Ville lige høre sidder og laver en kostplan som jeg ville køre under progammet Større Arme På 12 Uger vil i mene jeg som der står i artiklen skal køre med en lille smule kalorieunderskud eller køre bulk ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nicklas.w. skrev:Tak for de hurtige svar vil lige sige at målet ikke er et cut, men derimod fordi der står i artiklen at når man ønsker at øge masse på en bestemt muskelgruppe vil det gi de bedste resultater og køre med en lille smule kalorie underskud:)

SienZ skrev:Nicklas.w. skrev:Tak for de hurtige svar vil lige sige at målet ikke er et cut, men derimod fordi der står i artiklen at når man ønsker at øge masse på en bestemt muskelgruppe vil det gi de bedste resultater og køre med en lille smule kalorie underskud:)
500 kalorier i overskud dagligt. Så skulle din vægt gerne stige med 0,5 kilo om ugen. vej og mål dig evt. hver 2 uge, og hver 4 eller 6 uge kan du tage billeder for at se din fremgang.
Læs en masse artikler omkring kost, søvn, mentalitet og træning, så er du sikret at få større arme på 12 ugerjeg har kørt det 8 uger nu, og jeg har gainet 3cm på armene allerede

Nicklas.w. skrev:Tak for de hurtige svar vil lige sige at målet ikke er et cut, men derimod fordi der står i artiklen at når man ønsker at øge masse på en bestemt muskelgruppe vil det gi de bedste resultater og køre med en lille smule kalorie underskud:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster