Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

men som udgangspunkt, så prøv at regn dit ligevægtsindtag ud, ellers så ja spiser ud for lidt simpel hen, og du burde få noget mere protein indbords

Kec1904 skrev:her er mine ligevægtsindtag:
Basalstofskifte: 1567 kcal (6557 kJ)
Energiforbrug: 2429 kcal (10163 kJ)
Og jeg er 18 år (: Jeg har bare lidt problemer med hurtigt stofskifte. Kan i hjælpe mig lidt med at føre noget kosttilskud ind (:?
jeg har kreatin i tabletter, proteinpulver, og weightgainer (:

Kec1904 skrev:ja jeg har ingen stor appetit (: men har du nogle gode ideér til evt. ændringer og tilføjelser i kostplanen? Self. kun hvis du vil bruge din tid på det (:

Kec1904 skrev:ja jeg har ingen stor appetit (: men har du nogle gode ideér til evt. ændringer og tilføjelser i kostplanen? Self. kun hvis du vil bruge din tid på det (:
Berardi, John (2011): Experiments with Intermittent Fasting, pp. 43 skrev:The amazing, adaptable metabolism
I never cease to be amazed at how adaptable the body is. In two weeks, I went from being “a serious breakfast person” to not needing breakfast at all, likely due to something called the “hormonal entrainment of meal patterns.”
Because of this, one can literally train themselves to love and crave breakfast even if they think they’re “not a breakfast person.” Likewise, they can train
themselves to easily skip breakfast even if they think they’re “a total breakfast person.” It just takes a few weeks to adapt, and most people give up before they reach this point. Fascinating stuff.
Also, in two weeks I went from being stuffed with every single meal to feeling a little more normal. Again, physiological adaptations like these – and there are lots of them – do take about two weeks to kick in. Therefore, when trying any new and different exercise and nutrition approach, don’t bail at the first sign of discomfort. Give yourself two weeks to adapt. That’s usually when the magic happens.

Kec1904 skrev:Godt citatMen for at komme tilbage til spørgsmålet, er det nok med den måde jeg gør det på? eller er en mere kompliceret træning nødvendigt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster