Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Når jeg skal gaine, spiser jeg bare mere mad. Det plejer at gå fint.

dornerd skrev:Garik skrev:Når jeg skal gaine, spiser jeg bare mere mad. Det plejer at gå fint.
+1

Garik skrev:Når jeg skal gaine, spiser jeg bare mere mad. Det plejer at gå fint.

christianholm skrev:aha, spiser alt hvad jeg kan, så det var ikke så meget værd. tak alligevel
christianholm skrev:aha, spiser alt hvad jeg kan, så det var ikke så meget værd. tak alligevel

Garik skrev:christianholm skrev:aha, spiser alt hvad jeg kan, så det var ikke så meget værd. tak alligevel
Du skal indtage flere kalorier, end du forbrænder - ellers vokser du ikke. Dette faktum kan kosttilskud ikke ændre på. I stedet for at fylde dig med sukkerholdige kosttilskud, kan du begynde at blende dine egne gainershakes, drikke kakao uden sukker eller bare en masse sødmælk. Peanutbutter med ske og nødder er også en nem kilde til kalorier, ligeledes er olie i en shake.

christianholm skrev:
takker, gav et godt indblik i kosttilskud osv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster