Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.

Nders skrev:Danmark har nogle af de mest strikse regler mht. kosttilskud.

Jamesgoingstrong skrev:Som Nders skriver er det fordi det er helt umuligt at få godkendt produkterne ved den danske fødevarestyrelse. Du skal købe dem igennem tyske, engelske eller svenske firmaer

Marcus skrev:s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.
Har du læst hans spørgsmål?

s0enice skrev:Marcus skrev:s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.
Ja, ellers ville det være ret svært at svare som jeg gør. Det, er den eneste måde, du kan få de amerikanske produkter i/til Danmark. Andre internationale hjemmesider kan jo også bruges, men nu spørger han specifikt efter de amerikanske kosttilskud.

Jamesgoingstrong skrev:s0enice skrev:Marcus skrev:s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.
Ja, ellers ville det være ret svært at svare som jeg gør. Det, er den eneste måde, du kan få de amerikanske produkter i/til Danmark. Andre internationale hjemmesider kan jo også bruges, men nu spørger han specifikt efter de amerikanske kosttilskud.
Du misforstår hans spørgsmål. Han spørger ikke HVOR han kan købe produkterne men HVORFOR han ikke kan købe dem i Danmark

Jamesgoingstrong skrev:s0enice skrev:Marcus skrev:s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.
Du misforstår hans spørgsmål. Han spørger ikke HVOR han kan købe produkterne men HVORFOR han ikke kan købe dem i Danmark

s0enice skrev:Jamesgoingstrong skrev:s0enice skrev:Marcus skrev:s0enice skrev:Et godt bud ville være amerikanske hjemmesider der sender til Danmark.
Haha, for søren da også :i Nu bliver jeg sgu pinligt berørt!

s0enice skrev:Nu bliver jeg sgu pinligt berørt!

SienZ skrev:I USA (Utah i hvert fald), kan du producere de kosttilskud du har lyst til. Enhver borger kan producere et kosttilskud og smide det på markedet, uden at bevise noget overhovedet. Det er istedet FDA (Svarer til sundhedsstyrelsen i DK), som skal bevise at produktet er skadeligt og/eller ikke virker.
I Danmark er det omvendt. Du skal bevise at produktet ikke er skadeligt. Hvis effekten ikke er bevist skal det stå på produktet (Kan ikke huske om der skal være bevis for at produktet faktisk har en effekt, men jeg mener faktisk det er sådan.) Det er grunden til de mange kosttilskud i USA kontra Danmark. Og selvfølgelig, som de andre er inde på, at reglerne er meget strammere i Danmark. Du kan ikke få tilskud med DMAA i Danmark f.eks. Det er derimod fuldt lovligt i USA, og Sverige, England osv. Så det er reglerne i Danmark vs. i USA/andre lande.
Du har nemlig helt ret..

Richardoe skrev:Danmark har verdens strengeste reglementer når vi snakker helse og kosttilskud...
I USA må du markedsføre og sælge stortset alt og du kan hurtigt og nemt skrive at det har virkning osv. Det må du ikke i DK uden at det er bevist!
Samt for at få godkendt produkter til Danmark koster det kassen........!!!
Du kan dog godt få de rigtig gode populære mærker.. Joe Weider, PhD, Nanox osv.. Men de koster jo lidt ekstra...

SienZ skrev:I USA (Utah i hvert fald), kan du producere de kosttilskud du har lyst til. Enhver borger kan producere et kosttilskud og smide det på markedet, uden at bevise noget overhovedet. Det er istedet FDA (Svarer til sundhedsstyrelsen i DK), som skal bevise at produktet er skadeligt og/eller ikke virker.
I Danmark er det omvendt. Du skal bevise at produktet ikke er skadeligt. Hvis effekten ikke er bevist skal det stå på produktet (Kan ikke huske om der skal være bevis for at produktet faktisk har en effekt, men jeg mener faktisk det er sådan.) Det er grunden til de mange kosttilskud i USA kontra Danmark. Og selvfølgelig, som de andre er inde på, at reglerne er meget strammere i Danmark. Du kan ikke få tilskud med DMAA i Danmark f.eks. Det er derimod fuldt lovligt i USA, og Sverige, England osv. Så det er reglerne i Danmark vs. i USA/andre lande.

SienZ skrev:
Se evt. det der. Det står meget godt i overensstemmelse med det jeg skrev før. (Tror det var der jeg fik info fra)
Se evt. hele filmen (du har jo om steroider også osv.)
Bigger, Stronger, Faster hedder den ;)

sebastiank58 skrev:SienZ skrev:I USA (Utah i hvert fald), kan du producere de kosttilskud du har lyst til. Enhver borger kan producere et kosttilskud og smide det på markedet, uden at bevise noget overhovedet. Det er istedet FDA (Svarer til sundhedsstyrelsen i DK), som skal bevise at produktet er skadeligt og/eller ikke virker.
Fantastik tak for det gode svar
Er DMAA enlig skadeligt tænker på Jack3d om det kan have en meget negativ effekt på kroppen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster