad du tager på af som proteinpulveret. det er ikke et mirakelmiddel, det er kcal ligesom alt andet.

men hvornår vil i anbefale jeg skal bruge det morgen og aften og inden for 30min efter træning
niczking skrev:Ok har købt en bøtte af enfra træningcenteret syntha-6 til 250kr lidt billigere fordi jeg er ny sagde hanmen hvornår vil i anbefale jeg skal bruge det morgen og aften og inden for 30min efter træning

niczking skrev:Har endelig fået kosten og træning på plads er os begyndt at bruge madlog da det er det nemeste at holde øje med kaloriene på.
Billed af min kost fra igår
http://tinypic.com/view.php?pic=35nafk2&s=6

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster